Sadám si za svoj stôl a prezerám si niekoľko emialov a kopu papierov na mojom stole, ktoré musel zanechať Michael. Je toho naozaj veľa. Kopec zmlúv, spolupráce. Len sa zamyslím nad včerajším večerom, ktorý bol priam skvelý. Najmä milovanie s Harrym. Horúca vaňa. Dokonca sa teším na sťahovanie. To mi pripomína, že dnes sa zastavíme u mňa a k Harrymu si zoberiem pár vecí. Totiž na víkend ideme k jeho mame. Bude menšia oslava, keďže jeho mama oslavuje narodeniny a tak nás k sebe pozvala. Za čo som len rada. Príde aj ocko a mama, takže aj tých uvidím. Nemôžem sa už dočkať svadby. Aj keď som si vedomá toho, že žiadosť o ruku Harrymu potrvá dlho, ale to snáď nejako prežijem.
"Dúfam, že si včerajšok prežila v pohode."Pochádza ku mne Brigitte s úsmevom na perách. Zas je uštipačná."Prečo by som nemala? Aha, Harrymu sa jednoducho Michael nepáči."Myknem ramenami. Som s tým už vyrovnaná a nič s tým neurobím. "Vyzeralo to tak, akoby sa predbiehali v čúraní. Bolo to hrozné. Tí dvaja sa nesmú stretnúť znovu."Zasmejem sa spoločne s Brigitte na jej vydarenom vtipe."To máš pravdu. Zjavne k sebe neprechovávajú sympatie. Ale to sú chlapi."Opäť si sadám za stôl a púšťam sa do kopy zmlúv."Máš toho naozaj veľa."Uzná a rukou sa prehrabne v kope papierov."Ty snáď nie?"Pozriem na ňu s nadvihnutým obočím a ona len zakýva hlavou. Má pravdu. Jej stôl je takmer prázdny. "Mala by si ísť za Michaelom, možno si to máme rozdeliť." Ja sa však len zamračím. Môže mi toto urobiť? Nasoliť kopu práce. To kvôli tomu večeru, však? Pýta sa ma moje podvedomie a ja len prikyvujem.
Klopem na dvere jeho kancelárie, keď v tom sa ozve hlasné "ďalej".
"Čo ťa sem ťahá Lauren?"Ozve sa a to som nestihla ani vôjsť. Jeho hlas je hrubý a nepríjemný. Akoby sa hneval a karhal ma, ako malé dieťa."Prišla som za vami." Ruky si zakladám naštvane a urazene na prsiach a čakám, kým sa na mňa pozrie. On však zakusne do jablka a začne prežúvať." Počúvam."Prehovára s plnými ústami a mne už teraz naskakuje husina."Dali ste mi až príliš práce. Nestihnem to urobiť všetko dnes a tak mi napadlo, či si to nemáme náhodou rozdeliť s Brigitte, jej ste nič nedal."
"Takže ty by si rada flákala prácu? Predsa toho nie je až tak veľa."Neprevideľne a najmä nezaujato mykne ramenami, akoby sa vôbec nič nedialo."Nie to v žiadnom prípade. Milujem svoju prácu, ale aj na dvoch toho je veľa."
"Tak potom čo je za problém?"Jablko odkladá a zadkom sa opiera o jeho stôl, zatiaľ čo ja stojím hneď pred ním. Lenže toto je aj na mňa moc. Len prižmúrim oči a z hlboka sa nadýchnem."To je za ten včerajšok?" Pýtam sa až príliš odhodlaná. V tom sa Michael len usmeje priam lišiacky a pokrúti hlavou."V žiadnom prípade. Len nabudúce nech si ten tvoj veľký podnikateľ dáva trochu pozor na jazyk."Ja zostávam zaskočená. Predsa nič zlé nepovedal."Takže to je za to."Vyhŕknem trochu viac, ako som chcela. Možno som trochu drzá, ale toto nie je možné. Je toho na mňa moc."Rozdelte si tie zasraté papiere a už ma nechaj."Vyhrkne naspäť a otvára mi dvere. Ja ihneď výjdem z jeho kancelárie a podchádzam k svojmu stolu.
"Tak čo?"Pýta sa zvedavo Brigitte."Je naštvaný za ten včerajšok aj keď si to neprizná. Máme si to rozdeliť."Bri sa okamžite púšťa do rozdelovania a mne podáva tie menej náročné zmluvy. Len si vydychujem pri tom triedeni s plnou hlavou myšlienok. Ako ho môže niečo také vytočiť? Viem, že sa niekedy Harry chová moc priamo a nepekne, lenže to je on. Chová sa tak k ľuďom, ktorých nepozná. K svojej rodine a priateľom sa inak chová dobre.
Po pracovnej zmene ešte kecám s Brigitte a popri tom sa pozerám neustále na telefón. Harry tu už mal byť a ja tu ešte trčím spolu s Bri. "Možno sa niekde zdržal."Prehovára."Máš pravdu, zrejme niečo s prácou."V tom mi telefón zazvoní a ja sa usmejem, keď zbadám jeho meno."Už je tu."Objímam rýchlo Bri a vyberám sa von z budovy. Harry stojí hneď pri automatizovaných dverách a keď si ma všimne, jeho kútiky sa rozširujú a ja môžem vidieť jeho dokonalo žiarivé zuby."Ahoj."Zašepkám tesne pri jeho tvári, tesne pred tým, ako mi stihne dať mľaskavý bozk."Ahoj."Odzdraví ma hneď po odtiahnutí a z čela mi odhrňuje vlasy, ktoré mi zavadzajú.
"Kde máš auto?"Pýtam sa a obzerám po parkovisku."Vlastne ja tu auto nemám a to je dôvod prečo som sa zdržal."Ruku pokladá na môj bok a priťahuje si ma k sebe."Je tu tvoje auto."Zašepká blízko môjho ucha, až ma zamrazí na chrbte."Čo že?"Pýtam sa prekvapene."Harry to nie ja..."Ukazovák pokladá na moje pery."Psss. Ja som chcel a mimo to, zaslúžiš si to. Bude to tvoje auto. Vlastne to tvoje auto je."Do dlane mi pokladá kľúče a ja len otváram pery dokorán. Ohúrená, ale nemôžem to prijať."Je to moc drahá záležitosť."Snažím sa stále namietať, ale on ma pokaždé stopne. Tentokrát sa ku mne nakláňa a dáva mi ochutnať jeho sladké a najmä jemné pery."Chutíš skvelo."Zašepká znovu do našeho bozku. Ja sa len usmejem a spoločne kráčame k môjmu autu. Je to naozaj zvláštne. Moje auto. Podvedomie robí salto vzad a teší sa z tohto obrovského daru viac ako moje srdce.
V tom podchádzame k veľkému autu metalickej striebornej farby, ktoré vyzerá luxusne."Audi Q7."Čítam si na zadku auta. Musím povedať, že to je naozaj vymakané auto. Ale toto celé je na mňa moc. Nemôžem to prijať."Harry."
"Lauren? Ticho a nasadni. Odvezieš ma?"S úškrnom na perách na mňa pozerá a ja len prikyvujem s iskričkami v očiach. Nastupujem dnu a klúčik strkám do zapalovania. Harry si sadá na miesto spolujazdca a priputáva sa. Ja robím to isté a pri naštartovaní sa všetky tlačítka rozsvietia. Vyzerá to famózne."Automatická prevodovka, je to ľahké."Harry mi zatiaľ vysvetluje ako toto celé funguje a ja si skúšam všetky tlačítka. Po pol hodine hrania sa konečne dupnem na plyn a auto sa okamžite pohne."No páni."Zasmejem sa nahlas a potočím volantom doprava."Páči sa ti?"Pýta sa ma a ja len prikyvujem so širokým úsmevom na perách."Je famózne."Rukou prejdem po palubovke a zapnem rádio."Milujem keď sa usmievaš."Prehovára, keď zastavujem na červenej a ja sa na Harryho pozriem s takmer slzami v očiach. To čo mi práve povedal, mi zmenilo celý život. On mi zmenil celý život. "Ak toto znamená milujem ťa, tak ti poviem iba to, že aj ja teba milujem Harry Styles."Jeho široký úsmev sa objavuje na perách a on mi hľadí ruku na ručnej.
Ahojteee, tak aký máte deň? Ja úžasný. Včera som sa dala ostrihať, ale ešte sa nemôžem zmieriť s tým, že mi kaderníčka ostrihala tie vlasy kratšie, ako som pôvodne plánovala. Ale raz - dva mi to dorastie a je to naozaj len o zvyku. Tak schválne. Kto sa dal ostrihať alebo plánuje?
Avšak sa vrhám k časti. Čo na ňu poviete? Snáď každá by prijala auto od Harryho a však prečo nie? Lauren nie je výnimka. Znovu taká chillová časť, ale aj také musia byť. To drama nejako vynechávam, ale počkajte si. Inak mi napíšte váš názor do komentárov, aby ste ma potešili a ja mohla vidieť váš názor.
Inak chystám sa na nový príbeh, ktorý dnes vydám. Nebude to fanfikcia, ale plánujem nový príbeh už dlhšie a pokiaľ máte radi román a drámu, tak to bude príbeh pre vás. Pretože SM tu nebude večne aj keď som premýšľala nad SM 3, ale to by bolo o niečom inom. Avšak mi napíšte vaše názory a pozrite sa na príbeh.
YOU ARE READING
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
FanfictionPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...