Po chvíli tichého malovania som zapla konečne rádio a otvorila okno.Nie že ma iritoval ten ženský parfém, ale ešte ma začala bolieť hlava z tej farby.
Harry sa na mňa pozrel tým jeho nechápavým pohľadom a ja som ho len odignorovala.Boli sme k sebe protivní, čož sa nemalo diať.Mali sme si užiť to, že sa Harry vrátil a že sa mu darí.Nie ako mne, ledva sa zamestnám a ešte mi preberá nejaká pijavica Harryho. Ako keby bol niekedy môj.
Zrazu sa hudba v rádiu stíšila a Harry sa na mňa otočil. Bolo mi jasné, že rádio stíšil on."Mohla by si sa so mnou rozprávať." Vložil si ruku vbok a prehrabol si jeho krátke vlasy. Musela som uznať, že tie krátke vlasy mu perfektne sedeli. Vyzeral sexi, ale stop perverzným myšlienkam."No to mohla, lenže to nerobíš ani ty."
"Ale, ale.Mohla by si prezradiť čo ťa žerie."
"Mňa nežerie nič." Snažila som sa byť čo najviac presvedčivá len ako to šlo."Pozri, nepoznám ťa deň ani dva. Poznám ťa tri roky, tak mi už povedz čo sa deje." Sadol si na stoličku pri okne a sadol si na ňu. Ja som odložila štetec a utrela si ruky do trička, na ktorom som mala niekoľko farebných fľakov."Prečo si meškal?" Vybafla som na neho a bolo viac než len zrejmé, že som ho zarazila a prekvapila otázkou.
"Čo tým myslíš?"Ironicky sa uškrnul, ale mňa nepresvedčí."Doriti Harry.Nepoznám ťa deň ani dva.Poznám ťa tri roky."Nad tou vetou sa zasmial.Vedela som presne ako na neho.Už som poznala všetky jeho taktiky."Takže ty si myslíš, že som niekde bol.Prezraď mi už keď vieš, že som niekde bol.Tak s kým som bol?"
Odpoveď bola jednoznačná. S ňou."No neviem ako sa volá tvoja madam, ktorú mi zatajuješ, ale bol si s ňou." Samozrejme, že som mu bola k smiechu. Nahlas sa zasmial a vlasy si znovu prečesal prstami.Jeho blbý sexi zlozvyk."Takže ty si myslíš, že som bol so ženou?Ako si to zistila?"Ruky si založil na prsiach a s pobaveným výrazom na mňa hľadel."Smrdíš ako nejaká štetka."Len som nervózne pretočila očami a vrátila sa späť k malovaniu.
"Nechápem čo chceš odo mňa počuť."Ozval sa po chvíli napätého ticha."Aby si neklamal."Pohla som sa doľava smerom k nemu.Lenže som ani zďaleka netušila, že bude stáť tesne pri mne.Vďaka môjmu pohybu som Harryho ocákala farbou a jeho hruď bola celá od farby."Skvelé!"Zakričal zrejme viac než len mal a odišiel z miestnosti."Skvelé."Nervózne som prehodila pre samú seba a štetec hodila do kýbla, sadla si na parapetu okna a zadívala sa von na ulicu.
Keďže Harry bol z nervami úplne niekde inde, tak som ho radšej len ignorovala a nestarala sa do neho.Celú dobu sa snažil si farbu zmyť a to sa mu aj podarilo.Keďže som sa zatvorila v izbe a pustila si hudbu najviac nahlas ako nejaká pubertiačka, tak som nemala šancu si Harryho všimnúť a nie to ho ešte počuť.V kľude som si spievala a tancovala.Všetky moje nervy opadli nevinným tančekom.
No to čo len prišlo mi znovu vyrazilo dych.Jeho silné ruky sa dotkli mojích bokov a ja som zacítila jeho nahú hruď na mojom chrbte.Nič som nepovedala, len ďalej tancovala a dívala sa mu na ruky.Vždy ma udivovali.Boli tak silné a mužské, naozaj sa mi páčili.
"Tak čo?Už sa nehneváš?"Zachrapčal blízko môjho ucha.Len som pokrútila hlavou a otočila sa mu tvárou.Tak som mu skvelo videla do očí a na jeho sladké pery, ktoré som tak dlho neochutnala."Tak to je super, pretože to by som ťa musel prinútiť iným spôsobom.Je pekné, že sa od urazíš sama."Lišiacky sa zasmial a pramienok mojích krátkych vlasov zastrčil za ucho.
"Hmm."Nespokojne som zamrnčala a svoju ruku priložila na jeho tetovanie uprostred hrude."Čo sa ti nepáči?"
"Ja len..."Netušila som čo povedať,zjavne som strácala slová.Myslela som, že toto je už za nami.Zjavne nebolo.V tom mi zazvonil telefón a ja som na mieste poskočila.Vystrašilo ma to.Rýchlo som sa vymotala z Harryho náruče a zodvihla to.Bola to Caroline."Ahoj, čo si prosíš?"
"Si s Harrym?"Akonáhle sa spýtala túto otázku, automaticky som sa otočila na neho.Hľadel na mňa tými jeho zelenými kukadlami a sledoval ma ako šelma svoju korisť."Vlastne áno."
"Tak fajn, Liamov kamarát otvoril klub neďaleko.Mohli by ste prísť."
"To je skvelý nápad.Poviem to Harrymu."
"Dobre, ale ty mi zajtra všetko povieš v práci."
"No dobre."Len som pretočila očami a zložila ju.Caroline to vyzvedanie stále neprešlo."Tak čo?"Spýtal sa Harry stojac na tom istom mieste."Caroline nás pozýva na nejkú párty."Len som mávla rukou a prešla okolo neho."Idem si umyť tvár a prezliecť sa.Potom si môžme zabehať."Tak som aj urobila.
Vošla som do kúpeľne, kde som sa aj zamkla a umyla si tvár.Síce som mala aj vlasy od farby, ale to mi veľmi neprekážalo.Prezliekla som sa do športového oblečenia a vlasy si zviazala do ako takého chvosta.
Harry bol už pripravený, keďže si vzal so sebou aj športovú tašku v ktorej mal moje aj svoje veci.Okná v byte som otvorila dokorán a spoločne sme odišli von na čerstvý vzduch.
"Tak pripravená?"Stáli sme pri cyklistickej dráhe a ako vždy sa ma Harry opýtal otázku, ktorú sa ma pýta snáď pokaždé.Len som mu s úsmevom prikývla a obaja sme vyštartovali.Samozrejme, že bol rýchlejší už len vďaka tomu, aké dlhé nohy mal.Lenže po chvíli nestíhal s dychom a preto musel spomaliť.Za tú dobu som ho predbehla a vychutnávala si beh.
Chodila som rada behávať.Vždy som si tak prečistila hlavu a hlavne myšlienky.Bolo to užitočné, keďže som mala kondíciu a nesťažovala som sa na bolesti hlavy alebo chrbta.
Po hodinovom behu sme zastali pri tej istej lavičke ako vždy a posadili sa na ňu.Obaja sme predychávali a čumeli na seba s pootvorenými perami."Dnes ti to náramne ide."Ukázal na mňa.Ledva hovoril, ale ja som mu rozumela."Aj ja sa čudujem."
"Nechceš ísť ku mne?"Ponúkol sa. Ja som však mala iné plány, teda chcela som robiť to čo vždy.Vliezť do vane plnej peny a čítať si."Vlastne ani neviem."Pery som pokrčila a pozrela na neho."Jasné, že áno.Ale musíš ma odviesť do práce."Buchla som ho do ramena päsťou, na čo si hneď to miesto chytil.
K nemu ma to ťahalo, ale hlavný dôvod prečo som to prijala, bolo to, že som musela vyvetrať byt keďže sme malovali.Zatiaľ tam mám iba gauč na ktorom sa aj tak nevyspím.Tak prečo nevyužiť ponuku?
Tak čo myslíte, že sa udeje u Harryho? Určite mi napíšte do komentárov a hlavne názor na túto časť. Teším sa z vašej podpory, ale trebalo by trochu zabrať. Ale nieee, just kidding 😁😁😁
Mám vás rada ľudia a určite sa tešte na ďalšiu časť 😘💗💗💗
CZYTASZ
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
FanfictionPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...