Chapter 20

1.5K 120 16
                                    

Hrejivé pohľady a jemné dotyky ma nútili vydať ston z mojich úst. Jeho ruky sú tak teplé a prechádzajú práve teraz po celom mojom tele. Od môjho krku až k členkom. Pochycuje ma pocit vzrušenosti a hravosti, ale nechávam sa viesť. Uvoľňujem sa pri každom jeho malom bozku. Užívam si každý dotyk a všetky tie pocity, ktoré sa vo mne bijú. Cez pootvorené pery vydávam tiché stony a vďaka zatvoreným očiam vnímam každý jeho dotyk intenzívnejšie. Nevidím kde je, či sa na mňa pozerá, len sa prehnem v chrbte a hlavu zakláňam dozadu, aby sa dostal lepšie k môjmu krku. 

Vykonáva ďalší pohyb a svojím kolenom sa dostáva k môjmu lonu a rukou mi rozťahuje nohy. V tom mi prstami prechádza po leme nohavičiek. Po celom tele mi prebehnú zimomriavky. Len hlasno vydýchnem a otváram oči, aby som na neho mohla vidieť. Dáva si dole košeľu bielej farby a hádže ju na zem. Prepaluje ma žiadostivým pohľadom a moje podvedomie sa chveje so mnou. Vrhá sa na moje pery tak lačno, akoby ich neochutnal večnosť. Automaticky moje ruky smerujú k jeho tvári, kde sa pohrávam s jeho čelusťou a palcom prechádzam po líci. On robí takmer to samé. Druhou rukou putuje pod moje tričko. Dostáva sa pod moju podprsenku a tam sa hrá s mojimi bradavkami. Cítim, ako tvrdnú pri jeho skúsených pohyboch. Vydychujem prebytočný vzdych cez pery popri jeho bozkoch.

Nohami mi rozťahuje nohy a všetko zbytočné zo mňa strháva. Jemne, citlivo a opatrne. Pri tom mi venuje jeho lačný pohľad a oblizuje si pery. Boxerky si sťahuje nižšie a ja sa zvaľujem opäť do madrace. Sledujem ho zo spodu. Pomaly sa ku mne približuje a lakťami pristáva vedľa mojej hlavy. Vlasy z čela mi odhŕňa preč a ešte mi stihne venovať pár vlhkých bozkov pred tým, ako do mňa vojde.

Prevraciam sa na druhú stranu a rukami sa ho snažím nájsť. Ako tak pátram, necítim ho tu. Otváram opatrne oči a z chodby zbadám malé svetielko. Nahá sa vyberám do obývačky a obzerám sa po Harrym. Sedí za stolom a čo si píše. Vrhám na neho nesmelý pohľad, ale on akoby vycíti, že sa na neho pozerám a tak na mňa pozrie tiež. Kútiky jeho úst sa opatrne nadvihnú a ja sa vyberám vpred. Má neupravené strapaté vlasy a na sebe len boxerky. Sadám si mu do lona a hľadím mu do tváre. Zatiaľ čo jeho dlaň pristáva na mojom líci. Hánkami prstov ma jemne hľadí po líčkach a pozerá sa do mojej rozospatej tváre."Prepáč, že som ťa zobudil." Prehovára ku mne so zachrípnutým hlasom."Necítila som ťa vedľa mňa."Prehováram pomedzi pier."Poď do postele."Papiere zo stola odhŕňam na bok a beriem ho za ruku. On ma poslušne následuje a kráča za mnou.

Laháme si spoločne do postele a Harry nás prikrýva. Hlavu si položím na jeho rameno a prstami sa hrám na jeho hrudi. On mi zatiaľ rozdáva bozky na čelo, ktoré ma tak zahrievajú pri srdci a upokojujú moju ranenú dušu. Pomaly však zatváram oči a ruku uvolnene nechávam položenú na jeho voňavej hrudi.

Slnečné lúče ma prebúdzajú tým, ako nedobytne mi svietia do tváre. Nespokojne vydávam malý hlások. Po byte sa rozlieha zvuk áut z ulice. Inak je v byte ticho. Harry vedľa mňa ešte pokojne vydychuje a sledujem jeho dokonalú tvár, z ktorej je tá mužská a nie tá chlapčenská, ako kedysi. Srdce mi zaplesá, keď si spomeniem na tu nádhernú noc. Kútiky pier sa mi dvíhajú a vankúšikmi prechádzam po jeho ostrej čelusti. Keď sa však mykne, rukou ihneď myknem a schovám ju pod moje telo. Ešte chvíľu ho sledujem, ako nehybne leží.

Vstávam a vyberám sa do kúpeľne, kde si dávam horúcu sprchu a umývam si vlasy. Pri tom sa obzerám v zrkadle hneď naproti sprche a skúmam svoje telo. Musím uznať v tento moment, že som naozaj schudla a kto by aj nie, keď som jedla len jogurty alebo polievky. 

Zabalujem sa do župana a vyberám sa von z kúpeľne. V dveriach narazím do pevnej hrude."Hmm."Zahmká a berie ma okolo pása."Kam si sa vybrala?"Pýta sa a berie moju bradu medzi prsty. Tým mi zdvíha tvár, aby mi do nej lepšie videl."Azda nie si hladný?"Provokatívne nadvíham obočie."Niečo malé by som si dal."Uznáva potichu a opäť sa naše pery stretávajú. Cítim ich. Po ráne sú trošku suchšie, ale stále chutia perfektne."Krásne voniaš."Zašepká pomedzi náš bozk a potom si nos zaborí do môjho krku, kde vdychuje sviežu vôňu. Užívam si to. Najmä ako ma jeho vlasy šteklia v tvári."Musíš si počkať."Upozorňujem ho, keď mi začne bozkávať krk a rameno. Ihneď ma počúvne a ťahá čiaru do sprchy, kde zatvára za sebou dvere a ja sa vyberám do kuchyne.

Dva taniere praženice so zeleninou a čerstvým pečivom dávam na stôl a sledujem nahého Harryho, ako sa predo mnou pretŕča."Nechceš sa obliecť?"Medzi prsty si beriem papriku a posmešne naňho ukazujem prstom."Večer ti to nevadilo."S úškrnom prostesuje a sadá si naproti. V tom ale počujem buchot na dvere. Harry sa len zasmeje a vstáva od stola."Aká náhoda."Kričí na mňa zo spálne a ja sa musím len zasmiať nad tou skutočnosťou. Pomaly odomykám a som prekvapená, keď medzi dvermi zbadám Louisa, Liama, Caroline a Elisabeth. "Ahoj."Pozdravia ma všetci naraz s úsmevom na perách. Ja však zblednem. Na sebe mám len župan a nič pod ním až na spodné prádlo."Čo sme ťa zaskočili?"Posmešne sa pýta Louis.

"Už asi vieme prečo."Prehovorí po chvíli Caroline s úškrnom. Všetci pozrú za mňa a mne je jasné, že tam stojí Harry. Mala som pravdu."Tak čo vy tu?"Pýta sa tiež dostatočne zaskočene iba v nohaviciach."Prišli sme pozrieť Lauren, keďže sme si mysleli, že by sa jej šikla spoločnosť, ale zrejme si jej ju robil ty."Dodáva vcelku urazene Elisabeth. Trochu ma jej správanie zaskočí, ale vcelku to chápem. Mala som jej o tom povedať."Nemala si cestovať?"Pýtam sa jej."Mala som, lenže zrušili let kvôli počasiu."Odpovedá, ale pri tom pozerá na Harryho karhavým pohľadom."Tak poďte ďalej."Púšťam ich do vnútra a všetci bez zbytočných rečí vstupujú do malej chodby."Aj nám si spravila?"Pýta sa drzo Louis a sadá si za stôl. Naberá si na vydličku trochu omelety a dáva si ju do úst. Presne z môjho taniera, skvelé. Harry zakročuje a vytrháva mu vydličku z rúk."Heeej!"Skríkne ho Louis. Pri čom si vyslúži zabijácky pohľad od Harryho."Pôjdete s nami?"Pýta sa Caroline a sadá si na gauč."Kam?"

"No veď sme mali ísť k našim na večeru. Mama má narodeniny."Pozerá na mňa tak trochu sklamaným ale aj prekvapivým pohľadom. Zabudla som."Prepáč Care, úplne mi to vypadlo z hlavy. Od kedy tam pracujem, tak neviem kde mi hlava stojí,ale áno pôjdem. Harry?"Všetci mu venujeme pohľad a sledujeme, ako si navlieka košeľu."Mám prácu, ale potom sa môžem staviť."Odpovedá a približuje sa ku mne. Dáva mi bozk do vlasov a rýchlo odchádza."Vidíme sa tam baby."Zašepká a už odchádza von z bytu. Moje podvedomie sa zachveje a kolená sa mi opäť podlamujú. Lenže zrejme sa na nás dobre zabávajú. Urobili sme im teda dobré divadlo, keďže po Harryho odchode na mňa všetci zostali hľadieť s otázkami v očiach."No hovor."Nabáda ma Elisabeth a Caroline sa k nej pridáva. Ja si sadám vedľa nich a spustím.

Ten koniec. Tak čo poviete? Ja si myslím, že fajn časť 😁🙌 určite dajte vedieť do komentárov pretože ma váš názor zaujíma. Najmä na ich dvoch. Sú proste spolu taký cute a cukríčkovské časti tu dlho neboli.

Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Where stories live. Discover now