Chapter 41

859 82 14
                                    

Po tom ako Harryho prikryjem a prichystám mu niečo na pitie, kýbel s vodou a tabletky, sa vyberám do spálne. Predsa nebudem spať na gauči a potrebujem sa vyspať a to ihneď. Inak moje telo to nezvládne. Celá preplakaná noc a stres, ktorý ma postihoval niekoľko hodín tu ešte stále je. Hlboko vo vnútri som sklamaná, ale rada, že je Harry v poriadku. Neprežila by som, ak by sa mu niečo stalo. Viem, že ma miluje a či už tu bude pre nás alebo nie... navždy ho milovať budem. 

Pomaly otvorím oči a zťažka si vydýchnem. Stihnem sa však aj poobzerať po izbe a zaznamenať, že v byte je hrobové ticho. Po neskutočne náročnej noci si pomaly sadám s boľavou hlavou a chrbátom. Opriem sa o kožené čelo postele a len pozriem von oknom na upršané mesto. Kvapky dažďa, ktoré pristávajú na parapetných doskách ma však upokojujú a moje telo by si ešte doprialo pár hodín spánku. Avšak vonku je síce zamračeno, ale vyzerá byť dosť hodín. Určite bude niečo málo po dvanástej.

V tom sa staviam a vyberám sa na záchod, keďže obsah svojho mechúra už ďalej neudržím. Avšak si kladiem otázku, čo budem robiť ak budem veľká? To snáď v sebe neudržím ani minútu. Nad tým faktom sa však len pousmejem a nasmerujem si to na záchod. Po ceste tam si obúvam papuče, ktoré som si nechala na chodbe a zaregistrujem, že mám na bruchu položenú ruku a hladkám si ho. Najradšej by som to malé bábätko vo mne vyobjímala ak by sa dalo. Tá malá bodka, ktorá vo mne je. Ktorú budem ľúbiť a starať sa. Chcem byť tá najlepšia mama.

Po vykonaní rannej hygieny v kúpeľni naproti spálni sa vyberám do kuchyne. Pre istotu chcem skontrolovať Harryho, ale ten na sedačke neleží. Nie je tu. Voda a tabletky sú preč tiež. Len myknem ramenom a vyberiem si ovsené vločky a biely jogurt. Nakoniec do neho sypem obsah sáčku s ovsenými vločkami a pridávam ešte med. Sadám si za pult a púšťam sa to lahkých raňajok. Mám pocit, že môj žalúdok by viac jedla nevstrebal. Totiš nie som vôbec hladná a som si viac než len istá, že za to môže preplakaná a najmä stresujúca noc.

Zrazu započujem odtvorenie dverí hneď za rohom, kde sa nachádza ďalšia kúpeľňa. Z rohu výjde Harry a keď ma zbadá prudko zastane a zostane na mňa pozerať tými jeho veľkými zelenými očami. Pery ma v jemnej linke a ja na sucho prehĺtam. Na chvíľu sa zdesím pretože si všímam ako zatína dlane. Ale nakoniec ich uvolňuje a vydychuje si. Urobí ku mne prvý krok, ale ja sa rýchlo staviam a urobím krok vzad."Lauren."Pohrá sa s mojím menom ako to viem len on. Vyzerá dobre. Najmä jeho mokré vlasy, ktoré mu padajú do čela. Ale vidím na ňom strach? 

"Prečo si bol za Elisabeth?"Zvýšim nechcene hystoricky hlas. Prvá otázka, ktorá mi napadá je práve táto."Potreboval som jej to povedať."Je mi však zvláštne, že to chcel povedať práve jej."Takže zrazu je to tvoja kamarátka?"Opäť zvyšujem hlas a mám pocit, že slzy už dlhšie neudržím."Poď ku mne a všetko ti vysvetlím."V tom ku mne znovu spraví pár krokov a mne vyhrkne slza pri spomienke na to, ako sa zatváril. Ako odišiel akoby to nebola jeho starosť. Nespoznávala som ho. Preto ma to skôr sklamalo ako nahnevalo.

Už sa nesnažím mu oponovať. Harry ma berie do náruče a začne ma pevne objímať. Tvár mám zapichnutú v jeho hrudi a nadychujem sa jeho sviežej vône zatiaľ čo mi slzy stekajú neustále po tvári. V tom ma berie nečakane na ruky a berie si ma na gauč, kde ma pokladá na jeho kolená a začne ma bozkávať vo vlasoch, na tvári a dokonca aj krk. Sú to skôr nevinné vlhké pusinky. Akoby sa mi ospravedlňoval."Nechcel som to. Nechcel som ti ublížiť. Na to ťa až príliš milujem."Zašepká do môjho ucha a na konci sa mu zlomí hlas. V tom sa moje slzy spúšťajú ako vodopády a taktiež sa neubránim ani vzlykom."Prepáč Lauren. Prepáč mi za všetky moje chyby. Za tie pred tým, ale aj za dnešnú noc. Milujem ťa ako nikdy nikoho. Chcem teba. Chcem aby sme boli rodina. Chcem byť otcom. Odpusť mi."V tom na neho pozriem a zbadám, že mu jedna slza steká po líci a tak ju zotriem. Jeho oči sú červené a pery napuchnuté. "Aj ja teba milujem."V tom sa na mňa pousmeje a vlasy mi dá za ucho.

"Nechcel som, aby to takto dopadlo. Nevedel som ako zareagovať. Stále to mám v hlave. Celú noc sa mi to snívalo. Ale chcem byť takým otcom akého som nikdy nemal. Chcem byť ten najlepší otec a najlepší muž pre teba. Chcem aby aj naše dieťa bolo v bezpečí a postaráme sa o neho alebo o ňu. Nezáleží na tom."V tom sa mu prisajem na pery a naozaj už nedokážem byť šťastnejšia. Tie najkrajšie slová aké mi kedy povedal ma priam dostali do zvláštneho stavu. Akoby som šla vybuchnúť od radosti. Obaja sa do bozku usmejeme a nakoniec sa Harry zakusne do mojej dolnej pery."Chceš niečo vidieť?"Spýtam sa Harryho a ten ihneď prikývne. Spomenula som si totiž na snímku tej malej bodky v mojom brušku.

Vyťahujem z peňaženky snímok na ktorom je viac než dobre vidno naše dieťatko. Sadám si vedľa Harryho a podávam mu snímku. Chvíľu sa len pozerá, ale nakoniec sa doširoka usmeje a tým mi ukáže jeho jamky. Ja sa usmejem tiež a stále ho sledujem. Jeho oči akoby zázrakom sa rozžiarili."Je to nádherné."Vydýchne si a pozrie na mňa. V očiach má tie iskry. Tie iskry, ktoré jednoznačne značia ako veľmi ma tento muž miluje a nie len mňa ale aj naše dieťa."Milujem ťa."Šepne a ihneď si ma prehadzuje cez seba a začne ma bozkávať a objímať."Budeme mať dieťa!"Zakričí na celý byt a vystrčí ruku do vzduchu. Ja sa len nahlas zasmejem a nedokážem z neho spustiť oči.

Ahojteee. Ano viem, že meškám s časťou niekoľko dní. Nebudem sa tu vyhovárať, že som nemala čas. Len sa priznám k tomu, že som si dala menšiu pauzu s wattpadom a vydávaním častí. Snáď sa nehneváte, ale ja verím, že nie. Pretože táto časť je totálne pohodová a ešte k tomu mega moc cute! Nemôžem z nej teda nemôžem z tých dvoch. 

Možno je toto reakcia akú ste pri Harrym očákavali. Bude časť aj z Harryho pohľadu. Toho sa nebojte.

Mimochodom mám pre vás návrh. Pretože dlhú dobu rozmýšľam nad blogom. Ale na čo si robiť blog, keď môžem mať blog na wattpade. Chápete? Veľa takých "premakaných" blogov som tu ešte nevidela a práve preto sa chcem do niečoho takého pustiť. Môžete sa o mne dozvedieť viac,  mojích názoroch a rôzne veci, ktoré ste možno nevedeli. Určite chcem rozoberať beaty a módu. Rozhodne mi napíšte názor do komentárov.

XxLova yaxX




Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora