Chapter 34

1K 84 17
                                    

Po príchode do apartmánu sme sa okamžite vyvalili do postele. Ja som však mala vcelku iné plány, ako zaspať na posteli podobne ako Harry. Zaspal na mojom bruchu pri tom, ako som ho škriabkala po hlave. Vyzeral veľmi rozkošne. Najmä jeho líca, ktoré vyzerali dosť objemne a vo mne to vzbudzovalo kopu spomienok. Nehladiac na Londýn, kde som sa naozaj cítila ako doma. Od tej doby to je moje vysnívané mesto, ktoré by som chcela navštíviť a dokonca sa tam aj zabývať. Nikto však o tom nevie, jedine tak Caroline, ktorá mi chýba nehorázne moc a sľubujem samej sebe, že hneď po príchode domov jej zavolám a naplánujem si s ňou prespávačku alebo čokoľvek iné. Chýba mi moja sestra a s týmto vedomím, čo všetko mi vlastne chýba sa radšej zbavujem depresívnych myšlienok na tak prenádhernom mieste a venujem sa pomalému vstávaniu z postele, aby som Harryho nezobudila.

Po úspešnej misií sa vyberám von na menšiu terasu z drevenej podlahy a posedenia, kde sa pozriem do diaľky. More je krásne čisté s nádychom do tyrkysova a v diaľke nemám šancu vidieť ani plúcu loď. V blízkosti našeho domčeka sa nikto nenechádza a mňa to láka skočiť do vody a zaplávať si. Vyčistiť si hlavu a mať chvíľu čas pre seba. Dokonca si ešte v hlave plánujem to, čo všetko si zbalím a ako sa vychystám kým pôjdeme na pluť s Ravim a Lillou. Táto myšlienka však zaostáva za tou, kedy sa naozaj chcem vykúpať v mori a tak konám. Rýchlo si beriem visúce plavky cez stoličky na terase a prezliekam sa z ľahkých šiat rovno do plaviek. Po malom rebríku na okraji terasi skúšam či je voda príjemná pre moje telo, ale v konečnom dôsledku sa bezhlavo spúšťam po rebríku a namáčam si telo po pás. 

V plitčine je voda omnoho teplejšia a tak sa vyberám hlbšie do mora, kde plávam rovno od nášho domu. Neobzerám sa a bez akýchkoľvek myšlienok plávam. Moje telo zahaluje vír chladnejšej vody presne v okolí mojích nôh, ktoré sú o dosť hlbšie než môj trup. O pár metrov ďalej, keď už som si vedomá, že nohami nedotiahnem na dno mora zastanem a znovu pozriem do diaľky. Príde mi to priam neskutočné a tak sa aj cítim. Maximálne zrelaxovaná a kludná, bez akýchkoľvek narážok a zlých spomienok. Práve naopak, v mysli mi prebehnú len tie najkrajšie spomienky a to ma poteší. Môj úsmev dá priam najavo, že som šťastná a to je pravda.

V živote som sa necítila viac živá a šťastná. Teraz to je priam skvelá príležitosť byť tu. Všetko zrazu vidím tak rúžovo a dokonca po tejto dovolenke sa aj teším do práce aj napriek tomu, čo sa tam vlastne odohralo ešte minulý týždeň.  Zhlboka sa nadychujem za cieľom si lahnúť na vrh vody. Postupne to aj funguje. Voda ma nadvihuje a moje uši sa ponárajú spoločne s vlasmi a celý môj chrbát zostáva potopený. Jedine moja tvár a prsia vykúkajú spod vody. V hlave počujem ako vody bije. Je to neuveriteľné, ale naozaj to tak je. Akoby ku mne celé more prehováralo. Taktiež aj moje podvedomie je oddýchnuté a spokojné. 

Na chvíľu zatváram oči a dúfam, že ma more neunese a ja sa budem vedieť vrátiť.

Po chvíli len počujem zapískanie a tak rýchlo otváram oči a prevalujem sa do vody. Pozriem smerom k nášmu apartmánu a tam zbadám Harryho, ktorý stojí na terase a na čele má ruku, keďže mu do očí musí svietiť slnko. Snažím sa čo najrýchlejšie priplávať k rebríku, aby som zistila, čo sa deje. Z menšej diaľky si však všímam, že sa na mňa usmiava. Ja nezahálam a nedokážem mu ten úsmev nevrátiť. "A ja že kde sa mi schovávaš."Zasmeje sa a ja spoločne s ním. Staviam sa na nohy keďže sa dostávam do plitčiny a chytám sa rebríka. Pomaly, ale isto k nemu kráčam a on ma berie okolo ramien. Ani nestíham reagovať a dostávam od neho mlaskavý, dlhý, vášnivý bozk."Takže takto mi ty utekáš."Zamrmle blízko našich tvári a ja len zavrtím hlavou."Zaspal si a ja som si potrebovala zaplávať."Namietam ako obvykle a Harryho to nemôže ani prekvapovať. "Na lodi sa ešte vykúpeš."Lišiacky sa mu zablisne v očiach a ja zostávam prekvapená. Tak pán Styles je hravý. Pomyslím si.

Pár našich vecí balím do textilovej tašky a to najmä veci ako - opalovacie krémy, plavky, klobúk a pár drobností navyše. Beriem si do ruky papierik, na ktorý som si písala, čo potrebujem zbaliť. Či sú to už Harryho veci alebo aj moje. Všetko mám v taške a tak ich môžem preškrtnúť a tašku zatvoriť."Ideme len na pár hodín."Prehovára Harry keď vstupuje do našej spálne s krabicou piva v rukách. "Jedna žena nikdy nevie, čo bude potrebovať a na čo toľko piva?"Pýtam sa zaskočene, ale pri tom sa nenechávam nijako zhodiť. Predsa my ženy toho potrebujeme veľa a to nehovorím o oblečení a kozmetike."Pre istotu." Odpovedá Harry a samozrejme nezabudne na jeho zamračený výraz a na tie jeho vrásky medzi obočím. Po chvíli nad ním pokrútim hlavou tak isto, ako to urobil on. 

Po ďalších piatich minútach sedíme v aute a mierime za Ravim a Lillou. Obaja by nás mali čakať na druhej strane ostrova presnejšie v prístave. Loď je vraj už pripravená a oni čakajú len na nás. "Tešíš sa?"Spýta sa ma Harry nečakanú otázku, ale moja odpoveď je viac než jasná. Len si vydýchnem a doširoka sa usmejem."Veľmi."Mám chuť poskočiť ako malé blonďavé dievčatko s copíkmi na hlave, ale strecha auta mi v tom bráni. Hneď po mojej odpovedi si Harry so mnou prepletá prsty a napriek tomu naďalej sleduje cestu a ja ten úžasný výhľad, ktorý stojí za milión. Perfektná scenéria a rovnováha prírody v jednom. Vyzerá to tu až príliš prirodzene. Nikde žiadne kamióny alebo stroje. Jednoduchosť a krása. Je tu naozaj málo áut a tie sú zvyčajne prenášané  trajektom z hlavného ostrova.

Po necelej pol hodine sa nachádzame presne v cieli vďaka navigácií, ktorá nám pre tentokrát ukázala dobrý smer. Z malého parkoviska, ktorý tvoril len štrk sme mohli vidieť mnoho lodí. Či už to boli tie luxusné alebo malé pluťky, proste tu boli."Tam je ta naša."Harry ukazuje presne na jednu z tých luxusnejších. Ako plachetnica mi to prišlo naozaj veľmi luxusné a dbalé. Nehovorím o plachtách, ktoré mali naozaj pekný dizajn a názov St&Morgan company. Presne tak, firemná plachetnica, ktorá vyzerala už z diaľky ako majstrovo dielo. Je mi jasné, že na nej museli pracovať naozaj dlho.

Ahojte. Ako prvá a základná otázka, ako si užívate prázdniny? Ja som dnes doma a môžem vám povedať, že príbeh už nebude ďalej pozastavený, ale posnažím sa časti vydávať pravideľne. V pondelky a štvrtky, čo vy na to?

Uspešne som si začala predpisovať pár častí a darí sa mi to. Opäť ma SM chytilo a určite sa máte na čo tešiť. Najmä na nové časti, kedy budú obaja už doma. No veď uvidíte, čo sa tam vlastne udeje.

Samozrejme táto časť nič moc, ale treba aj také oddychovky. Nemôže sa predsa v každej časti stať niečo dramatické.

Tak fajn. Užívajte prázdniny a nezabudnite mi napísať komentár a dať vote. Ďakujem všetkým a XxLova yaXx

Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Where stories live. Discover now