New story of mine 😍😍 . Nak selit sinopsis dekat sini . Tell me your first impression dekat komen ok .
Kalau ramai nak baca , Inshaa Allah saya akan publish cerita nie . Sementara tu , baca sinopsis dulu 😂😂😂 .
♡♡♡
“Let's breakup.” - Khalif Ezra.
Musnah! Hancur segala kenangan dan impian yang dibina selama 8 tahun mereka bersama. Sara Aaisyah merelakan pemergian Khalif Ezra walaupun itu bukanlah sesuatu yang mudah baginya.
Enam tahun berpisah, enam tahun menyendiri dan enam tahun mereka buat hal mereka sendiri akhirnya takdir menemukan mereka semula di sebuah majlis reunion yang dianjurkan oleh bekas ketua kelas mereka.
Segalanya telah berubah. Sara berubah, Ezra pun berubah. Mereka bukan lagi budak hingusan yang baru belajar mengenali erti cinta sebenar. Mereka bersikap profesional walaupun hubungan mereka awkward. Namun, jauh di sudut hati Sara masih tidak memaafkan perbuatan Ezra enam tahun yang lepas.
“Dia tu tak guna, pentingkan diri. Dia bagi aku harapan yang menggunung dan dia biarkan aku hidup dengan harapan palsu tu then guess what, he left me.” - Sara Aaisyah.
“Wow, itu rupanya anggapan you pada I selama enam tahun ini! Impressive. You know what, Princess. Next time when you talk, make sure what are you talking about before you say it out loud.” - Khalif Ezra.
Tiada siapa yang berani kata putus kasih itu mudah. Tiada siapa berani kata untuk melupakan segalanya itu senang. Lebih-lebih lagi bila mereka masih mengharap antara satu sama lain.
“You're still my Princess. Trust me this time, Princess.” - Khalif Ezra.
Adakah Sara sudi menerima Ezra kembali setelah hatinya dilukai oleh lelaki itu? Layakkah Ezra meraih sebuah kemaafan daripada bekas kekasihnya, Sara?
Tajuk ( Can't decide )
1- Ex for an Example
2- Sungguh Aku Cinta
YOU ARE READING
Bukan Untuk Dicintai ( RAW / ON GOING )
Romance"I thought I could make you fall in love."