Lauren
"Harry."Šepkám do ucha jeho meno a pri tom ho hľadím po tvári."Myslím, že sme už tu."Znovu prehováram k nemu potichu, keď konečne otvára oči a začne sa obzerať po celom lietadle, kde je hrobové ticho. Svojimi zelenými očami ku mne vzhliada a hneď na to sa otáča k oknu, kde už môžme vidieť čisto modré more a niekoľko plážových domčekov. Vyráža mi to dych. Takáto nádhera. Ihneď si to fotím s úsmevom na perách a kuchám sa tou nádherou pod nami. Je priam neskutočné, aké nádherné miesta na svete existujú a ja mám to šťastie spoznávať ich. Lietadlo prudším rázom klesá a pristáva na letisku.
Obaja čakáme pri páse na naše tašky a hneď ako ich Harry zbadá, ich berie a spoločne sa vyberáme von na čerstvý teplý vzduch. Je to úplne iný pocit. Cítim sa jednoducho inak. "Musíme počkať."Začne Harry a potiahne ma k sebe za ruku. Ja naňho však zmätene vzhliadnem a on ma hneď uvádza na pravú mieru. "Príde môj kamarát a kolega Ravi so svojou manželkou." Prehovára ku mne so svojím chraplavým hlasom."Tak aspoň nebudeme sami a kedy prídu?"Pýtam sa s nedočkavosťou v očiach."Leteli z New Yorku, ale premýšľam, že hodinu ich tu nebudeme čakať. Poď, ukážem ti našu izbu." V tom ma len berie za ruku a prepletá si so mnou prsty. Vyrážame uvolneným krokom k autu, ktoré je pre mňa zatiaľ neznáme."Pán Styles?"Pýta sa muž s tenkým hlasom. Harry len prikyvuje a pán mu podáva kľúče zrejme od nášho auta."To si stihol zohnať auto?" Pýtam sa docela prekvapene."Ja myslím na všetko." Nasadnem si a Harry za mnou zatvára dvere. Berie kufre a strká ich do kufra a hneď na to si sadá vedľa mňa. Auto je čisté a má rovnako kožené sedačky ako to Harryho. Je to veľký terrény Mercedes G, ktorý som voľakedy tak obdivovala, ale teraz v ňom sedím.
Po ceste sme si zapli klímu, aby sme sa neprehriali, keďže tu na Bali je obrovské teplo. Našťastie som si stihla nakúpiť niekoľko ľahkých letných kúskov a plaviek. Harry však o pár minút zastavuje pri móle, ktoré sa tiahne do niekoľko strán a na neho sa napájajú plážové domčeky. Auto utícha a ja rýchlo vystupujem a začnem sa kuchať opäť tou krásou. A áno je to nádhera. To slovo mi neustále behá po pamäti a ja nedokážem inak opísať toto miesto. Nebesky čisto more s drevenými domčekami po stranách. "Páči sa ti tu?"Pýta sa ma Harry po chvíli a ja len prikývnem s úžasom v tvári. Ledva sa stihnem pohnúť a Harry otvára dvere od nášho apartmá.
Pohľad sa mi naskytuje na neuveriteľnú veľkú miestnosť, ktorá vyzerá luxusne, čisto a pôvabne. Nehovoriac o obrovskej sklenenej stene a ovalnej vani pri oknách, ktoré majú ako inak veľké hodvábne biele závesy. Toto posúva našu izbu na iný level. Ďalej sa tu však nachádza malá kuchynka pomimo v ďalšej miestnosti a kúpeľňa so sprchou."Hmm... tu sa bude ale spať."Pri obzeráni si celého domčeka započujem len ako Harry skáče na postel a čo si hmká. Ja sa ihneď rozbieham k nemu a skáčem vedľa neho."O môj bože."Vydychujem vzduch a pozerám na strop, ktorý je taktiež sklenený a to som si ani nestihla všimnúť."Ešte som sa nemiloval pod holím nebom." Zašepká blízko môjho ucha a v tom sa to opäť začne.
Podvedomie sa zdvíha na nohy a začne krútiť bokmi. Husia kuža mi nabieha po celom tele a srdce mi poskočí."Nie je to holé nebo Harry."
"Ale môže byť."
"Ja by som si šla zaplavať do mora, ktoré máme hneď po ruke. Je to tu neuveriteľné a nehovorím o terase, z ktorej sa dá hneď skočiť do mora a..." V tom len zaciťujem príjemné teplo na mojich perách je mi hneď jasné, že Harry ma musel utíšiť."Milujem ťa."Vypadne z neho ani neviem ako. On sám to zrejme nečakal, že to povie. Ale v tom sa len doširoka usmejem a začnem ho bozkávať ja. Dračne a naše bozky sú plné lásky, vášne."Aj ja teba milujem."Zašepkám do našeho bozku."Tak je čas to tu pokrstiť."Ja len s lišiackym úsmevom prikyvujem a prevliekam mu biele tričko cez hlavu a rukami putujem po celom jeho nahom chrbte.
"Kde sa máme stretnúť?"Pýtam sa Harryho a dávam si náušnice a upravujem sa v zrkadle."Pred ich apartmánom."Povie s nadvihnutou pradou hneď za mnou. Ja ho hneď búcham lakťom do brucha, na čo sa ihneď zasmeje."No tak. Si krásna."Naposledy mi zalichotí a venuje mi bozk do vlasov."Ďakujem."Začervenám sa a moje podvedomie sa hanblivo usmieva.
Spoločne si kráčame po móle popri domčekoch, keď pri tom zbadám mladý pár a hneď mi napadne, že to musí byť Harryho kamarát Ravi."Ahojte."Zdraví nás z diaľky s okuliarmi na nose. "Ahojte."Odzdravujeme sólovo s Harrym a podávame si ruky."Lauren toto je Ravi a jeho manželka Lilla."
"Ahoj."Od Raviho si vysluhujem menší bozk na líce a Lilla ma hneď objíma."Máš krásne šaty."Pochváli a ja sa len usmejem s červeňou v tvári. Zdvorilo poďakujem a začneme si to smerovať preč od našich apartmánov.
"Myslím, že by to bol výhodný obchod. Ale Japonci sú zrádni a vždy budú. Aspoň pre mňa."Ravi a Harry neustále riešia svoje obchody a ja občas prehodím pár slov s Lillou, ktorá sa zdá byť fajn žena. Najmä mi určitým spôsobom pripomína Caroline. Blond vlasy, podobný štýl. Priala by som si, aby tu bola so mnou. Dlho sme si na seba neurobili čas, čo ma mrzí najviac. Poriadne sme sa naposledy rozprávali na oslave Harryho mami, ale od vtedy sme si len občas zavolali. Ale teraz som tu s Harrym na prenádhernom mieste v úžasnom bare len so slamenou stieškou nad našimi hlavami.
"Nikdy som nepremýšľal nad spoluprácou s nimi, ale skôr mi napadla Európa. Je nádherná a máš tam množstvo možností."
"To áno, ale potom by to znamenalo odpojenie sa od USA."
"Nie obchody by zostali len hlavná hlava firmy by bola v Londýne."
"Už by stačilo o práci. Sme na dovolenke."Prehovára rozčúlená Lilla, zatiaľ čo ja si odpíjam z môjho drinku. Ravi ako chápavý manžel stíchne a Lille prevesí ruku cez ramená a venuje jej bozk do vlasov."Prepáč drahá."Zašepká. Je to naozaj milé, neskutočne sa k sebe hodia a ja na nich iba prizerám. Síce sú zazobaný, ale majú tiež city."Tak mohli by nám už doniesť to jedlo."Znovu prehovára Ravi. Harry len ťuká do telefónu a hneď na to ho vypína."Žiadna práca."Pohľad venuje mne a telefón mi podáva. S nechápavým pohľadom a otázkou v očiach mi chytá koleno a začne ma po ňom hladiť."Nechcem nič riešiť a radšej dám ten telefón tebe. Znovu by som ho zapol."Priznáva pravdivo a tentokrát chápavo ho beriem a strkám do malej listovej kabelky."Páni? Slečny."Podchádza k nám čašník a podáva nám plné taniere."Ďakujeme."
"Dobrú chuť." Hneď na to aj odchádza a pomaly sa púšťame do jedla. Popravde to vyzerá perfektne. Ja s Lillou máme panenku s krevetovou omáčkou a šalátom, čož vyzerá na tanieri neskutočne dobre."Dobrú chuť zlato."Popraje Ravi Lille a ja sa len pousmejem."Dobrú chuť bejbe."Zašepká blízko môjho ucha Harry, čo ma viac než prekvapuje. Dlho som nepočula mi povedať bejbe a musím uznať, že mi to neskutočne chýbalo.
Toto je tak cute časť! Harry konečne povedal to kúzelné slovíčko "milujem ťa" a úprimne som naňho za to hrdá :D
Inak vitajte pri SM, konkrétne 31. časť, pokračovania na SM 1. Ľudia ste skvelí! Ďakujem za viac ako 15k videní, vážim si toho neuveriteľne moc. Nič sa však nemení od posledného oznamu z 30. časti. Počas leta sa to určite napraví. Nemám čas a ani náladu na covery a nič spojené s Wattpadom. Nie že by to u mňa upadalo. Práve naopak. Milujem wattpad a veci okolo, ale jednoducho mám iné veci a predsa aj ja som len človek z mäsa a kostí.
Ďakujem vám za všetkú podporu a keďže je piatoček, tak ste si vyslúžili oddychovú časť a snáď si zapnete hudbu a prenesiete sa na Bali spoločne s Lau a Harrym <3
VOUS LISEZ
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
FanfictionPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...