❝sometimes I feel like I'm drowning and you're there to save me and I wanna thank you with all of my heart❞Kiana
7ος μήνας εγκυμοσύνης
Κοιτάζω το ρολόι και βλέπω πως η βάρδια μου τελειώνει σε λιγότερο από δέκα λεπτά. Σηκώνομαι από το γραφείο μου και η Amelia την ίδια ώρα σηκώνεται για να με βοηθήσει. «Είμαι εντάξει, αγάπη.» της λέω σιγανά.
«Γεια σας, κυρίες.» ακούω μια βραχνή γνώριμη φωνή και γυρίζοντας αμέσως το κεφάλι μου βλέπω τον Harry να στέκεται γερμένος στο δοκάρι της πόρτας του γραφείου.
«Γεια σου Harry!» του λέει πρόσχαρα η Amelia ενώ εγώ του χαμογελάω γλυκά.
Χαίρομαι όταν κάνει αυτά τα μικρά πράγματα, υποτίθεται ότι σήμερα όπως γίνεται την τελευταία εβδομάδα η Amelia θα με επέστρεφε σπίτι, αλλά είναι εδώ και είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό.
«Πως είσαι, Amelia;» ρωτάει τη συνεργάτη μου ενώ μου ρίχνει μικρά πονηρά χαμόγελα που και που. Συμμαζεύω το γραφείο μου, όχι ότι έχω κιόλας πολλά να κάνω, και στο τέλος παίρνω το τελευταίο χαρτί που υπάρχει στο χέρι μου.
«Κάναμε ένα γκάλοπ με ονόματα σε όλο το γραφείο σήμερα.» του ανακοινώνω περήφανα. Σμίγει τα φρύδια του και στρέφεται να με κοιτάξει.
«Τι έκανες;» πλησιάζει προς το μέρος μου.«Κοίτα.» του δίνω το χαρτί, ενώ εκείνος γέρνει και αφήνει ένα τεταμένο φιλί στο μάγουλο μου.
«Πως είσαι σήμερα, αγάπη μου;» με ρωτά σιγανά βάζοντας μια τούφα των μαλλιών μου πίσω από το αυτί μου.
«Κουράζομαι πολύ, και έχω αρκετό πόνο όταν πάω να σηκωθώ και να κάτσω για να είμαι ειλικρινής.» του παραδέχομαι.
«Θα ξαπλώσεις αμέσως μόλις πάμε σπίτι.» μου λέει και απλώς ξεφυσάω. «Για να δούμε τι έχουμε εδώ λοιπόν..» κοιτάζει τη λίστα και γέρνω στο μπράτσο του για να κοιτάζω και εγώ.
Θα έχει πλάκα.
«Δύο ψήφους για το όνομα.. Camera;» λέει αμέσως πνιχτά.
«Δική μου ιδέα, επειδή μου αρέσει η φωτογραφία ξέρεις, η μία ψήφος είναι η δική μου και η άλλη η δική σου την έβαλα επειδή ξέρω πόσο σου αρέσει και εσένα η φωτογραφία.» του εξηγώ.Με κοιτάζει έχοντας ένα δυσανασχετικό βλέμμα στο πρόσωπο του. «Η φωτογραφία ναι, το όνομα αυτό όχι, οπότε μία ψήφος άρα εκτός.» μου λέει πριν επιστρέφω την προσήλωση του πάλι στη λίστα.
«Love, Free, Justice, όλα από μία ψήφο.» συνεχίζει δυνατά.
«Δικές μου ιδέες και τα τρία, όλοι χρειάζονται αγάπη, ελευθερία και δικαιοσύνη στη ζωή τους.» του χαμογελά αισιόδοξα η Amelia, μα εγώ περιμένω για την αντίδραση του Harry, γυρίζω να τον κοιτάξω και βλέπω το πρόσωπο του να έχει στραβώσει.
«Ευχαριστούμε για τη βοήθεια σου, Amelia αλλά.. δε θα τη χρειαστούμε άλλο.» της δίνει ένα αχνό χαμόγελο και η Amelia μουγκρίζει αρχίζοντας να μαζεύει και εκείνη τα πράγματα της.
«Prince, Ranger από μία εξίσου ψήφο.» διαβάζει τη συνέχεια.
«Ναι, στον Peter, άρεσε ο Prince και οι Power Rangers από μικρός.» του εξηγώ.
Ο Harry με κοιτάζει ανέκφραστα. Ξέρω ότι αντιδρά λες και δε πολυσυμπαθεί τον Peter, όλοι νομίζουν ότι το κάνει για πλάκα, βαθιά μέσα του εγώ νομίζω όμως ότι δεν τον συμπαθεί καθόλου.
«Έχω και άλλες λατρείες από μικρός εάν θέλετε.» παρουσιάζεται και ο Peter τώρα, μπαίνοντας στο γραφείο με το σακίδιο του περασμένο στον ώμο του.
YOU ARE READING
Sunlight
FanfictionSequel in "Moonlight". Επέστρεψα πίσω για εκείνον. Και μόνο για εκείνον. Πίσω στον καλύτερο μου φίλο που ερωτεύτηκα δίχως φόβο ή δισταγμό. Μηδένισα κάθε μίλι, κάθε απόσταση μεταξύ μας, μα τελικά η καρδιά του ήταν εκείνη που είχε φύγει πραγματικά μα...