Chapter 55

958 62 35
                                    

V pondelok 20.11. odhalím ďalšiu "väčšiu" story s názvom UNFORGETTABLE. Tak určite sa máte na čo tešiť a dajte mi vedieť, či máte záujem.


Epilog:

Lauren žije spoločne s Justinom a jej tromi deťmi v LA pri pláži. Momentálne oslavuje svoje 40 narodeniny a jej dcérka Chloé jej siedme. Po právnom konaní Lauren prisúdili St&Morgan company, ktorú vedie spoločne s Justinom a snažia sa posúvať ďalej.

Daysie sa chystá do tretieho ročníka strednej školy zatiaľ čo Jack sa rozhodol prerušiť štúdium a pomáha mame vo firme. Obaja si vedú veľmi dobre a sú šťastní. Avšak stále si kladú otázky na svojho otca a myslia na neho. Lauren sa stále vyrovnáva so strátou Harryho, ale je zároveň šťastná s Justinom, ktorý je skvelým a starostlivým manželom. Spoločnú mojú dcérku Chloé, ktorú nadovšetko milujú. Justin je veľmi chápavy a taktiež vie, čím si Lauren prechádza. Neustále rozmýšľa nad Harrym a stále dúfa, že si jedného dňa spomenie aj napriek tomu, že Justina ľúbi.

Harry je na svadobnej ceste okolo sveta spoločne so svojou novomanželkou Cydney. Napriek tomu, že k sebe až tak blízko nemajú si ju vzal. Harry je vlastníkom firmy v Európe a neustále myslí na svoje deti.

"Stále ju milujem a nikdy neprestanem. Prajem si, aby som sa k nej mohol vrátiť. K našim deťom, ale viem, že toto je správne. Nepatrím do jej života a ona je šťastná, tak ako je. Nikto o tom nevie iba ja a doktor."

Rodičia Lauren spolu naďalej žijú a prednedávnom sa presťahovali do Francúzska.

E-N-D

Schválne komu sa tento koniec nepáčil. Zrejme viac ako polovici z vás. Prešla ma chuť na tie Happy konce a tak mi prepáčte, že som bola krutá k naším miláčikom a ukončila to takto. Prišlo mi to správne a vlastne mi to príde iné...

Ale hlavne vám patrí jedno obrovské ĎAKUJEM. Boli ste tu so mnou od začiatku až po koniec. Teraz je už SM minulosťou a mne je naozaj do plaču. Keď si uvedomím, že som pri tomto príbehu "vyrastala" ako autorka, koľko som do toho dala času, plakala, smiala sa a bola nešťastná. No dovidenia. Všímala som si, že poslednú dobu všetko šlo dole vodou a tento príbeh už nebol vyžadovaným.

Vote a koment je na to, aby sa používali. Na to, aby ste autora pochválili a on sám vedel, že sa máš snažiť ďalej. Boli dni, kedy som mala chuť skončiť, ale zostala som vďaka podpore z vašej strany. Ďakujem ešte raz a ak si myslíte, že koniec som odflákla, tak fajn....beriem to, ale toto je koniec aký som chcela.

Zajtra výjde nový príbeh s fanfiction tématikou, tak šup sčeknúť to. Bude tam aj z veľkej časti vystupovať Harry.

Ďakujem a prajem vám len všetko dobré a snáď zajtra pri Unforgettable.

Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang