PANDANGAN mata Naina jatuh pada kepingan kertas yang baru saja diletakkan oleh Ezmir di atas meja kerja, dihadapannya.
“What is this?” soal Naina tanpa melarikan pandangan matanya dari kertas yang jelas tertulis 'kontrak' diatasnya itu.
“That's the contract between me and your dad.”
“So?” Naina masih tidak mengerti dengan teka teki Ezmir.
“I'm giving back Faith's Villa to you.”
Naina tidak menunjukkan sebarang reaksi. Dia langsung tidak terkutik. Hanya matanya saja naik mencari wajah Ezmir.
“Why?”
“Faith's Villa sangat berharga untuk awak, so saya tak nak rampas sesuatu yang bermakna buat awak, Naina.” ujar Ezmir pelahan.
Naina angguk sekali. “So, now the deal is off.”
Dahi Ezmir berkerut. “What deal?” tanyanya.
“Awak kata, awak akan berikan Faith's Villa kepada saya jika saya mampu buat awak jatuh cinta pada saya. So, are you fall in love with me now?” soal Naina lurus. Sangat innocent soalan itu keluar dari bibirnya.
Ezmir diam. Dia sudah menelan air liurnya beberapa kali. Entah kenapa dia rasakan soalan Naina itu mampu membunuhnya beratus kali dalam saat ini, diwaktu ini.
________
Short right ? 😂😂😂 . I love torturing you guys 😂😂😂
As always . Vote . Comment . Follow . Share .
200K reads for the next entry 😉😉😉
CHAPTER SETERUSNYA SAYA AKAN PRIVATEKAN SO YOU HAVE TO FOLLOW ME TO READ THE NEXT ENTRY .
PLEASE READ THE COPYRIGHT ABOVE . THANK YOU .
YOU ARE READING
Bukan Untuk Dicintai ( RAW / ON GOING )
Romance"I thought I could make you fall in love."