❝it ain't no life to live like you're on the run, have I ever asked for much? the only thing that I want is your love❞Kiana
5ος μήνας εγκυμοσύνης
«Είναι λες και ο Θεός ήξερε ακριβώς πώς να μας στείλει τα μικρά μας.» λέω πρόσχαρα καθώς μπαίνουμε στο σπίτι.
«Πράγματι.» ακούω τον Harry να λέει πίσω μου. Κλείνει την πόρτα και με βοηθάει να βγάλω τη τσάντα μου από τον ώμο μου.
«Μπορώ και μόνη μου, μωρό μου.» του αποκρίνομαι και την ίδια στιγμή τα μάτια του λάμπουν από ευτυχία από το πώς τον αποκάλεσα. Τα σύννεφα που είχαν εμφανιστεί στον ουρανό της σχέσης μας πράγματι έχουν φύγει και τώρα έχουμε μόνο ήλιο, και ευελπιστώ να έχουμε μόνο ήλιο.
«Δηλαδή ένα κορίτσι και ένα αγόρι. Τι τέλεια!» βαστάω με το χέρι μου την μέση μου πριν κάτσω αργά, προσεκτικά, στον καναπέ.
«Γερά να είναι..» τρίβει τη μύτη του με την παλάμη του εκείνος πριν προχωρήσει προς την κουζίνα. «Δεν έχει κάτι για φαγητό.» ανακοινώνει καθώς ανοίγει το ένα ντουλάπι μετά το άλλο μπας και βρει κάτι.
«Αμ..» προσπαθώ να σκεφτώ κάποια λύση. «Ξέρεις πως δεν τρελαίνομαι για πίτσα, αλλά τα μωρά μας θέλουνε πολύ.» γυρίζει και με κοιτάζει έχοντας ένα στραβό χαμόγελο στο πρόσωπο του.
«Πίτσα, τότε.» παίρνει το ασύρματο τηλέφωνο από τον πάγκο και έρχεται κοντά μου. «Ορίστε.» μου δίνει ένα γλειφιτζούρι με κρέμα φράουλα.«Μα είναι γλυκό, το γλυκό πάει μετά το κυρίως.» αποκρίνομαι καθώς προσπαθώ να ανοίξω γρήγορα το περιτύλιγμα από το γλειφιτζούρι.
«Το βλέπω.» τον ακούω να γελάει δίπλα μου και αμέσως τον σπρώχνω παιχνιδιάρικα.
Τρίβει το πρόσωπο του με το χέρι του και έπειτα κρύβεται πίσω από αυτό. Αφήνει ένα φιλί στο μάγουλο μου την επόμενη στιγμή καθώς σηκώνεται από τον καναπέ και επιστρέφει στη κουζίνα για να δει τον αριθμό τηλεφώνου της πιτσαρίας από το φυλλάδιο που είναι κολλημένο στο ψυγείο.
«Μία μαργαρίτα ή πεπερόνι;» ρωτά, γυρνώντας να με κοιτάξει.
«Μία;» κάνω αμέσως πνιχτά. «Μία special για εμένα και εσύ ότι άλλο θες.» του απαντώ.
«Special;» γουρλώνει τα μάτια του.
«Μμμμ» κουνάω το κεφάλι μου καταφατικά καθώς πιπιλάω το γλειφιτζούρι μου. Κουνάει το κεφάλι του πέρα δώθε και αφότου πληκτρολογεί γρήγορα τον αριθμό έπειτα φέρνει το τηλέφωνο στο αυτί του.
«Ρώτα αν προσφέρουν ακόμη για δώρο εκείνες τις σοκολατένειες-» πάω να συνεχίσω μα μου κάνει νόημα να σωπάσω, μάλλον κάποιος απαντάει από την άλλη γραμμή και προχωράει λίγο πιο πέρα ο Harry για να κάνει ήσυχα την παραγγελία.
YOU ARE READING
Sunlight
FanfictionSequel in "Moonlight". Επέστρεψα πίσω για εκείνον. Και μόνο για εκείνον. Πίσω στον καλύτερο μου φίλο που ερωτεύτηκα δίχως φόβο ή δισταγμό. Μηδένισα κάθε μίλι, κάθε απόσταση μεταξύ μας, μα τελικά η καρδιά του ήταν εκείνη που είχε φύγει πραγματικά μα...