❝you're just a small bump unknown, you'll grow into your skin.❞Kiana
«Σταμάτα το!» γυρίζω και λέω στον Harry απότομα.
«Δε μπορώ. Δε μπορώ.» μου απαντά αμέσως. Συνεχίζει να κουνάει τα γόνατα του νευρικά, χτυπάνε μεταξύ τους και σταδιακά χτυπάει και εμένα.
Ξεφυσάω και αφήνω μια κενή θέση μεταξύ μας για να κάτσω σε μία άλλη, ώστε να μη με αγγίζει. Αδύνατον, αλλάζει πάλι θέση και έρχεται και κάθεται στην κενή θέση που άφησα ανάμεσα μας.
«Μη φεύγεις μακριά μου.» μου λέει σθεναρά.
«Εσύ είσαι πιο ανήσυχος από εμένα!» γυρίζω και του λέω ψιθυριστά για να μην ενοχλούμε στο χώρο αναμονής.
«Πιστεύω ότι έπρεπε να πάμε σε κάποιον γυναικολόγο του Λονδίνου, όχι εδώ..» γκρινιάζει.
«Τον πρώτο υπέρηχο θα κάνουμε όχι τη γέννα.» στροβιλίζω τα μάτια μου καθώς του μιλώ.
Η διάθεση του από πριν από το αυτοκίνητο δεν έχει αλλάξει παντελώς, κάτι έχει αλλά δε μου λέει τι, τουλάχιστον τώρα δείχνει κάπως αστείος έτσι αγχωμένος και νευρικός όπως είναι.
«Θέλεις να σου κρατήσω το χέρι;» τον ρωτάω.
«Αυτό κανονικά δε θα έπρεπε να το πω εγώ σε εσένα;» με ρωτά πνιχτά δίνοντας μου ένα βεβιασμένο χαμόγελο.
«Δε ξέρω.» ανασηκώνω τους ώμους μου ανταποδίδοντας του το χαμόγελο αχνά.
Συνεχίζει να κουνάει τα γόνατα του με τον ίδιο γρήγορο ρυθμό με πριν. «Για το Θεό, σταμάτα το αυτό το πράγμα!» του χτυπάω το γόνατο του.
«Άουτς, σταμάτα εσύ. Είσαι τόσο σκληρή μαζί μου.» μου λέει έντονα.
«Και εσύ είσαι ηλίθιος.» του πετάω.«Και εσύ κακιά!»
«Και εσύ σπαστικός!»
«Και εσύ μιλάς πολύ γρήγορα!» μου λέει δυνατά.
«Και εσύ μιλάς πολύ αργά!» του πετάω θιγμένη.
«Συμπεριφέρεσαι λες και με μισείς!»
«Όχι, εγώ σε αγαπώ!» αμέσως καλύπτω με την παλάμη μου το στόμα μου.
Με έπαιξε καλά και νίκησε, χαμογελάει περήφανα και πάει να μου πει κάποιο από τα χοντροκομμένα σχόλια του αλλά μια λεπτή φωνή μας σταματά.
«Δεσποινίς Williams, είστε εσείς;» γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω την καστανόξανθη γραμματέα όρθια τώρα μπροστά μου από τα δεξιά.
Πάω να μιλήσω αλλά με προλαβαίνει ο Harry δίπλα μου. «Είστε σίγουρη; Νομίζω έχει γίνει κάποιο λάθος..» της απευθύνει το λόγο εκείνος καθώς σηκώνεται όρθιος. «Παρακαλώ ελέγξετε τα χαρτιά σας, εκείνη είναι η κυρία Smith.» της λέει σιγανά.
Τον κοιτάζω σοκαρισμένη που με αποκαλεί με το επίθετο του και πετάγομαι και εγώ την επόμενη στιγμή από τη θέση μου. «Μην τον ακούτε δεσποινίς, εγώ η ίδια είμαι.» της λέω χαμογελώντας της ελαφρά.
YOU ARE READING
Sunlight
FanfictionSequel in "Moonlight". Επέστρεψα πίσω για εκείνον. Και μόνο για εκείνον. Πίσω στον καλύτερο μου φίλο που ερωτεύτηκα δίχως φόβο ή δισταγμό. Μηδένισα κάθε μίλι, κάθε απόσταση μεταξύ μας, μα τελικά η καρδιά του ήταν εκείνη που είχε φύγει πραγματικά μα...