"Máš všetko?"Pýta sa ma Brigitte, ktorá ma s pobavením sleduje, ako sa upravujem a balím si všetky veci."Snáď áno."Nervózne pomedzi zuby odpovedám."Ja len vieš, či si si nezabudla kondomy alebo tak."Hádžem na ňu rozhorčený pohľad, ktorý sa v konečnom výsledku mení na široký úsmev."Je to naše prvé rande. Som nervózna."
"Poznáš sa s ním niekoľko rokov."Pretáča očami a zdvíha telefón, ktorý jej začne vyzváňať na stole. Ja sa o to nestarám a leskom si prechádzam po perách a kontrolujem sa v malom zrkadielku, ktoré mám vždy v kabelke. Beriem si kabelku a pár spisov. Prechádzam okolo Brigitte, ktorá mi posiela kamarátsku vzdušnú pusu a jej len zamávam.
"Dovidenia."Odzdravujem recepčnú Clarisu a vyberám sa na parkovisko pred firmou. Tam už čaká Harry v elegantnom čiernom saku a košeli s neupravenými krátkymi vlasami a nehorázne mu to sekne. Znovu mi stúpa červeň do tváre pri dotyku našich pier. Rukou obopína môj driek a tlačí ma k svojmu telu."Chýbala si mi."Zavrčí mi pri uchu tak zvodne. Akoby vyslovoval kúzlo a tým mi vyzliekal nohavičky. Harry Styles vie ako na ženy.
Nasadáme si do auta v ktorom panuje perfektná vôňa. Kožené sedadlá tomu ešte pridávajú a Harryho vôňa tak isto. Držiac ma za koleno šikovne šoféruje jednou rukou. Ale ruku má stále položenú na mojom kolene, až nebezpečne vysoko. Pri leme mojích šiat, v ktorých mi je samozrejme zima, ale keď ide človek autom, vezme si na seba čokoľvek.
Zastavujeme pred luxusnou reštauráciou, ktorá famózne svetielkuje a bliká na všetky strany tmavého mestečka. Vonku je tma a letmo sneží. Nejeden človek si praje, aby bolo už leto. Našťastie sa dostávame dovnútra skorej, akoby nás prefúklo a vstupujeme do menšej haly s recepčným pultom a luxusnými dekoráciami. Vydýchnem si pri toľkom luxuse a vôni, ktorá panuje po celej miestnosti. Všetko tu je tak dbalé, čisté a perfektné. Prekvapuje ma, že u nás v meste niečo takéto je.
Harry podchádza k pultu za ktorým stojí blondína. Žiarivo sa usmeje pri čom jej červeň v tvári sa len rozširuje. To je môj Harry! Zavrčím vnútri seba a zamračím sa. Staviam sa hneď vedľa Harryho a obmotávam si ruku okolo jeho lakťa. "Dobrý deň prajete si pane?" Pýta sa sebavedomo."Stôl na meno Styles."Harry chladne odpovie bez akéhokoľvek náznaku radosti, šťastia a zaujatia. Dobrý chlapec. Blondína ihneď tuhne a zrejme nečaká takú chladnosť z Harryho strany. Ja si však vychutnávam jej pohľad. To ako sklopí zrak a obočie zúši. "Následujte ma prosím." Letmo na mňa pozrie nepekným pohľadom. Je mi jasné, že sa jej nepáči moja prítomnosť. Lenže musím si zvyknúť na to, že Harry je tak mocný a príťažlivý. Vždy s tým bol problém a myslím, že aj vždy bude.
Sadáme si za stôl, pri čom okolo nás je len pár stolov pre dvoch. My sedíme pri okne a tak máme výhľad na obrovský vianočný stromček z námestia. "Dobrý deň pán Styles a slečna."Zdraví nás postarší čašník s plešinkou na hlave."Robert. Poprosíme ťa menu číslo osem a priateľke šalát ako prílohu. Nezabudni na víno." Čašník, alebo teda Robert si zapísal našu objednávku a odišiel hneď preč."On ťa pozná?" Harry mi len prikyvuje a dotýka sa mojej ruky, ktorú mám položenú na stole."Objednávam si odtiaľto, alebo sem chodievam na obed."Priznáva a pri tom pozerá na moju ruku. Vankúšikmi prechádza po mojich hánkach.Tam a späť. "Sám tomuto nechápem." Pokrúti zmätene hlavu a moju ruku púšťa. Sklopím zrak v menšom sklamaní."Čomu nechápeš?"Pýtam sa nepatrne. Pri tom sa pozerám na svoju ruku a stále cítim, ako sa jej dotýkal.
"Naučila si ma niečoho, čo by nikto v živote nevedel." Jeho hlas je zastretý a veľmi jemný. Akoby sa hanbil. Ale chápem, že sa mu ťažko o tom hovorí."Síce som ti vyznal, čo cítim, ale nespýtal som sa ťa."V tom sa opäť dotýka mojej ruky a ja si od radosti vydýchnem. Jeho dotyk a tie jemné ruky mi zapričínili šteklivý pocit v bruchu."Kludne povedz čo chceš, som tu."Druhou rukou obklopujem tú jeho a pozerám mu priamo do očí."Staneš sa mojou priateľkou?"S radosťou a maximálnym nadšením len prikyvujem so širokým úsmevom na perách."To sa ma snáď ani nemusíš pýtať."
VOUS LISEZ
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
FanfictionPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...