❝she took my heart, I think she took my soul with the moon I run, far from the carnage of the fiery sun❞
Kiana
Νιώθω πως όλα έγιναν μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων, τα χείλη του βρέθηκαν πάνω στα δικά μου, τα χέρια μου στο πρόσωπο του και τα δικά του στο σώμα μου.
Έγιναν όλα τόσο γρήγορα, που ούτε τώρα κατάλαβα πόσο κοντά ή μακριά ήταν το αυτοκίνητο του, μέχρι που με πήρε από το χέρι και με έφερε γρήγορα μέσα σε αυτό εδώ.
Κάθομαι πάνω στα πόδια του στα πίσω καθίσματα και εκείνος με φιλάει αργά στο λαιμό καθώς ξεκουμπώνει αργά το φερμουάρ του μαύρου φορέματος μου. Φιλάει το λαιμό μου αργά ενώ το χέρι του χαϊδεύει την πλάτη μου και τραβάει το φερμουάρ αργά. Περνάει έπειτα τα χέρια του κάτω από το φόρεμα μου και το ανασηκώνει.
«Ω Θεέ μου.» με κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω και έπειτα προσπαθεί να το βγάλει από πάνω μου. Είναι λάθος, μια φωνή μου λέει στο πίσω μέρος του μυαλού μου, μα τον θέλω, και δε μπορώ να καταπιέσω με κανένα πείσμα το συναίσθημα αυτό πια.
Όταν τραβάει το φόρεμα πάνω από το κεφάλι μου κοιτάζει το γυμνό μου στήθος και χαμογελάει που δε βλέπει σουτιέν μέσα από αυτό, αμέσως το πρόσωπο του πέφτει πάνω στο στήθος μου και η γλώσσα του πεταρίζει ελαφρά την αριστερή μου ρώγα. Ασυναίσθητα τρίβομαι πάνω του και όλα σβήνουν.
Πιάνω το πρόσωπο του μες τα χέρια μου και τον πιέζω στο στήθος μου καθώς δαγκώνει εκεί το δέρμα μου και δε σταματά μέχρι που βλέπουμε και οι δύο πως έχει αφήσει αρκετές πιπιλιές πάνω σε αυτό.
Συνεχίζω να τρίβομαι πάνω του και εκείνος βογκάει, του βγάζω το πανωφόρι του και έπειτα ξεκουμπώνω αργά τα κουμπιά από το πουκάμισο του.
Νιώθω να με κοιτάζει και έπειτα όταν τον κοιτάζω και εγώ τον βλέπω να χαμογελά. «Είσαι πολύ όμορφη.» αφήνει ένα φιλί στο πιγούνι μου τη στιγμή που έχω αφήσει και το τελευταίο κουμπί και βγάζω το πουκάμισο από πάνω του.
Ανασηκώνω το σώμα μου και τραβάει το διαφανές μπεζ καλσόν μου και το εσώρουχο από πάνω μου χαϊδεύοντας ελαφρώς την περιοχή μου.
Πιάνω τη ζώνη του τζιν του και προσπαθώ να την βγάλω γρήγορα, οι κινήσεις μου ακολουθούν το ίδιο άτσαλες και καθώς προσπαθώ να βγάλω το τζιν του πράγμα που με δυσκολεύει πολύ τον κάνει να χασκογελάσει.«Σσσς» προσπαθώ πάλι γρήγορα να βγάλω το στενό τζιν του μα δεν τα καταφέρνω, και έτσι ανασηκώνομαι από πάνω του για να το βγάλει ο ίδιος. Χτυπάμε και οι δύο τα κεφάλια μας στην κορυφή και αμέσως γελάμε ελαφρά.
YOU ARE READING
Sunlight
FanfictionSequel in "Moonlight". Επέστρεψα πίσω για εκείνον. Και μόνο για εκείνον. Πίσω στον καλύτερο μου φίλο που ερωτεύτηκα δίχως φόβο ή δισταγμό. Μηδένισα κάθε μίλι, κάθε απόσταση μεταξύ μας, μα τελικά η καρδιά του ήταν εκείνη που είχε φύγει πραγματικά μα...