❝Maybe I should leave to help you see nothing is better than this and this is everything we need.❞
Kiana
«Ben!» σπεύδω αμέσως και αγκαλιάζω τον παλιό μου φίλο.
«Ki μου!» με σφίγγει και εγώ συγκινούμαι που τον βλέπω μετά από τόσο πολύ καιρό.
«Ωραία η έκπληξη μου;» ρωτάει πίσω μου η Arabella.
«Φυσικά!» λέω δυνατά και εγώ με τη σειρά μου καθώς δεν αφήνω τον Ben από την αγκαλιά μου.
«Από εδώ ο φίλος ο Peter!» με συστήνει σε ένα γλυκό αγόρι δίπλα του. «Είναι ένα χρόνο μικρότερος από εμάς.» προσθέτει.
Κοιτάζω το αγόρι που μου χαμογελάει ήδη, και του ανταποδίδω ένα ευγενικό χαμόγελο.
«Γεια σου, χαίρομαι που σε γνωρίζω.» του δίνω το χέρι μου και ανταλλάσσουμε μια χειραψία.«Παρομοίως, Kiana.» μου χαμογελάει πλατιά.
Καθόμαστε πάλι πίσω στο τραπέζι μας, εγώ διπλά στην Arabella και εκείνοι οι δύο απέναντι μας.
«Ο Peter είναι που σου έλεγα, Kiana, ότι με βοήθησε στη δουλειά που βρήκα, το να φτιάχνω βραχιολάκια και κοσμηματακια από το σπίτι και να τα πουλάω στα μαγαζάκια με τα μπιχλιμπίδια από εδώ, ήταν δική του ιδέα.» μου εξηγεί η Arabella.
«Όχι ότι χρειάζεται τα χρήματα, η Are, αλλά για να έχει κάτι να ασχολείται.» γελάει ελαφρά ο Peter. Κάνω το ίδιο, μα η Arabella μουγκρίζει.«Τι θέλετε να σας κεράσουμε;» τους ρωτάω αμέσως μετά πρόθυμα.
«Ε όχι και να μας κεράσετε!» γελάει ο Ben. «Εγώ δε θέλω κάτι, πάντως, εσύ Peter;» στρέφεται δίπλα στο φίλο του.
«Θα παραγγείλω έναν καφέ.» λέει εκείνος χαμηλόφωνα.
«Ωραία τότε θα στον κεράσω εγώ!» του λέω. Με κοιτάει και σμίγοντας τα φρύδια του κουνάει το κεφάλι του πέρα δώθε, καθώς αρνείται την προσφορά μου.«Όχι, ευχαριστώ.» μουρμουρίζει.
«Μα ελάτε τώρα..» επιμένω.«Μη μιλάς.» μου λέει παιχνιδιάρικα ο Ben. «Πες μας πως πέρασες και τα σχετικά. Μου έλειψες πολύ και στη φίλη σου από εδώ επίσης πολύ..» λέει ο Ben πιάνοντας το χέρι μου μες τα δικά του πάνω στο τραπέζι. Η Arabella με χαϊδεύει στον ώμο συμπονετικά και της χαμογελώ.
«Ξέρει η Olivia για αυτές τις χειρονομίες, ή θα σε κυνηγάει πάλι;» τον ρωτάει ο Peter γελώντας δείχνοντας τα χέρια του Ben που κρατάνε το δικό μου.Ο Ben γελάει μα δεν παίρνει τα χέρια του από τα δικά μου, δεν ενοχλούμαι, ξέρω ότι πλέον έχουμε μια γλυκιά φιλία μεταξύ μας.
«Ποια είναι η Olivia;» ρωτάω αδιάκριτα.
YOU ARE READING
Sunlight
FanfictionSequel in "Moonlight". Επέστρεψα πίσω για εκείνον. Και μόνο για εκείνον. Πίσω στον καλύτερο μου φίλο που ερωτεύτηκα δίχως φόβο ή δισταγμό. Μηδένισα κάθε μίλι, κάθε απόσταση μεταξύ μας, μα τελικά η καρδιά του ήταν εκείνη που είχε φύγει πραγματικά μα...