Oznam + pauza

919 69 63
                                    

Pre niektorých možno nepodstatná časť. Pre mňa nie. Rozhodla som sa vyjadriť svoj názor a dať zo seba von veci, ktoré ma "zožierajú".

Za prvé som sklamaná a áno viem, že to bude vyznieť tak, že chcem iba votes a veľa videní, ale to úplne nie je pravda. Nejde mi len o to, ale o odozvu. Pozrite kam sa až dostala SM 1. Boli sme dokonca ako prví vo fanfiction a teraz? Pri poslednej časti som myslela, že bude viac ohlasov, že som sa vás potešila a časť sa páčila, ale poslednú dobu to naozaj upadá a neviem, čím to je. Možno preto lebo som sa rozhodla vydávať časti iba raz - dva krát do týždňa? Snažím sa a do toho príbehu som dávala tak veľa, lenže postupne to klesá a u mňa tiež klesá záujem o písanie tohto príbehu. Viem, že tento príbeh je na tom dobre, ale ak sa vám čokoľvek nepáči, tak to napíšte a zmením to. 

Naozaj chcem, aby sa vám čo najviac páčil tento príbeh a neprestal vás len tak baviť. Netuším, čo viac k tomu povedať, ale ten čas na písanie by som si našla a aj nálada by bola, ale čo tá odozva? Hneď ako ma začnete odsudzovať, tak si uvedomte jedno, že každý chce odozvu. Písanie tohto príbehu ma baví a aj baviť bude, ale teraz to u mňa naozaj klesá a prepáčte ak píšem jedno cez druhé, ale chcem vám toho napísať tak veľa. Jednoducho mi je ľúto, že záujem o tento príbeh klesol ako aj u vás, tak aj u mňa. Ale ďakujem za podporu tých, ktorí mi ju dodávali pri každej jednej časti a aj mi napísali krásne správy. 

Buďte ľudia úprimní a napíšte, čo si o tomto myslíte. Zatiaľ príbeh pozastavujem, ale ak sa to nezmení, tak to zrejme ukončím alebo odložím na dobu neurčitú.

Samozrejme som vás aj žiadala o prečítanie môjho príbehu. Nemala som veľmi náladu včera, tak som nedopísala prvú časť, ale už je vonku. Bad Liar si môžte prečítať práve teraz. 

Ľudia komunikácia s vami mi chýba, ak máte akékoľvek otázky na mňa, tak napíšte do komentárov. Vždy odpovedám na všetko.

Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Where stories live. Discover now