Prechádzame dlhou chodbou. Práve sa nachádzame vo firme Harryho a to St&Morgan company, ktoré posledné mesiace zarába viac ako akákoľvek firma široko ďaleko. Vidím ako si Harry na všetko necháva záležať. Ženy sú tu naozaj krásne upravené. Blondínky či brunety, proste všetky sú krásne. Na sebe majú sivú sukňu a taktiež sivý top, ktorý dokonale ladí. Všetky sa taktiež usmievajú a zdravia nás ihneď.
Harry ukazuje mame firmu. Vlastne aj mne pretože som v tejto časti nikdy nebola. Sme v ľavom krídle na 15 poschodí. Tu sa nachádzajú kancelárie a menšia kaviareň a taktiež obrovská terasa pre fajčiarov.
"Ani nevieš aká som na teba hrdá."Prehovára Anne k Harrymu a objíma ho. Sledujem jeho výraz. Jemný úsmev na tvári však taktiež nesmie chýbať. Svoje krátke upravené vlasy si prehrabne a pozrie na mňa. Objímne ma okolo pása a spoločne vystupujeme z obrovského luxusného výťahu.
Všetko tu vyzerá tak čisto. Mramorové lesklé podlahy bielej farby a svetlo sivé steny povešané rôznymi obráskami a logom firmy. Na každom tretiom poschodí sa nachádza malá recpecia a to nehovorím o samom vrchu firmy, kde má kanceláriu Harry a jeho asistentky, právnici, účtovníci a ľudia, ktorý poprípade zastupujú Harryho a riadia stretnutia.
Musím však uznať, že všetky oči spočívajú na Harrym príjemným štýlom. Zatiaľ čo na mňa nepozerajú veľmi prívetivo. Najmä niektoré asistentky a je mi hneď jasné, že idú po mojom chlapovi. Lenže on je môj. Vedľa seba kráčame takmer dokonale zladení. Harry má na sebe čierno sako a elegantné čierne nohavice s bielou košeľou zapravenou vnútri. Ja mám na sebe elegantné tesnejšie šaty, ktoré obopínajú boky a zadok perfektne. Držiac sa za ruku vstupujeme spoločne s Anne, ktorá čo si hovorí do Harryho kancelárie.
Avšak ma prekvapí, kto tam je. Elisabeth. Poslednú dobu je pre mňa viac nepriateľkou ako priateľkou. Opiera sa o mohutný drevený stôl z tmavého duba a priam na nás vytŕča zadok. Cez celú obrovskú miestnosť si Harry odkašle a Elisabeth sa ihneď narovná a otočí. Na chvíľu má prijemný výraz v tvári, ale akonáhle si všíma mňa, pohľadom uhne a zamračí sa."Dobrý deň pani. Harry."Nakoniec sa však spamätá a zdvorilo zdraví Harryho a Anne. Lenže mne privítanie nevenuje. Najviac ma však zaujíma, čo robí v Harryho kancelárií a či bežne tu býva takto opretá. Vyzerala tak, akoby čakala kým jej ho niekto strčí do zadku.
"Elisabeth. Mohol by som ťa poprosiť, aby si sa chovala priamo a úctihodne?"Zvyšuje hlas Harry."Pokiaľ viem, tak sa tu nemáš takto vystavovať. Včera sme získali nového investora a je potrebné aby si vybavila konferenciu a vrhla sa do emailov a ponúk. Justin potrebuje pomôcť so zmluvami a zajtra Amanda odlieta takže musíš po nej prebrať všetky ponuky a založiť si ich do zakladača. Práce máš plné ruky a ty si práve tu." Harry sa nebojí svoj hlas zvýšiť ešte viac. Elisabeth sa pozerá do zeme a po Harryho slovách sa cítim lepšie. Dal jej, čo preto.
"Ja viem. Písala som ti len lístoček s odkazom. Pán Harley príde 5.5.2017 na schôdzu spoločne s Alexandrou Bilyalovou. A Joseph vybavil oslávenie 10 výročia firmy na 10.5.2017. S Marrey a Louisom a Zaynom sa o to postaráme. Zapojiť sa chce aj Louisiana a Charlette." Elisabeth sa sebavedomo narovná a začne Harrymu hovoriť rôzne mená. Som z nich docela zmätená a sama by som si ich toľko nezapamätala."A Zoevy chce podať pnku."
"Dobre, tu vybavím zajtra."Zaganí nepríjemne Harry a bere nás za ruku."Môžeš odísť."Posledný krát pozrie zlostne na Elisabeth a tá ihneď cupitá k dveriam."Harry. To bolo veľmi škaredé."Povie jeho mama na čo obaja namietame. Predsa toto je spôsob ako si udržiava rešpekt pred zamestnancami."Videla si ako sa chovala? Dávno by som jej dal padáka, ale ona ako moja asistentka toho zvládne najviac. Navyše je dobrá v tom čo robí."Harry si sadá do obrovského kresla za svoj obrovský stôl a mňa ťahá na jeho kolená, kde sa uvelebujem. Anne sa zatiaľ obzerá po luxusnom plafóne z kryštálov a kuchá sa nádherným výhľadom na mesto."Rozhodne by si táto budova zaslúžila miesto niekde inde."Povie Anne a zahľadí sa na nás."Čo tým myslíš?"Spýta sa zamyslene Harry a ja ich v tichosti sledujem."No čo taký New York?"Pýta sa Anne s neistotou ale zároveň s iskričkami v očiach."Mama. Táto firma sa rozrastá po celom svete. Ako prvá bola v našom meste. Rozrástla sa a teraz je obrovská. Môj prvý návrh som poslal predsedovi do USA, pretože som chcel, aby sa firma rozrástla najmä tam. Následoval Los Angeles, Ohio, Londýn, Tokio, Hong Kong a v Paríži sa ešte len stavia. Nesmiem zabudnúť na Washington a Boston. Pokračujeme ďalej. Chceme mať hlavné drúžky po celej Amerike."Veľkolepo povie a na chvíľu sa mi zdá, ako zapredaný človek, ktorý túži po ešte väčších peniazoch. Ale nie je to tak. St&Morgan company sa venuje niekoľkým stredom pozornosti. Je viac účeľový. Najviac si však cením túto firmu vďaka tomu, že pred rokom zaviedli novú organizáciu na pomoc ľuďom v núdzi. Päť krát mesačne posielajú do Afriky lieky a dlhotrvajúce jedlá.
Už len vďaka tomu som na Harryho pyšná. Firma ma viac odvetví a to je na tom to najlepšie.
Trochu poézie a vysvetlenia, čo to vlastne tá St&Morgan company je. Predsa je to dôležitá časť tohto príbehu a viac menej to doteraz bolo zatajované. Jediné čo ste vedeli bolo to, že je to Harryho firma. Otec túto firmu napísal na Harryho ešte veľmi dávno a keďže sa jeho otec vzdal vlastníctva, preukázal Harryho ako svojho syna a vlastníka podniku. Stalo sa to ešte pred tromi rokmi a Harry sa začal venovať týmto odvetviam a zhodňoťoval firmu pred dvomi rokmi.
Chcem len poukázať na to, že každý si môžeme splniť naše sny. Ak chceme dokázať viac, musíme aj urobiť viac.
Nezabudnite na komentár.
XxLove yaxX
CZYTASZ
Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)
FanfictionPokračovanie Styles Manie. Obaja sú už dostatočne dospelí ,aby si uvedomili svoje priority.Obaja sú zamestnaní a je len otázkou času,či spolu budú zdielať spoločný život. Veď predsa len, ona ho ešte stále miluje a on sa s tým snaží vysporiadať.Ako t...