Chapter 4

1.5K 146 20
                                    

Hneď ako sme vkročili do Harryho bytu sme sa na chodbe vyzuli a bosými nohami som prechádzala po studenej mramorovej podlahe. Harry kráčal tesne za mnou držiac svoju veľkú športovú tašku.

Otvorila som posúvacie dvere a tým vošla do obývačky presne cez kuchyňu.Vyvalila sa na kožený čierny gauč naproti telke a zapozerala sa na lampy, ktoré viseli zo stropu."Tak čo? Vyšťavená?" Spýtal so smiechom v hlase. "Ani nie, možno by som ešte zvládla jedno kolečko, ale už sa mi nechce." Harry sa postavil nado mňa a pozrel na mňa. Jeho hlavou mi zabránil vo výhľade na luster." No a navaríš mi už keď si tu?"

"No ak máš niečo v chladničke, tak áno." V tom mi pomohol sa postaviť jedným pohybom a ja som podišla k veľkej chladničke. Všetko bolo v jeho byte tak moderné a veľké, že som sa cítila ako taký trpazlík. Otvorila som dvere od chladničky a začala sa v nej hrabať. Zbadala som zbytky jedla a pár jogurtov." Takže ty aj vyžiješ? Pretože v tvojej chladničke to tak nevyzerá." Chladničku som zatvorila a začala otvárať skrinky."No jedlo si objednávam a variť sa mi po práci nechce."Poškrabal sa na zátylku a zahanbene na mňa pozrel.

"Chýba ti tu ženská. Už aby sa sem nasťahovala tá tvoja cica."Ironicky som prehodila. No na tvári sa mi neobjavil úsmev ako zvyčajne pri mojích ironických vtipoch.Harry mlčal, čo ma zaskočilo, ale kto mlčí ten svedčí.

"Mali by sme ísť na nákupy." Vzala som si telefón a všimla si zmeškaných niekoľko hovor. Dva boli od mami a ďalší jeden od otca. Ten mi volal len pred chvíľou, takže som vytočila jeho číslo."No mohli by sme." Harry sa pri mne objavil docela rýchlo a z linky si vzal svoje kľúče a peňaženku, ktorú si sem položil hneď ako sme došli domov.

Otec mi akurát zodvihol a milo pozdravil. "Ahoj Lauren. Mama sa o teba bála." Povedal dosť znepokojivým hlasom. "Ahoj oci. Bolo mi to jasné. Nemala som pri sebe telefón lebo sme si boli s Harrym zabehať a malovali sme."

"Tak to je skvelé, určite ho odo mňa pozdrav."

"Pozdravím neboj a čo chcela mama?"

"No určite sa ťa chcela spýtať na byt, vieš či si už malovala a či si si balila ďalšie veci. Taktiež sa pýtala na Harryho, či už dorazil, ale zjavne áno." Zasmial sa do telefónu, na čo som sa zasmiala tiež.

"To áno. Zajtra po práci pôjdem domov a pobalím si ďalšie veci a ešte mi ma dojsť nábytok."

"No tak vidíš. Už idem pretože tvoja mama šla na pláž a nechcem, aby ju okukovali chlapi."

"Jasné, tak sa majte a pozdravuj mamu."

"Iste srdiečko, hlavne nech dá na teba Harry pozor."

"Určite dá, tak pa."

S otcom som sa rozlúčila a v tom pozrela na Harryho, ktorý ma sledoval celý telefonát, ktorý som viedla s otcom. "Čo?" Spýtala som sa s nadvihnutým obočím."Aj ja ho pozdravujem." V tom sa uškrnul a obliekol si riflovú bundu."Tak poďme."Prehodila som si cez seba mikinu a vzala si telefón.

Harry šikovne zaparkoval pri supermarkete.Sama som bola trochu zúfalá, keďže som nevedela, čo mám variť, ale niečo som vymyslieť musela.Vošli sme do obchodíku a hneď na to som vzala nákupný vozík a predala ho Harrymu.Ten sa lakťami podoprel a začal ho tlačiť za mnou.

Prechádzala som regálmi a pokaždé niečo hodila do košíka. Zostávali mi len cestoviny a ešte smotana,ktorú som sa snažila nájsť."Čo tak víno?"Spýtal sa ma Harry, keď sme prechádzali popri regáloch s alkoholom."Vezmi ak chceš."Nezaujato som odpovedala a dívala sa po pretlaku. "A čo tak červené?"Zatiaľ čo Harry si obzeral vína som ja pátrala očami po ostatných užitočných veciach."Mne to je jedno."

"Lauren mohla by si mi odpovedať."

"A ty by si mohol prestať ma rozptylovať, snažím sa niečo nájsť." Nespokojivo som zavrčala a z krabice vzala pretlak.Ak toto berieš za rozptylovanie, tak neviem čo je toto." Ani som sa nestihla otočiť a Harry sa mi jeho rozkrokom pritlačil na môj zadok.No wau!Bol tak tvrdý."Cítiš to?"Zachrapčal mi do ucha a ja som cítila, ako sa mi červeň hrnie do líc.Iba som mu prikývla a nezmohla sa ani na pol slova."Tak červené?"Pred tvár mi dal víno v priehladnej fľaši.Znovu som sa zmohla len na prikývnutie."To bolo tak ťažké?"Odtiahol sa odo mňa a fľašu vína položil do košíka, ktorý bol takmer plný.

Spoločne sme podišli k pokladni, kde na nás čakala mladá predavačka.Tovar nám začala ihneď blokovať a popri tom začala mrkať po Harrym."Láska? Nemám kúpiť kondómy?"Prihovoril sa mi Harry nahlas.Tuším to viac než len prehnal. Priam na mňa zakričal snáď cez celú predajňu.Opäť som sa začervenala a zhrešila ho tvrdým pohľadom."Jedny vezmem, pre istotu."Nakoniec tie kondómy naozaj vzal a hodil ich na pokladničný pás.

Iba som na neho nechápavo pozerala, ale chápala som, že ma chce vyprovokovať.Lenže ja som bola dostatočne trpezlivá a nemala som chuť na tieto detské hry.

"Tak pane, bude to presne 55 dolárov a 20 centov."Harry zatiaľ platil a ja ukladala potraviny do tašiek."Ešte tie kondómy."Ukázal na krabičku, ktorá sa zasekla na kraji."Iste prepáčte."

"Alebo nechajte tak. Priateľka nemá rada moc takéto veci, viete nieje poriadne cítiť a ..."Ani nestihol dohovoriť, chcela som sa vyhnúť ešte väčšiemu trapasu a tak som ho prerušila."Láska ideme."Hlavou som ukázala smerom von a Harry sa na mňa usmial jeho žiarivo bielymi zubami."Tak dovi."Zamával predavačke, ktorá bola zrejme v poriadnom šoku.

"Ty si sa úplne zbláznil?"Buchla som ho silno do hrude a na to sa len zasmial v bolesti a skrčil tvár.Mala som na neho nervy, ale snažila som napočítať do desať a ukludniť sa."Aj nabudúce babe."Jednoducho na mňa mrkol držiac si hruď a nasadol do auta.Ja som spravila presne to isté a spoločne sme vyrazili naspäť k Harrymu.Toto bude ešte deň...

Dúfam, že vás časť pobavila. Ja teda nemám moc času sa rozpisovať, ale chcem vám znovu poďakovať.

Nezabudnite mi zanechať vote a komentár 💗😘😘

Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Where stories live. Discover now