Γεια σας αγαπημένοι μου readers, έχω κάποια πράγματα να σας πω γι'αυτό και κάνω αυτά τα notes. Μιας και η ιστορία Sunlight, πλησιάζει στο τέλος της και επίσης έχουμε μπει επισήμως στο καλοκαίρι, θέλω να σας προτείνω και κάποιες άλλες ιστορίες μου για να διαβάσετε.
Και αυτό, γιατί θέλω πολύ τη γνώμη σας για το εάν θα τις συνεχίσω, και σίγουρα την στήριξη σας όπως πάντα σε γενικό επίπεδο.
Οι ιστορίες αυτές βρίσκονται ήδη στο προφίλ μου, εκεί μπορείτε να τις τσεκάρετε, και είναι οι εξής ..
• WomanH Kathleen Martin, Διευθύνων Σύμβουλος της Martin Enterprises, κάνει όλους τους εργαζομένους της εταιρείας της να παραμένουν στη σιωπή εξαιτίας της αυστηρής αλλά ταυτοχρόνως σαγηνευτικής παρουσίας της. Η αυστηρότητα και ο έλεγχος σε ότι αφορά το επαγγελματικό αλλά και προσωπικό επίπεδο είναι το φόρτε της. Το μόνο που λαχταρά είναι μία σωστή και ήρεμη ζωή.
Όταν όμως ο θείος της, Andrew Martin, αδερφός του πατέρα της, αποφασίζει να φέρει στην εταιρεία το γιο ενός καλύτερου του φίλου, όλα δείχνουν να αλλάζουν. Ο Harry, πέντε χρόνια μικρότερος της, έχει το στυλ των παλιών hippie, μακριά μαλλιά, και αυθάδες συμπεριφορά. Παίζοντας ερασιτεχνικά σε μία μικρή μπάντα, κάνει το κέφι του, αλλά ξέρει πως το να βρίσκεται στο ίδιο κτήριο με την Kathleen, έχει ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον, και εκείνος δεν είναι διατιθέμενος να παραμείνει στη σιωπή.
&• La vida es mia
Η Rose Jones θέλει να αναγνωρίζει το βαθύτερο νόημα των πραγμάτων, παρόλο που κρύβεται πίσω από το δυναμισμό των αγκαθιών της όπως κάθε τριαντάφυλλο. Ο Harry Cooper θέλει να μάθει την πραγματική αλήθεια πίσω από το θάνατο της πρώην αρραβωνιαστικιάς του, μα παρόλο που η αγάπη είναι κάτι που δε θέλει καθόλου αυτήν την φορά είναι σωστά γραφτό να συμβεί...
Η Camila έχει αφήσει πίσω της μια σειρά πινάκων υπογεγραμμένοι με τις λέξης, la vida es mia, η ζωή της είχε αλλάξει παντελώς παρόλο που δεν θέλει να το πιστέψει ο Harry και τα μυστικά που έκρυβε ήταν πιο ζοφερά από ποτέ. Μέσα από την ανακάλυψη για το θάνατο της πρώην αρραβωνιαστικιάς του, ο Harry και η Rose έρχονται κοντά. Είναι εκείνος όμως έτοιμος να αφήσει το βάρος της πρώην αρραβωνιαστικιάς του πίσω και να προχωρήσει μαζί της;
. . .Ελπίζω να σας αρέσουν οι ιστορίες που σας πρότεινα. H συνέχεια για το Sunlight θα έρθει σύντομα. Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Να είστε όλες και όλοι καλά. Να προσέχετε. Και μη ξεχνάτε να αγαπάτε τους εαυτούς σας. All my love.
YOU ARE READING
Sunlight
FanfictionSequel in "Moonlight". Επέστρεψα πίσω για εκείνον. Και μόνο για εκείνον. Πίσω στον καλύτερο μου φίλο που ερωτεύτηκα δίχως φόβο ή δισταγμό. Μηδένισα κάθε μίλι, κάθε απόσταση μεταξύ μας, μα τελικά η καρδιά του ήταν εκείνη που είχε φύγει πραγματικά μα...