Beriem si veci zo stola a ešte sa obzerám po mojích veciach, ktoré nikde nenachádzam. To znamená, že som si všetko stihla zobrať. Brigitte ešte čo si píše na počítači a tak ju nechcem rušiť. Nemo sa na ňu zahladím pri čom ma vyruší niekoho prítomnosť."Môžte na chvíľu?"Pozriem na dotyčného. Tam stojí Michael a usmieva sa na mňa. Zatiaľ čo ruky má za chrbtom. Len sa pousmejem a prikyvujem.
Jeho kancelária vyzerá úplne inak ako tá Alexandrova. Táto je luxusná s Mac-om na stole a sedačkou pri stene."Videl som ten projekt, na ktorom ste sa podielali spolu s Alexandrom. Všetky ceny perfektne sedeli a vy ste to vypočítali presne na desatiny. Udivujete ma."Priznáva s lišiackym úsmevom na perách. Prehĺtam na sucho a pozerám jeho smerom, ale nie do jeho tváre. "Tak snažila som sa a vždy aj budem."Začala som si brániť svoje miesto pri čom som mala najväčšiu pravdu."To vidím a teší ma to, len sú tu ešte medzery."Zamyslene sa zapozerá do mojích očí. Mám pocit, že mi stúpol tlak."Nechajme to na neskôr."Hlavu zodvihne vyššie a natiahne si svoje dlhé prsty. Len prehĺtam a staviam sa na nohy."Prajem pekný deň."Poviem mu, keď otváram dvere a na chvíľu sa na neho pozriem."Aj vám Lauren."Písmeno r zvýraznil a pozrel na mňa s tajomnosťou v tvári.
S husacinou sa pozerám do telefónu a zbadám zmeškané hovory od Harryho. Je štvrť na šesť. Doriti. Zanadávam a rýchlo si beriem veci. Schádzam schody a už od dverí vidím, ako sa Brigitte rozpráva s Harrym. V tom ma zbadá a vrhá na mňa jeden z jeho nepríjemných pohľadov. Zaskočene na nich pozriem a Brigitte ma len pozdraví a uteká k svojmu autu."U šéfa si bola dosť dlho, nemyslíš?"Pýta sa podráždene pri čom sa na neho nevinne pozriem spod mihalníc."Nemôžem za to, že niečo chcel."Prehováram s pohľadom zaboreným do zeme."Nasadni."Iba neutrálne na mňa pozrie a otvorí mi dvere od auta. Poslušne nastupujem a čakám, kým Harry urobí to isté.
"Si moja."Predcedí pomedzi zuby a pozrie na mňa."Ja viem. Som tvoja." Prehováram ho. Netuším prečo niečo také robí, ale zjavne má strach."Nechcem o teba prísť Lauren a nie kvôli niekomu, ako je on."
"Je to len môj šéf. Nikdy by som s ním nič nemala. Milujem len teba."Po mesiaci vyslovím tie dve čarovné slovíčka."Drž sa od neho ďalej."Jeho výraz v tvári je už mäkší a mne to napovedá, že tie slová zabrali."Sľubujem."Venujem mu vlhký bozk na líce a pousmejem sa."Tak? Kam že to bude pán Styles?"Pýtam sa s bradou vo vzduchu a namysleným úsmevom."Slečna Collins... nerobte takéto ksichtíky a čo poviete na večeru?"Iba sa obaja zasmejeme a prikyvujem mu s iskričkami v očiach.Harry tak dupne na plyn a my sa pohýňame vpred.
__________________
"Slečna, pane."Čašník nám podáva našu objednávku a mám pocit, že aj z toho pohľadu na jedlo som plná."Je to obrovská porcia."Prehovorím a nasucho prehĺtam."Minule si sa sťažovala na vysoké ceny v reštaurácií a keď ťa vezmem do random bistra, sťažuješ sa."Vydličkou na mňa ukazuje a otáča s ňou zo strany na stranu."Ale ja toto nezjem."Začnem kývať hlavou a mám pocit, ako za mlada. Mama ma nútila zjesť obrovskú porciu špenátu s vajíčkami, ktorý som tak nemala rada. "Nemusíš to zjesť celé. Šesť dolárov mi v peňaženke nebude chýbať."Len nad ním pretočím očami a znovu sa rozčúlim na tým, ako mu sú peniaze ukradnuté z tohto hľadiska."Ale deťom v Afrike áno."Zapieram sa o stôl a všimnem si pár nepríjemných pohľadov na mne."Ak chceš, pošlem im to tam."Prehovára ku mne s plnými ústami a ja znovu pretáčam očami."Mal by si začať."Ironicky mykám kútikmi úst a púšťam sa do obrovského stejku. Harry ma zatiaľ sleduje so širokým úsmevom na perách. Je mu to vtipné, ale ja to myslím vážne.
"Čo si vlastne robila za tú dobu, čo sme neboli spolu?" Zdvíham k nemu zrak a v hlave sa mi objaví niekoľko spomienok a zážitkov, ktoré nestáli za rozprávanie, ale už keď sa pýta."Pracovala som najmä. S Caroline sme stále niekam chodili. Buď to bola chata, nákupné centrá, masáže alebo sme boli na dovolenke v LA. Nič také, čo by stálo za spomienku."Len pokrčím ramenami. Možno to znie, akoby som si bez neho užívala, ale v skutočnosti to bolo úplne inak."Vyznie to tak, že som ti vôbec nechýbal."Stejk zapíja pohárom coca-coly a ja sa len ironicky uchechtnem."Nemusíš sa báť, zvyčajne sme sa aj tak hádali, alebo mi Caroline chcela silou mocou niekoho vnútiť."
"Stále to nevyznie akoby si bola bezo mňa na vetvy."Znovu sa usmeje, keď ho pod stolom kopnem do nohy a hodím po ňom vražedný pohľad. Jeho kútiky sa mykajú a hrudník nepravideľne nadvihuje, tak ako mne."Prestaň."Prehovorím po chvíli so slzami na krajíčku. Vidieť Harryho sa takto usmievať stojí za hriech. Nakláňa sa však ku mne a náš smiech utichá. Palcom mi prechádza po líci, kde zotiera slzy."Ani nevieš, ako som rád, že si mi povedala áno."Zašepká a palcom spraví posledný krúživý pohyb, ktorý si vychutnám so zatvorenými očami. "Pôjdeme?"Nakoniec sa spýta a ja len prikývnem. Myslím, že mi stačilo. Už nechcem ani jedlo vidieť.
Spoločne sme si nasadli do auta a vybrali sa k Harrymu domov, keďže jeho byt bol bližšie k nemu. Aj keď nemám pri sebe veľa vecí. Je mi to jedno, pretože mi sľúbil, že ma vezme domov a odtiaľ pôjdem do práce. Ruku mal celý čas položenú na mojom kolene. Cítila som príjemné chvenie po celom mojom tele a srdce mi zaplesalo blahom. Je skvelé byť pri ňom. Cítim sa tak inak. Viac sebavedomo, ale hanblivo zároveň. Je to vôbec možné?
Výťah nás odviezol na posledné poschodie bytovky, kde Harry býva. Vo veľkom štvor-izbovom byte, kde ja by som nevedela žiť. Hlavne nie sama."Tak poď."Otvára dvere a púšťa ma dnu ako prvú. Ihneď zapínam svetlo na chodbe, keďže v celom byte je veľká tma. Obaja sa vyzúvame a vyzliekame sa z teplých búnd a Harry ich odkladá. Spoločne sa vyberáme do obývačky, kde sa obaja vyvalíme a Harry na mňa pozrie a pobozká na špičku nosa."Pozrieme si niečo?"Pýta sa a ja mu len prikyvujem."Ale vyberám ja."Vytrhávam mu ovladač z ruky a ihneď zapínam televíziu.
Vyberám prvý film, ktorý mi padne do oka. Záložný plán. Dlho som ho nevidela a práve preto mám na neho chuť. Harry sa nepríjemne zavrtí a ja ho len sledujem. Vykladá si jednu nohu cez tu druhú a ja si lahám na jeho stehná. Kedy mi začne hladkať vlasy a hrať sa s nimi.
Som tu s ďalšou časťou. Tak čo poviete? Rozhodne mi napíšte váš názor do komentárov. Čítam a odpovedám na všetky! Takže hravo do toho 🙌🙏
Čo sa časti týka, tak to nie je nič svetoborné, ale treba aj chill. Práca či škola je súčasťou každého z nás a v tomto príbehu nesmie chýbať. Snáď sa páčilo a určite sa tešte na ďalšie 😘💋
Inak mnohí sa ma pýtali, ako si predstavujem Michaela. Hore máte obrázok 🙌😂
DU LIEST GERADE
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
FanfictionPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...