Chapter 15

1.4K 121 16
                                    

Spokojne si sadám na veľký kožený gauč a hľadím do televízie. Vdychujem čerstvú vôňu kvetov a sem-tam pozriem na preplnené ulice. Len sa pousmejem nad tým, že v tento čas nemusím cestovať ja domov z práce. Som viac než len spokojná. Mám novú prácu a keď som pri tom, mala by som to osláviť. Len sa pousmejem a naťahujem sa po telefón. Stíšim televíziu a vyťukávam číslo Caroline.

Po chvíli zvonenia to zodvihne s ospalým hlasom."Ahoj Care."Pozdravím ju a v tom sa staviam na nohy. Do rúk si beriem jablko a veselo doň zahryznem."Lauren? Ahoj! Tak čo? vzal ťa?"Pýta sa tentokrát s veselším hlasom."Bolo to až príliš jednoduché, nedokážem tomu uveriť. A hlavne to chcem osláviť."Oznamujem jej a ona sa do slúchadla zasmeje."To určite pôjdeme. Daj mi chvíľu a prídem po teba, dobre?"

"Počkať čo? Ako prídeš pre mňa?"Zmätene sa pýtam, keď v tom započujem svoj zvonček. Myknem sa a podchádzam k oknu. Na chodníku zbadám Caroline spolu s Hailey a Elisabeth. Nechápavo nadvihnem obočie, aj keď to zjavne nevidia.

Rýchlo vypínam televíziu a obúvam si biele tenisky, s ktorými utekám dole po schodoch.

Vybehnem z brány a zbadám čierneho Range Rovera. V tom len ustúpim a ignorujem nechápavé a ľútostivé pohľady báb."Nejdeš?"Pýta sa ma Caroline. Zjavne vie, ako sa musím cítiť a že toto nie je pre mňa ten najlepší nápad."Páni Lauren, tie vlasy ti pristanú."Okolo ramien ma objíme Hailey, ktorá zjavne moc netuší, čo sa tu deje. Čo pociťujem. "Neviem, spravilo sa mi nejako nevoľno."V tom jedným kútikom oka pozriem na čierne auto a všimnem si chlapa mojích snov. Len potriasem hlavou, akoby som chcela striasť nepríjemnú myšlienku."Ak nechceš, tak..."Začne Elisabeth a priblíži sa ku mne."Nie, to je v pohode."Poviem a pristúpim k nej bližšie."Prepáč."Zašepká tesne pri mojej tvári a ja len pokrčím ramenami.

Nastupujeme do auta. Tentokrát si dopredu sadá Elis a ja s babami sedíme v zadu. Harryho ani nepozdravím, aj keď zbadám ako sa na mňa mračí v spätnom zrkadle."Tak, kde si nechala snúbenca?"Pýtam sa Caroline, ktorá ma chytá v tom momente za ruku a stláča ju."Ale, išiel za rodičmi, takže ma nechal samú, aby som si spravila babskú jazdu. Potom by sme mohli zájsť k tebe, čo ty na to?"Pýta sa ma. V tom ju prepálim pohľadom. Je jasné, že to hrá. Neviem o čo sa snaží, ale jej hlas je až príliš hlasný a dominantný. Nechcem sa pretvarovať, len sa nechcem rozprávať s Harrym. Môj pôvodný plán bol, nevídať ho a nerozprávať sa s ním. Lenže to sa mi zjavne nedarí.

"Dnes sa ale moc neopíjajme."Elis sa otáča hlavou dozadu a v tom sa Hailey len zachichoce."Prečo? Nikto zajtra nepracuje len ty."Uškrnie sa. Elis si zťažka povzdychne a vytiahne z kabelky telefón."Môžem ti dať voľno ak chceš."Prehovorí jeho chraplavý hlas.Na to si hneď odkašle a pozrie na Elisabeth."To je v poriadku. Potrebujeme tých sponzorov, projekt musíme dokončiť čo najskôr."Stojí si za svojím. Ja tých dvoch len sledujem a niečo ma na nich udivuje, netušila som, že sa Harry s niekym tak rýchlo skamaráti. Vždy bol tak odtiahnutý a mal okolo seba ľudí, ktorých mohol vystáť a ktorým dôveroval. Jednoducho na ľudí ma čuch, čo si budem nahovárať.

Harry parkuje pri malej krčme na konci mesta a všetci vystupujeme. Čo ma však zaskočí ešte viac, Harry ide s nami. Len sa zamračím a spod mihalníc na neho pozriem. "Tak čo? Pripijeme si na tvoju novú prácu?"Spýta sa Care, ktorá ma objíma okolo ramien a hrnie sa spoločne so mnou do krčmy.

Objednali sme si pár pív a dokonca aj vodku, aby sa nepovedalo. Ja som sedela vedľa Caroline a ako naschvál si Harrold sadol naproti mne. Nervózne si prehrabnem moju krátku ofinu a pozriem sa za seba. Tam stojí Elis a znovu s niekym telefonuje. Caroline vyťahuje taktiež telefón a zrejme jej píše Liam, keďže ihneď na správu odpisuje a pri tom sa pousmeje. S údivom ju sledujem a hrám sa s prstami.

Spoločne sme si pripili. Zasmiali sa a trocha sa aj pripili. Všetko nakoniec skončilo v pohode. Harry nás hodil ku mne domov a všetky dievčatá sa u mňa uložili na gauč a Care zaspala na mojej posteli, ako nič. Len som sa zasmiala, ako som prechádzala okolo dievčat a prešla rovno na záchod. Potrebovala som ešte cikať pred spaním a to bol môj zvyk. Lišiacky sa zasmejem a sadám si na studenú bielu misu záchodu. V tom zbadám na umývadle môj telefón. Nahnem sa preň a prezerám si svoj denník. Zasmejem sa, keď zbadám Harryho meno pár krát za sebou. V tom naň nakliknem a snažím sa stlačiť- zmazať. Avšak sa môj telefón bráni. "Sim karta nie je dostupná." Prečítam nezmyselné upozornenie. Nepríjemne zavrčím na obrazovku telefónu a snažím sa postaviť bez toho, aby som spadla alebo sa potkla o moje nohy. Alkohol ešte riadne účinkuje, možno to bude preto, lebo som naposledy jedla len raňajky.

Od našej hádky s Harrym nemám chuť na nič. Na jedlo už vôbec nie. Ale keď som ho dnes videla, tak mi prišiel utiahnutý. Možno sa cítil tak ako ja, ale to je hlúposť. On sa nedokáže utrápiť, to len ja. V tom sa znovu zasmejem a opriem sa o dvere kúpeľne. Vytáčam jeho číslo a počujem ako zvoní. Po dvoch zvoneniach to vezme a ja strácam reč."Lauren?"Spýta sa. Zrejme je ešte hore, keďže nemá ani rozospatý hlas."Na čo si dnes prišiel? Predsa som ti vravela, že ťa nechcem ni vidieť."Zavrčím do telefónu s opitým podtónom."Mala by si ísť spať."Povie. Zrejme nemá moc náladu. Znie tak smutne? Sklamane? Možno som mu ublížila."Nerozkazuj mi. Stále mi len vravíš, čo mám robiť. Lenže ty sám nič neurobíš pre to, aby si ma konečne mal. Čo si ty za kus kokota?"

"Lauren, okamžite padaj spať. Inak prídem k tebe domov a tak ti natrieskam na riť, že sa nebudeš môcť ani len postaviť." Zavrčí pomedzi zuby. V tom si predstavím ako sa musí asi tváriť. Zamračený hriešny pohľad a pery v hrubej tenkej linke."O tom pochybujem."

"Pozri sa. Ak sa chceš rozprávať tak môžme, ale nie takýmto spôsobom a teraz choď spať, inak naozaj prídem a vytrieskam ťa."Tentokrát povie o niečo citlivejšie a vydýchne si. Ja ešte počúvam to ticho na druhej strane. Možno na chvíľu je počuť jeho dych. Lenže ja to zložím a vyberám sa do postele. V tejto chvíli sa naozaj bojím, že príde a vytrieska ma. Je toho schopný, pretože to je Harry skurvený Styles.

Ďalšia časť! Hell yes! Som naozaj nadšená a konečne tu máte aj trochu Harryho. Všetko bude ešte viac zaujímavejšie ako sa zdá.

Nezabudnite sa mi vyjadriť do komentárov a dať ten vote! <3 Predsa potrebujem vedieť, či vás tento príbeh ešte stále baví a nie je až príliš nudný. Ale nebudem sa ďalej rozpisovať, užite si peknú nedeľu, slniečko nám vyšlo, tak si prečítajte časť a bežte von! :*

Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Onde histórias criam vida. Descubra agora