Zatiaľ čo Caroline odišla domov za Liamom, som sa ja stihla pripraviť na zajtrajšok.Prezerala som si net a snažila sa inšpirovať a niečo špeciálne vymyslieť. Našla som mnoho nápadov a inšpirácií a to mi dalo istotu, že zajtra sa nebudem musieť trápiť pri príprave vlasov.
Pred spaním som si spravila čaj a lahla si na postel. Poobhliadla sa po izbe a zhodnotila situáciu. Bolo mi na nič. Pozrela som na svoju prázdnu izbu a na tie spomienky, ktoré budú zrazu preč. Dni, ktoré som preplakala kvôli Harrymu, ale aj dni, ktoré mi zlepšoval otec. Snažil sa ma držať nad vodou a jeho každodenná starostlivosť a ochota liečila pomaly moju ranenú dušu.
Bola som svojím rodičom viac než len vďačná, milujem ich a tak to zostane. Spravili pre mňa toľko za posledné roky a teraz som tu. Sama sediac na posteli pod perinou sa pozerajúc na prázdne steny izby, kde už nevisia žiadne obrazy a fotky ako kedysi. Už to nieje moja detská izba, ale hosťovská. Každý človek však starne a mne samota už lezie na nervy. Niekedy mám pocit, že to nejsom ja. Možno, že potrebujem lásku, priateľa, ktorý o mňa bude dbať.
Mala som tú možnosť pred dvomi rokmi, ale nehodlala som ju prijať. Niečo mi to nedovolilo a to moje srdce. Bolo mi jasné, že Harry za mnou prišiel len kvôli tomu, že nedokázal pokojne spávať. Čo viac? Možno sa v ňom niečo pohlo, ale to je už dávno preč. Obaja máme svoje problémy.
Po ďalšej pol hodine sedenia som sa konečne pohla a spamätala sa. Čaj som mala dopitý a tak som sa pohodlne uložila pod paplónom, ktorý ma príjemne hrial a tak zatvorila oči a ponorila sa do ríše snov, kde sa mi opäť vynorili spomienky z odchodu Harryho.
Ráno som sa rozhodla začať úplne inak. Od kedy som otvorila oči, usmiala som sa a pozrela sa s úsmevom na perách do zrkadla."Toto bude skvelý deň." Vydýchla som a znovu nabrala čerstvý vzdych do pľúc.
V kuchyni som strávila pár minút. Nachystala som si raňajky a potom si ich aj vychutnala.
No nedalo mi, keď mi zazvonil telefón pri odchode z domu."Ano?"Zodvihla som to a pustila krabicu, ktorú som sa chystala naložiť do kufra auta, ktoré som mala požičané od mami."Ahoj, tak čo idete dnes?" Započula som tlmený hlas Caroline a ako čo si prežúva. Opäť jedla."Ale jasné. Určite môžeš so mnou rátať. S Harrym som sa nerozprávala takže neviem."
"Ale Liam mu volal pred chvíľou a povedal, že príde aj on."
"Tak fajn, dohodnem to s ním, ale budem meškať, lebo mi príde nábytok ešte."
"O siedmej večer?"
"Skorej, ale potrebujem sa prichystať."
"No jasné, tak večer." Zložila s lišiackym úsmevom v hlase. Možno tušila, že sa chcem pripraviť na dnešnú noc.
Veci som si začala vybalovať v mojom novom byte. Do toho som si pustila hudbu, samozrejme mi však znovu zazvonil telefón. Tentokrát to bol Harry. Rýchlo som to zodvihla a stihla ešte stíšiť hudbu.
"Ahoj!" Ztroho som vydýchla a pustila hromadu tričiek na zem."Ahoj, tak čo večer? Mám prísť pre teba?" Spýtal sa so smiechom v hlase. Už vtedy som z neho nemohla."Vlastne nemusíš. Stretneme sa tam dobre?"
"Jasné v pohode, tak o ôsmej." Ako prvá som zrušila a ihneď sa musela usmiať. Čo to do mňa vošlo? Nechápala som samej sebe.
Netrvalo dlho a ja som bola namalovaná.Ešte zostávalo len sa navliecť do kostýmu.To som však nemohla.Čakala som na kuriéra, ktorý mal prísť každú chvíľu a priniesť mi moju novú posteľ spoločne s nočným stolíkom. Nemusela som dlho čakať a o pár minúť mi zavibroval telefón. V tom som sa vydala dole výťahom k hlavnému východu a všimla si veľké biele auto. Pri ňom stál chlap možno vo veku tridsiatnika.Milo sa na mňa usmial a podišiel k zadným dverám auta, aby mohol vyložiť nábytok.
"Dobrý."Jednoducho som ho pozdravila s polo úsmevom na tvári."Dobrý večer.Tak pustíme sa do toho?"Iba som mu prikývla a zadívala sa do preplneného kufra."Zrejme sa nemusím pýtať, či vám mám s tým pomôcť."Pozrel na mňa s jeho karamelovými očami."Tak to teda nemusíte."
"Budem hádať, pred nedávnom ste malovali."
"Tak to ste uhádli správne."Zasmiali sme sa spoločne a pustili sa do vykladania.
"Tak to bude všetko."Oprášil si ruky a zadíval sa do mojej tváre. Stáli sme v mojej predsieni v byte."Dvesto dolárov poprosím." Nastavil ruku a ja som sa ihneď natiahla pre peňaženku, ktorú som mala položenú na linke."Nech sa páči, zbytok si nechajte." Znovu som sa usmiala nad ochotou. Pán si odo mňa ani nepýtal príplatok za vynesenie nábytku, to sa nestáva často."To ja ďakujem, hneď mám lepší deň.Dovidenia." Kývol mi na pozdrav hlavou a ja som sa znovu zmohla len na prikývnutie.
Musela som uznať, že aj mne ten pán zlepšil náladu a to o dosť. No nenechala som sa rušiť a rýchlo som sa prezliekla do kostýmu catwoman.
Taxík ma vyhodil hneď pred klubom, ktorý snáď svetielkoval na míle ďaleko. Harryho auto som si nevšimla nikde, tak som sa postavila k hlavným dveriam a rozhodla sa počkať. Z kabelky som si vzala masku cez oči a oprela sa o stenu blízko dverí.
Po pár minútach Harry zaparkoval hneď vedľa Liamovho auta. Bolo mi jasné, že Care a Liam sú už dávno vnútri. Harry pomaly vystúpil a ako prvé som si všimla ako jednoducho je oblečený. Tak ako vždy, len na tvári mal obyčajnú čiernu masku. Oči mu však blikali na všetky strany.Príliš vynikal.
Ladným krokom sa ku mne približoval, až prešiel okolo mňa.Akoby si ma nevšimol. Tak som sa rozhodla spraviť svoj mlaskavý pazvuk,ktorý ma Harry naučil a v tom sa na mňa Harry otočil s nadvihnutým obočím."Lauren?"Spýtal sa nechapajúc a udivene.Stále opretá o stenu som ho sledovala s dračným výrazom v tvári.Cítila som sa tak sebavedomo a sexy, no dnes som si to mohla dovoliť.
"Už som si myslela, že si si ma nevšimol." Pousmiala som sa a kusla si do vnútornej strany líca.Moje pýrenie som musela dať riadne najavo.Bola som červená až za ušami. Priam som cítila ako horím a to nehovorím o spalujúcom a hrejivom pohľade, ktorý mi venoval Harry.
"Tak nejdeme dnu?"Spýtal sa a ruku pomaly položil okolo môjho drieku."Určite nás už čakajú."
V klube hrala perfektná energetická pieseň a nálada bola priam skvelá!Nedalo sa to inak opísať.Proste na tom mieste to žilo.Síce to nebol preveľký podnik, ale stretlo sa tu mnoho ľudí.
Vzadu pri okrúhlom stole už sedela naša obľúbená dvojka.Caroline a Liam.
"Tak ahojte."Pozdravila ma Care so širokým úsmevom na perách. Divila sa a ja som sa jej nečudovala.Aj Liamovi som vyrazila dych."Si to ty Lauren?"Spýtal sa uštipačne Liam."Pre tvoju informáciu, áno."Posadila som sa na kraj sedačky a Harry medzi mňa a Caroline."Tak čo vy dvaja? Čo objednám?" Spýtal sa Liam."Mne niečo ako kolu a trochu vodky a Lauren zrejme tequilu."Iba Harrymu prikývol a ja som bola prekvapená, že presne vedel na čo mám chuť. Teda ešte niečo by tu bolo."Tak ideme objednať."
Obaja odišli a ja som s Harrym zostala sama.Zrazu som nemala čo povedať.Určitým spôsobom on mal nado mnou väčšiu moc.Akoby ma vlastnil, začaroval ma a ja som nemohla nič robiť.Len sa na neho pozerať a obdivovať ho."Lauren."Zašepkal blízko môjho ucha a tým vo mne vyvolal túžbu a cele moje telo rozvibroval."Aj v tomto sexy kostýme vyzeráš nevinne. Cez masku vidím ako sa pýriš a aj to, ako si kúšeš do spodnej pery."Pokračoval ďalej a moje srdce sa rozbúšilo ešte viac.
Znovu sa to dialo, jeho hlas a to teplo.Nemohla som zabudnúť na jeho nezabudnuteľnú vôňu."Chcem ťa vidieť bez tohto." Dlaňou jemne prešiel od mojích pŕs až k mojím stehnám. Priam z neho žiarilo teplo. Jeho dotyk vo mne vyvolával ten skvelý pocit, ktorý vo mne vyvolával pocit vzrušenosti. Moja panva sa zapierala do sedačky a prstami som sa poriadne zapierala.Dokonca sa mi podlamovali aj nohy."Chcem ťa."Zašepkala som, keď bol tak blízko mojej tváre, keď som cítila jeho mentolový dych."Chcem ťa."Zašepkal naspäť. Zarazil ma, ale ja som sa nenechala odradiť. Vzal ma za ruku a náhle ju pobozkal na chrbát."Zrejme sa toľko nezdržíme."Lišiacky sa pousmial a ja spoločne s ním.
Toto je moja šanca.
Tak? Ako sa vám časť páčila? Snáď aspoň ušla 😁😁😁
Určite mi napíšte váš názor do komentárov a určite zanechajte vote/hviezdičku. Ďakujem za skoro 2K 🙌🙌😘😘😘
VOUS LISEZ
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
FanfictionPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...