"Cítila som sa tam úžasne. More bolo krásne čisté a Ravi spoločne s Lillou nám robili príjemnú spoločnosť. Chodili sme na menšie večierky, ktoré usporiadavali na pláži. Taktiež sme si zapožičali vodné skútre a vyrazili s Harrym na šíre more. Taktiež sme boli na plachetnici. Nikdy som netušila, že Harry vie tak veľa o lodiach. Je to priam neskutočné. Celú tú dobu mi vysvetloval na akom systéme taká plachetnica funguje a neuveríte, ale bola to ich vlastná plachetnica. St&Morgan company majú vlastnú plachetnicu. Nedokázala som uveriť vlastným očiam." Po hodinovom rozprávaní som sa nedostala ani do polovice pobytu na Bali. Popri tom som im však ukazovala aj fotky, ktoré vyzerali viac než len vynikajúco. Moja prvá skutočná dovolenka s Harrym nemohla snáď ani dopadnúť lepšie."Inak mami pripomeň mi, že sa musím objednať k doktorke."V tej chvíli mi napadne. Nedokázala som sa udržať a jednoducho som to hneď povedala, keďže by som na to zabudla a mama má na také veci pamäť."K akému doktorovi?"Spýtajú sa ma sólovo, čo ma zarazí."Ty si tehotná Lauren?"Spýta sa ma mama s vytreštenými očami."Pre boha, nie. Len mi to more neurobilo dobre alebo netuším pretože mám len pálivý pocit, to je všetko."Pretočím očami a usmejem sa nad ich prvými myšlienkami.
"Tak to môžme zajtra skočiť spolu. Ja som tiež potrebovala ísť. Kvôli tabletkám."Prehovorí ku mne Care a ja jej len prikývnem pri prepínaní fotiek.
Po prekecanom večeri a takmer aj noci sa konečne ukladáme na spánok. Lahám si ihneď ku Caroline a tá mi začne škrabkať hlavu. Perfektne mi nahrádza Harryho. Aj keď nie tak perfektne. Mám potrebu mu napísať, ako veľmi ho milujem. Taktiež mám obavy, že čo v tom klube vlastne robia. V tom okamihu, ako zázrakom mi zavibruje mobil na nočnom stolíku v mojej starej detskej izbe a ihneď si ho beriem do ruky a čítam správu od Harryho.
Dúfam, že sa skvelo bavíte. Teda pokiaľ už nespíš. Milujem ťa Lauren a chýbaš mi. Zajtra pre teba po práci prídem. Dobrú noc moje kráľovná.
So širokým úsmevom na perách si čítam správu niekoľko krát. Nazval ma jeho kráľovnou. To ma viac než len zahreje pri srdci. Bez akýchkoľvek zbytočných rečí mu odpisujem.
Pomaly sa chystáme do postele Harry. Snáď si užívaš večer s chalanmi a dávaj na seba pozor. Už aby si tu bol. Milujem ťa Xx
"Xx? To znamená, pusa pusa?" Zasmeje sa Caroline a už od začiatku mi bolo jasné, že mi bude pozerať do telefóna."Ano znamená to pusa, pusa."Zasmejem sa spoločne s ňou."Je to neskutočné. Kde ste sa až dostali." Prehovorí s úžasom v tvári a žiarivými očami."Ja viem. Ale veď vy budete mať na budúci rok svadbu."
"To áno, ale udivujete ma. Aké to bolo na strednej, presne pred štyrmi rokmi a teraz? Je z vás konečne pár a ja ťa vidím tak šťastnú."Z očí sa jej vynorí malá slza, ktorá začne stekať po líci, ale pohotovo ju zotriem."Aj ja teba vidím rada šťastnú. Ďakujem ti Care. Za všetko."
"Ja tebe ďakujem a Lauren?"Po vyslovení môjho mena na ňu opäť pozriem. Do jej čisto modrých očí. Na jej tvári sa objaví jemný, ale napriek tomu úprimný úsmev."Ano Care?"
"Ľubim ťa."Zašepká a venuje mi bozk na čelo."Aj ja teba ľúbim."V tom momente ju objímam takmer celým mojím telom a po chvíli sa začneme smiať."Zadusíš ma."Zakričí spod môjho tela a ja ju rýchlo púšťam a tentokrát jej venujem bozk na nos."Dobrú noc."
V hlave mi nepríjemne buší a aj napriek tomu, že sme nepili žiadny tvrdí alkohol, jedine víno a mám pocit, akoby som bola po opici. Vedľa mňa už Caroline neleží a tak sa pozriem na čas na telefóne a zisťujem, že je takmer dvanásť hodín. Nechápem, ako som mohla prespať polovicu dňa. Ale koniec koncov sa mi teraz ten spánok šikne. Avšak po dlhom presviedčaní samej seba vstávam na nohy a chytám sa za hlavu. Ihneď sa vyberám dole do kuchyne, keďže potrebujem okamžite pohár vody.
KAMU SEDANG MEMBACA
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
Fiksi PenggemarPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...