Vošli sme do Harryho bytu. Opäť. Obaja sme zo seba zvliekli bundy a vybrali sme sa do kuchyne, kde sme tašky začali vybalovať.
"Čo budeš variť?" Spýtal sa ma. Kútikom oka som si všimla, ako ma sleduje. "No niečo vymyslíme, ale musíš mi pomôcť." Tentokrát som pozrela na neho ja." No podľa toho s čím." Uškrnul sa a prehrabol si svoje krátke vlasy."Tak nakrajaj papriku." Položila som pred neho balík so zeleninou.
"To asi nepôjde."Poškriabal sa na zátylku a pohľad presmeroval mimo mňa."To už prečo?"Zasmiala som sa a vytiahla zo skrine podložku."No ja som nikdy nekrájal papriku alebo tak. Vlastne ty dobre vieš, že neviem variť."
"Raňajky si mi niekoľko krát spravil."Čudovala som sa. Nechápala som jeho nerozvážnosti."No to bolo iné. Kúpené vafle vie pripraviť každý." Nahlas som sa zasmiala a opláchla nožík, aby mohol začať krájať." Tak ja ti to najskôr ukážem, dobre?"Nesmelo mi prikývol a začal sledovať každý môj pohyb."Túto časť musíš vyrezať." Vzala som do rúk papriku a spravila nožíkom krúživý pohyb na vrchu."Potom ju len nakrájaš na krúžky." Znovu som ukázala ako sa to robí.Harry mi len chápavo prikývol, takže by to mal vedieť.
Nechala som ho tak a pustila sa do prípravy kuracích pŕs. Zatiaľ čo Harry k tomu pustil jemnú melódiu a obaja sme boli dosť zamestnaný.
No neustále som ho musela sledovať.Pri každom pohybe sa jeho svaly napínali, čož vo mne vyvolávalo vzrušenie. Bol tak sexy a to ako sa snažil? Proste dokonalé. Najhoršie na tom bolo však, že on už niekoho má, alebo si skôr jednu ženu vyhliadol. No nezabránilo mi to v tom, aby som si ho získala späť. Znovu som chcela pocítiť jeho pery na tých mojich a dotýkať sa jeho tela.
Moje myšlienky sa začali uberať zlým smerom, to neveštilo nič dobré. Radšej som sa začala poriadne venovať kuracím prsiam, ktoré som zaliala a dala do trúby.Harry stále krájal zeleninu.Tentokrát však sa posunul a olupoval ľadový šalát. S lišiackym smiechom na tvári som ho nenápadne sledovala.
Tú zásteru, ktorú mal na sebe, vyzeral sexi. Proste to je celý Harry. Nehovoriac o jeho upravených krátkych vlasoch, ktoré mu neskutočne svedčali. Priestor medzi linkou a ostrovčekom bol stiesnený. Pri mojom ďalšom pohybe som sa optrela o Harryho zadkom.
Ten sa v tom na mňa otočil s úškrnom na tvári."Čo to malo byť?" Pozrel na mňa. Ja som však len nadvihla obočie a zasmiala sa."Čo myslíš?" Môj hlas sa od hravosti stenčil.
"Ty dobre vieš, provokuješ ma."Prstom ukázal na mňa. Ja som však zachovala chladnú hlavu a stále sa hrala na to, že netuším o čom to hovorí."Nikdy by som ťa neprovokovala."
"Dobre, takže ak ty by si ma nikdy neprovokovala, tak to urobím ja a lepšie ako ty práve teraz."Rýchlo podišiel ku mne a chytil ma za zadok. Jedným svižným pohybom ma nadvihol a posadil na linku. Obaja sme zostali na seba hľadieť.Harry stál presne medzi mojími rozkročenými nohami."Tak, teraz čo urobíš?"
Zachrapčal tesne pri mojom uchu. To vo mne vyvolalo pocit vzrušenia, no tentokrát to bolo silnejšie. Telom mi prešiel ten podivný pocit a ja som zastonala."No možno poviem to, že mäso sa spáli."Odkašlala som si a Harry sa len zasmial. Nakoniec odo mňa odstúpil a ja som mohla pokojne zliezť.
Večera bola hotová. Ja som obom nabrala a spoločne sme sa posadili v obývačke na gauči.V tichosti sme obaja sedeli a ja som oľutovala to, aby sa medzi nami niečo stalo. Nepatrne som Harryho sledovala. Lenže on sa na mňa ani neotočil.
Riady boli umyté a keďže bolo veľa hodín som sa rozhodla, že si pôjdem lahnúť."Pôjdem už spať."Povedala som mu a on mi len prikývol stále nehladúc na mňa.
Pred spánkom som však skončila v kúpelni, kde som si dala horúcu sprchu a umyla si zuby.Nakoniec som však vošla do spálne. Čo ma prekvapilo najviac bolo to, že Harry ležal v posteli a bol na notebooku."Čo to robíš?"Spýtala som sa prekvapene.
"Odpisujem jednému investorovi na email."Odpovedal jednoducho."Chápem."Nemyslela som si, že budem mať spálňu pre seba, ale ani som nevedela, že Harry sa do postele napchá skorej ako ja."Tak dobrú noc." Vliezla som si pod paplón a chrbtom sa mu otočila.Zatvorila oči a ponorila sa do ríše snov.
Ráno bolo pokojné a tiché. Obaja sme sa v pokoji naraňajkovali. Bola som prekvapená, keď Harry spravil praženicu. Hlavné bolo, že sme si obaja pochutnali a vybrali sa do kúpelní, kde sme sa upravili. Obaja sme sa obliekli a mohli vyraziť. Všetky veci som si nechala u Harryho, keďže som vedela, že sem ešte prídem.
Nasadli sme do auta a ja som si všimla, že mi napísala mama.Rozhodla som sa jej ihneď odpísať.
Ahoj zlatíčko, ešte jeden týždeň a budeme doma. Určite choď domov a polej kvety, nie že budeš u Harryho celý týždeň. Hlavne si dávaj pozor a večer ti zavolám.
Dobre mami.Vy s otcom si dávajte pozor a hlavne u Harryho nie som celý týždeň. Bola som u neho len dnes a mimochodom už mám vymalované.Večer mi zavolaj, ľúbim vás.
Ďalej som len sledovala cestu do práce, kde na mňa čakala zvedavá Caroline.
Cesta bola príliš tichá, liezlo mi to na nervy a to som sa snažila mať skvelú náladu.
"Tak ďakujem za odvoz." Harry zaparkoval a ja som rýchlo otvorila dvere a vystúpila jedným pohybom."Ja tebe ďakujem."Len na mňa žmurkol a ja som sa vybrala dnu.
Od dverí som zbadala Care, ako kecá s Liamom.Čo tu ten robí?"No pozrime kto nám sem prišiel! Lauren a kto ju priviezol? Harold?" Zasmiala sa a zakričala na celú miestnosť.Ja som sa len zasmiala a cedulku na dverách otočila tak, aby bolo vidno, že máme otvorené.
"Ahojte."Podišla som ku Caroline a objala ju. V tom si si ešte zložila kabelku a pozrela na Liama, ktorý sa na mňa uškieral."Môžete prestať robiť tieto ksichty?" Prehodila som podráždene."Nemala by mať žena po sexe skvelú náladu?" Zarýpal Liam."Nie to teda nemala."Vyplula som mu do tváre a podišla k stroju. Snažila som si spraviť si kávu, lenže pri týchto dvoch sa nedalo takmer nič.
"Práve naopak. To znamená, že žiadny sex nebol."Začala múdrovať Caroline.Už som musela pretáčať očami."Vy dvaja ste skvelí a mimochodom nebolo nič.On si už našiel lepšiu. Hlavne keď pre mňa mal prísť, tak meškal a smrdel ako nejaká stará štetka."
"Ou."Zarazila sa Caroline. Na to nahodila ľutujúci pohľad."Harry nikomu nič nehovoril. Netušil som, že si nájde inú."
"Ani ja som to netušila Liam, ale stalo sa.No teraz sa pustime do práce."Kabelku som si vzala opäť do ruky a snažila sa zachovať si úsmev na tvári.Do očí sa mi tlačili len slzy, takže som musela rýchlo odísť z tamtej miestnosti."Lauren?"Zakričala za mnou Care.
"No?"Zakričala som naspäť."V sobotu teda idete?"
"Pravdaže."Bundu som si dala dole a prezula sa do látkových čiernych tenisiek."Vieš čo to bude za párty?"Opäť zakričala.
"Absolútne nie."
"Halloweenska párty!"Zakričala s nadšením."
V tom som sa rýchlo vrátila naspäť k pultu a vypleštila na Caroline oči."Halloween?Takmer som zabudla a počkať, ako sa mám obliecť?"
"No mohla by si ísť za sexi cicu, alebo niečo, čo vyrazí Harrymu dych." Liam len s úsmevom na perách prikyvoval. Nebol to zlý nápad, mala som chuť Harryho prekvapiť.
Tak čo myslíte?Ako dopadne halloweenska párty?Samozrejme mi nezabudnite napísať názor do komentárov.
Čo vám ale musím napísať je to, že nemám predpísané časti na SM. Nejako sa s tým neponáhlam, ale viem, že neskoršie na to možno ani čas nebudem mať.Avšak mám ešte jednu časť do zálohy.Takže neviem ako často bude SM vychádzať. Ideálne by podľa mňa bolo 2-3 krát do týždňa.
Moc moc moc vám ďakujem za viac ako 1k pozretí. Verím v to, že SM2 bude mať väčší úspech ako SM1.
Určite vám dám ešte vedieť a prajem vám nádherný deň.
KAMU SEDANG MEMBACA
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
Fiksi PenggemarPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...