Chapter 2

1.7K 149 15
                                    

Podišla som k pultu a spravila pánovi kávu."Nech sa páči."Milo som sa na neho usmiala a otočila sa na Caroline, ktorá mi stála za zadkom."Bol posledný, tak hovor."Otrávene pretočila očami a ja som chápala, že sa tomu už nevyhnem.Musela som jej povedať o Harrym a o našom úžasnom stretnutí, ktoré skončilo nahovno.

Obe sme sa opreli o pult a Care si ešte vzala sušienku do ruky."Prišiel a chvíľu sme sa rozprávali. Po dlhej dobe sme si zabehali a on mi povedal, že si našiel známosť."Nehovorilo sa mi to najlepšie a predsa len,bolo to čerstvé."Takže si našiel babu?"Spýtala sa s plnou pusou."Zrejme áno."Zásteru som rozviazala a hodila na pult.Bola som v koncoch s nervami a taktiež s touto prácou.

"Mám dosraný život Care.Mám takmer 23 a ešte som nemala sex."Začala som počítať na prstoch a premýšľať nad tým, ako veľmi dosraný život mám."Mám nahovno prácu. Nikam ma nechcú prijať, pretože majú plno.Sere ma Harry skurvený Styles a jeho nafrnená ženská, ktorú bude aj tak dobre šukať a potom odhodí a taktiež ma sere to, že pokaždé keď ťa vidím s Liamom, tak sa mi chce zvracať."

"A je to tu."Zasmiala sa Care a objala ma rukou okolo ramien."Si horšia ako stará babka. Môžeš to dotiahnúť ďaleko, len sa nedokážeš pohnúť a kvôli komu?"Ukazovák mi položila na hruď a čakala kým odpoviem. Ja som však mala v hlave tak prázdno, že som netušila o čom mle."Harrymu."S povzdychom pretočila očami a ustúpila o krok."Predsa len Lau. Si ako harpia.Nieje to ako na strednej. Je to o inom, musíme tvrdo pracovať a udržovať si vzťahy, aby sme mohli mať stáli prístup k sexu."

"Tak ale teraz hovoríš o sebe."Obe sme sa naraz zasmiali a pustili sa do utierania stolov."Ak odtiaľto vypadneš aj ty, tak aj ja. Takže buď tak dobrá a nájdi si tu skurvenú robotu." Caroline mala pravdu. Nemohla som pracovať v nejakej kaviarni. Síce nám to išlo a výplata tiež nebola zlá, lenže na čo mi potom bola vysoká? Tie mesiace driny a teraz si nedokážem nájsť ani prácu. "Fajn, nejako sa pokúsim." S Caroline bol svet hneď krajší a pestrejší.Vedela ma dostať do dobrej nálady behom minúty.

Zvyčajne to všetko prebiehalo takto. Moje klasické a nudné dni bez Harryho začínali tak, že som sa prebudila z príšerného sna. Samozrejme vďaka mojej hnusnej rannej nálade budík letel von oknom. Ďalej som sa len upravila v kúpeľni, ako vždy klasika a snažila sa stihnúť autobus, ktorý vždy chodil 7:40. Ten som mnoho krát nestíhala, keďže som dúmala nad tým, kde tak Harry môže byť a čo tak asi robí, či myslí na mňa a podobné naivné myšlienky.

Nakoniec som stihla byť v práci načas vďaka taxikárovi, ktorý bol tak milý a odviezol ma bez zbytočných rečí. Ledva sa nám začala pracovná doba a ja som sa už sťažovala Caroline aký mám nešťastný život a ako mi chýba Harry.Ano Harry je takmer v každej fáze môjho nudného dňa.Nikdy som neskúšala na neho nemyslieť.Vlastne sa to ani nedalo.

Ďalej som len pracovala celý deň a snažila sa na každého usmievať.Avšak ak ma niekto veľmi nahneval, tak som skončila v šatni s tvárou v dlaniach a vzlykami, ktoré sa ozývali až von.

Koniec mojích nudných dní bez Harryho.

"Care?"Zakričala som na ňu zo šatne a ona ako na povel stála pri mne."No?"

"Príde pre mňa Harry, takže ma nemusíte odviesť."Na to mi len zdvihla ukazovák a usmiala sa. Všimla som si, ako je na Harryho nahnevaná, možno to je preto, lebo ešte stále sa neodhodlal urobiť prvý krok, alebo mi poriadne vyznať lásku.

S Caroline sme sa rozlúčili a ja som počkala na Harryho, ktorý meškal dobrú pol hodinu.Nechápala som tomu, ale dúfala som, že čoskoro dorazí.Keďže bol večer, tak mi začali mrznúť moje končatiny a uši. Klepala som sa od zimy ako taká myš.Ale keď som zahliadla ako sa ku mne blíži čierne auto, vedela som, že to je Harry. Len som pretočila očami a už si premýšľala, ako mu vynadám.

Do auta som nastúpila rýchlosťou svetla a než som sa stihla nazdať som zacítila ženský parfém.Zarazilo ma to a taktiež donútilo, aby som držala jazyk za zubami."Ahoj."Pozdravil ma s úsmevom na perách."Ahoj."Sklopila som zrak a zapásala sa."Tak ako bolo v práci?" Spýtal sa tú najhoršiu otázku akú len mohol."Bolo dobre."Pousmiala som sa a pozrela na neho."Chceš sa ísť niekam najesť alebo ísť domov?"Celú tu dobu sa na mňa pozeral, ale ja som pohľadom len uhýbala."Zrejme domov, keďže musíme vymalovať."

Po práci z ktorej ma už boleli nohy a mala som z nej depky sme prišli ku mne domov a chystali sa malovať. Farby som mala našťastie nakúpené a teraz sme sa do toho museli len pustiť."Idem sa prezliecť."Oznámila som mu a siahla po krabici v ktorej som mala pár tričiek.Vybrala som si jedna obyčajné modré a prezliekla sa v kúpeľni.

"Ja sa zrejme neprezlečiem." Povedal potichu vedľa mňa, ale ja som ho počula až príliš dobre."Nepočítal si s tým, že budem chcieť malovať?"Jeho odpoveď bola presná, pokrútil hlavou.V tom momente si Harry rozopol košeľu a začal si ju dávať dole.Tým mi odhalil jeho krásne tetovania.Stále ma udivovali, tak isto ako jeho krásne telo.Radšej som sa mu otočila chrbtom a šla miešať farbu, nemohla som predsa zízať.

Ale musela som uznať, že vyzeral sexi.No neparádil sa pre mňa, ale pre nejakú inú. Však ten ženský parfém napovedal všetkému."Myslíš, že toto je fajn?"Spýtala som sa ho čupiac pri kýbli s farbou.Harry ku mne podišiel a pozrel sa na to."Naozaj chceš biele steny?"Iba som mu na to prikývla.Netušil ešte, čo všetko som mala v pláne. Ešte nás čakalo lepenie tapiet a mnoho iných vecí."Tak sa pustime do toho."V tom momente sa chopil štetca a namočil ho do farby.

Ja som len sledovala ako sa jeho svaly hýbu počas jeho ladných pohybov.Bavilo ma sledovať ho, proste on mal niečo do seba.No ja som to objavila už dávno.

Takže máte tu ďalšiu časť. Veľmi vám ďakujem za presiahnutie 100 pozretí na prvej časti SM 2.

Čo poviete?Pekne sa to zamotáva však?

Určite mi napíšte komentár a dajte vote, pre ďalšiu časť 😘😘💗💗💗

Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Where stories live. Discover now