24

260 23 0
                                    

Henna

Ellerimi göğsümde kavuşturup yüzüme sahte bir öfke belirtisi astım."Seni dinliyorum " kavisli tapılası kaşları havaya kalkmış ve yüzünde o sevimli ifade belirmişti.

"Öncelikle." dedi genzini hafifçe temizleyip beni kendine doğru iyice çekerek. Başını yana doğru atıp gözlerimin içine baktı. "Dönüştürme olayına bir açıklık getirmeliyim sanırım." gözlerimi kırpıştırıp tüm dikkatimi ona yönelttim. Kahretsin! Dudaklarını ıslatıp karizmatik gülüşü tüm çehresini ele geçirdiğinde dikkatimi hala ağzından dökülecek sözlere odaklandırmam oldukça güç oluyordu.

Gözlerimi güçte olsa dudaklarından ayırıp maviliklerine yönlendirdim. "Seni dönüştürmek istemememdeki en önemli sebep." derin bir iç çekti. "Lanet olsun Henna karşımdaki küçük iblisin yok olup gitmesini bana itaatkar bir köleye dönüşmesini istemediğimdendi."

Yüzümü avuçlarının arasına alıp gülümsedi. Gözlerinin bu denli parladığına ilk kez şahit oluyordum. "Çok şanslısın. Çok şanslıyız." gözlerini kapatıp beni kendine doğru çekerek alnını anlıma yasladı. "Yitip gitmenden çekindim anlıyorsun değil mi, kokunun, insansı sıcaklığının, kahrolası keçi inadının yitip gitmesinden korktum. Seni sen yapan şeyleri elinden almaktan korktum."

"Ama anlayamıyorum." dedim hırıltılı bir sesle. "Öyleyse beni dönüştüren şey ne, neler olduğunu anlat artık." kahrolası bilinmezlik canımı cidden sıkmaya başlamıştı.  "Ebeveynlerinden birisi melez olmalı." dedi sesi tekrar ciddiyete kavuşurken. "Bir melezdoğana rastlamak oldukça nadir birşey."

Başımı olumsuz anlamda sağa sola sallayıp derin bir nefes aldım. "Bu imkansız annemde babamda insan, hem öyle birşey olsa bunu mutlaka farkederdim." gözlerinin içine baktım. "Farkederdim öyle değil mi?"

Elini kaldırıp yüzüme dökülmüş saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp yanağımı okşadı. Yüzünde hala sıcacık gülümsemesi asılıydı. "Babanı gördüm, onun vampir olduğunu düşünmüyorum. Ama annen.. Muhtemelen bir melez Henna. Bunu neden sakladı veya neden saklamayı gerek gördü bilmiyorum ama hayatında vampirleri kitaplardan ve saçma sapan filmlerden öğrenen insanlara bunu açıklamak yerine gizli tutmayı tercih etmesi gayet anlaşılır."

"Ama annemin vampir olması imkansız." gürültülü bir iç çektim. "O vegandı Arsel birinin kanını içmeyi bırak hayvansal ürünlere bile tahammülü yoktu."

Herhangi bir cevap vermedi. İki yana düşmüş kollarımı boynuna dolayıp başımı güçlü göğsüne gömdüm. Genzimde keskin bir yanma hissediyordum ve içimde patlamaya hazır bir volkanın ateşi kaynıyordu. "Susuyor musun?" diye sordu hissettiklerimi anlıyormuş gibi. Bilmiyorum anlamında omuz silktim. Tanrı aşkına hiç vampir olmamıştım ki daha önce nerden bilebilirdim.


"Sen çok özelsin." diye mırıldandı saçlarımı okşamaya devam ederken. "Bay Hendra kanla tanıştığın için dönüşüm sürecine girmiş olabileceğini söyledi."  Varyan birşekilde hiç birşey yapmadanda beni kötü etkilemeyi başarmıştı, neden şaşırmadım acaba diye söylendim içimden.

"Melezdoğan olmak iyi birşey mi?" diyerek fısıldadım boğuk bir sesle. Yüzümü hala gömdüğüm göğsünden çekmemiştim. "Oldukça." dedi derin bir nefes alıp. "Melezler tam olarak vampir değil insan ve vampir arası ara bir türdür. Isırıkları dönüştürücü etkiye sahip değildir. Yalnızca beslenirler ve keskin duyulara sahiptirler. Yarı insan yarı vampirdirler. Bizleriyse biliyorsun, dönüştürdüğümüz her insan bize tabi olmak zorundadır. Asil soydan vampirler sıradan bir insan veya melezden üreyemezler ancak melezler herhangi bir melezden veya insandan üreyebilirler. Ve doğan çocukları bir melezdoğansa bu hiç farkedilmeyebilir çünkü melezdoğanlar ne yarı vampir ne yarı insandır onlar hem vampir hemde bir insandır ve iki farklı özelliğide bünyelerinde kusursuz bir biçimde barındırırlar."

MUTANT PRENS #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin