"Harry mi o tebe veľa rozprával. Hlavne v New Yorku."Začala rozprávať a pomaly sme si razili cestičku po celej záhrade."No o tom pochybujem."Protirečila som jej.Mala som dôvod.Vlastne ona si sem nakráča a chce mi dohovárať.Nemôžem jej veriť, keďže ju nepoznám."Naozaj. Je to zvláštne aký vzťah ste si k sebe vybudovali a priam ťa obdivujem."
"Nemusíš ma obdivovať. Bola som tu vždy, keď ma potreboval. Teraz má teba takže, to bude tvoja úloha."
"Nemáš tak vcelku pravdu."
Za nami sme započuli hrubé zakašlanie."Zrejme ruším."Ozval sa chraplavý hlas.Nechcelo sa mi priveľmi otočiť.Nemala som chuť sa mu pozrieť do očí.Zostala som stáť na mieste a neotočila som sa."Vlastne sme sa len začali rozprávať.Chcela som Lauren vysvetliť to, vieš...."Čo si Elisabeth zašepkala, ale to som prepočula."Necham vás."Počula som ako tráva zasušťala pod jej krokmi a pomaly odkráčala."Budeš tu takto stáť?"Opýtal sa ma s dôvtipom v hlase."Vlastne áno."Ruky som si prekrížila na prsiach a zostala urazene stáť."Aha."
Ako vždy, nebolo by Harryho, keby sa predo mňa nepostaví a nevenuje mi jeden z jeho nepríjemných pohľadov, ktoré sa na jeho tvári vytratili príliš rýchlo."Bola to hlúposť Lauren."Začal Harry, ale ja som ho prerušila."Tá noc? To teda bola."
"Nemyslela som tú noc."Šokovane a hlavne sklamane na mňa pozrel."To s Elisabeth.Zbytočne som ťa naťahoval."V tom som zostala šokovaná ja."Čo tým chceš povedať?"Nespokojivo som nadvihla obočie a ukázala na neho."Elisabeht som stretol vo firme v NY. Prijal som ju na miesto učtovníčky a teraz mi pomáha rozbiehať ďalšiu firmu tu. Chcem firmu rozšíriť a ona ako jediná mi dokáže pomôcť. Raz sme šli na večeru kvôli registry firmy, ale téma sa zvrhla a ona o tebe chcela vedieť viac."
"Harry vysyp to zo seba."Nervózne som mu pohrozila a prešlapovala na jednom mieste."Napadlo jej spraviť toto. Chcela vedieť, či ti na mne skutočne tak záleží. Či to, čo si cítila pred štyrmi rokmi stále prechovávaš." Dohovril so skrčeným obočím."Takže vy ste zo mňa robili celú dobu hlupaňu?"Podráždene som sa chytila za hlavu a klakla si do vlhkej trávi."Nie to v žiadnom prípade.Ja len Lauren... mne toto nejde."Čupol si ku mne a prstami sa dotkol mojej tváre.
"Harry."Zašepkala som.Slzy mi znovu vyhŕkli rýchlosťou svetla.Nestíhala som to vstrebávať."Čo to znamená pre mňa?"Opýtala som sa."No ja...j-ja. Nemôžme to vyriešiť inokedy?"
"Ak mi to nepovieš teraz, tak odchádzam. Prestaň ma naťahovať.Dávaš mi neustále nádeje ale sám nič neurobíš. Nikdy ti nezabudnem, že si nebol na mojich promóciach." Zavrčala som mu blízko do tváre s poslednou odvahou, ktorá mi zostala.Postavila som sa na odchod.Musela som odísť.Vyčistiť si hlavu."Bol som tam."Ozval sa Harry, keď som sa otáčala na odchod.V tom som sa rýchlo otočila k nemu čelom a znovu zostala prekvapená."Nikto ťa nikde nevidel."
"Lauren videl som, ako ti odovzdávali diplom a ako si sa rozprávala so svojou profesorkou ekonómie."Začal byť viac presnejší.Avšak som tomu nedokázala uveriť.Naozaj tam bol a ja som o tom ani len netušila."Ako som to mala vedieť?Ja som ťa tam čakala."Zašepkala som keď sa mi hlas zlomil uprostred vety."To by som ti musel povedať inokedy."
"Samozrejme Harry."Nahnevaná, sklamaná a uzimená som sa rozhodla ukončiť tuto tému.Nehodlala som, aby sa so mnou niekto hral."Fajn, radšej pôjdem a ty si pretrieť myšlienky v hlave. To sa ti zíde, a nevolaj mi pokiaľ to sama nebudem chcieť."Povedala som a otočila sa na odchod.
Bolo to pre mňa ťažké, ale keď som ostatným oznámila, že sa mi neurobilo dobre, pochopili to.Potrebovala som odísť.Ťažko som vstrebávala všetky tie informácie a nedokázala som si to všetko vysvetliť.Harry bol komplikovaný a netušila som, či sa na neho hnevať alebo mu skákať do náruče.Potrebovala som vedieť viac, ale neskôr.Nehodlala som sa mu hneď poddať a skočiť mu okolo krku.Nevyjadril mi city a keď tak, možno nepriamo, ale to nestačí na začatie nového vzťahu a už vôbec nie z tak zložitým človekom.V mnohých veciach som ho ešte nepochopila.Netušila som, čo odo mňa chce a po čom túži.
Bol síce dospelý, ale choval sa ako obyčajný pubertiak.Priala som si, aby veci riešil diskrétne a neváhal mi všetko vysvetliť.Ale uvedomovala som si, že jeho tajomnosť a potreba všetky jeho city skrývať ma priam ťahala k nemu.Všetko som to chcela poodhalovať, ako takú mapu k stratenému pokladu.
Unáva ma dostávala do kolien a zmätenosť mi bláznila myseľ.Bola som viac než len zamestnaná, ale dokonca som sa ani nedokázala sústrediť na jednu vec.Prišla som domov za cieľom sa prezliecť do pyžama a ísť spať.Namiesto toho som však len sedela na posteli a pozerala sa do blba. Nedokázala som si pretriediť všetky myšlienky.
Elisabeth a Harry.Držanie sa a ich pohľady.Nakoniec za mnou došla a niečo mi chcela povedať.Harry nás vyrušil a vlastne mi naznačil, že všetko bolo hrané a ona je len jeho zamestnankyňa a aj jeho poradca.Ťažko sa chápalo toľko vecí naraz.Netušila som, akým smerom sa vôbec pohnúť.
Ticho mi robilo dobre, čo sa v mnohých situáciach nedalo povedať. Mohla som aspoň premýšľať síce aj celú noc nad tým, čo to bol dnešok za blbý a zároveň tak dojímavý deň. Človek ako ja by si priam prial, aby sa mu niečo také prihodilo. Tajná oslava a následne žiadosť o ruku s tak skvelým chlapom? Dnešok bol zvláštny.Práve vďaka tomu som sa ani nečudovala svojej kvázi neprítomnosti.Iba som sedela a premýšľala.Na chvíľu som si prišla ako úplný idiot, ale potrebovala som popremýšľať.
Nakoniec som si lahla ani neviem ako.Lampičku na stole som nechala pre istotu svietiť.Necítila som sa veľmi v bezpečí a niečo mi hovorilo,že rozhodne bude oriešok zaspať.
Koniec koncov sa mi to podarilo a nemohla som sa sťažovať, keďže som zaspala naozaj neskoro v noci, čo sa vôbec nestávalo.Zrejme ma premýšľanie tak strašne unavilo.
Zrejme táto časť nebola úplne podľa vašich predstáv. A áno zas a znovu sú pohádaní a od seba.Jednoducho SM! No čo vám poviem.
Avšak napriek tomu chcem vedieť vaše názory dole v komentároch, ako vždy. Záleží mi na vašich názoroch a snáď ste Elisabeth až tak neodcudzili.
Nezabudnite prosím na vote a pozrite sa na môj nový príbeh na mojom profile. Určite sa vám zapáči.
YOU ARE READING
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
FanfictionPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...