Guardian angel - 4

3.4K 331 146
                                    

שתיתי את תכולת הכוס בעיניים עצומות וחשתי שזה מתחיל להשפיע עליי.
״עוד...״ פלטתי, רד נאנח והסתכל עליי. גלגלתי את עיניי והרמתי את הכוס הריקה מול עיניו. ״עוד״
״טרוי סיפר לי שהתנהגת נורא מוזר אתמול״ אמר, נאנחתי והנחתי את הכוס על הדלפק והתכוונתי לקום. ״הארי !״
״לא קרה דבר״ אמרתי מיד ״איזה אידיוט נסע באדום וכמעט דרס אותנו-״
״ואז הארי קפא ובהה באוויר״ לפתע טרוי בא מאחורי, הוא התיישב לידי בחיוך ״ערב טוב חברים״
״אני לא בהיתי בשום דבר״ אמרתי וכל מה שעלה בראשי כרגע היה הבחור עם הכנפיים.
״ואז הארי ניסה ללכת לעבר המכוניות הנוסעות-״
״זה כלכך פאקינג שונה מאיך שאתה מציג את זה עכשיו !״ צעקתי בכעס. לא עשיתי צעד אחד עד שעצר אותי, גם לא ניסיתי שוב אני לא ממש שמתי לב מה אני עושה.
״אתה משתמש ?״ שמעתי את קולו החלש של רד. הרגשתי שהראש שלי מתנפח מכעס, בלעתי רוק וקמתי ממקומי.
״שיהיה לכם לילה טוב...״ פלטתי שהתכוונתי ללכת
״אני רק שואל !״ רד קרא
״אתה מכיר אותי, אתה חושב שאני אגע בחרא הזה ?!״ שאלתי ומעדתי לרגע, אחזתי בראשי ונשענתי על הכיסא, לעזעזל. שתיתי קצת יותר מדי.
״אתה הורג אותי הארי״ רד מלמל, בלעתי רוק והתיישבתי חזרה, מניח את ראשי בדלפק ועוצם את עיניי. ״אמרתי לך ששתית הרבה״
״לא, אני לא שיכור, אני סתם לא מרגיש טוב״ אמרתי והתיישבתי ישר. הסתכלתי לכל האנשים פה שרוקדים צמוד לאחד השני וקול המוזיקה שיכולתי להרגיש את קצב הבס שלו פועם בגופי.
״בוא נרקוד !״ טרוי קרא ומשך אותי לעבר כולם, כאב לי הראש אך לא ממש סירבתי, המוזיקה גורמת לטרוי להתנהג כמו זונה. הוא חייך ורקד פרוע, קופץ עם כולם ומנסה לגרום לי לזוז איתו ולהגיב למוזיקה. ״קדימה !״ הוא צעק לי לתוך האוזן.
״אני לא במצב רוח לזה״ צעקתי לאוזן שלו. הוא חייך בזדוניות לפני שנצמד לגופי ורקד צמד אליי, לפתע הסתובב ורקד עם הישבן שלו קרוב אליי, זה גרם לי לצחוק. הנחתי את ידי על האגן שלו והצמדתי את אפי לצווארו, מסנן את עורו בין שיניי ומרגיש כמה חלש הוא נעשה מהפעולה הזו. הוא משך אותי אחריו וצחקתי כשראיתי שזה לשירותים. הראש שלי קדח בכאב, לא הייתי מודע ממש לפעולותיי. שנכנסנו הוא ניסה לפתוח כל תא שקיים פה אך כולם היו נעולים.
״פאקינג שיט !״ קרא ואז הסתכל עליי, חייכתי מזיז את גבותיי
״חשבתי שאתה לוקח צעד לאחור כי התחלת לצאת עם טד״
״אני באמת לקחתי צעד לאחור״ אמר מבולבל ״לא שכבתי איתך שבוע...״
״אתה ממש נאמן״ אמרתי בציניות, הוא צחק ומיד נישק את שפתיי בפראות, מחדיר את הלשון שלו ואוחז בעורף שלי חזק. היה בעיניו של טרוי ניצוץ משוגע, הוא אהב לעשות דברים מטורפים.
״נחזור לבחוץ...״ פלט, נישק שוב ואז הפסיק.
״אפשר ללכת לבית שלי״ הצעתי בזמן שיצאנו מהשירותים
״טד ישן אצלי הלילה, אולי אצליח להוציא ממנו איזה צד שובב״ אמר. כמה רומנטי. הבחנתי בסטיב בבר ולבי נחת.
״מה לעזעזל הוא עושה פה ?!״ שאלתי את טרוי ועצרתי
״הוא תמיד בא לפה, מה פשר השאלה ?״ גיחך.
״לעזעזל...״ פלטתי.
״אל תדאג, הוא לא יגיד כלום.״ טרוי לחש לי לפני שהלך להתיישב בכיסא לידו. התיישבתי לצד טרוי ובחנתי את סטיב שפניו נשארו פצועות, העין עם סימן סגול מסביבה והשפה העליונה נפוחה.
״שמח לראות אותי ?״ סטיב שאל וסיבב את מבטו אליי בחיוך ציני. יכולתי לשמוע את המוזיקה רועשת יותר ואת ראשי מתפוצץ, הסתכלתי מסביב והכל נראה איטי יותר, מוזר.
הייתי צריך להקשיב לרד שאמר שאני צריך לשתות כוס אחת פחות.
״מישהו כיסח לך את הצורה, סטיב ?״ שאלתי מתגרה בו, הוא חייך והסתכל למטה. ראיתי את רד בצד השני של הבר דואג לאנשים למשקאות, הסתכלתי חזרה על סטיב. ״אני מקווה שעכשיו תלמד לשמור על הפה שלך סתום.״
״אתה חולה בראש״ פלט, מפעיל את הכעס שלי במילה אחת פשוטה. ״אני יכול להבין למה גדלת בלי הורים-״
״חתיכת בן זונה״ התנפלתי עליו אך טרוי מיד צעק והחזיק אותי
״תפסיק !״ טרוי אמר. התנשמתי והסתכלתי על סטיב בכעס, אני נשבע שאני אכסח אותו.
״אתה איתו עכשיו ?!״ שאלתי ודחפתי את טרוי ממני בכעס
״א-אני לא בצד של אף אחד מכם״ טרוי אמר והסתכל על שתינו.
״לך להזדיין...״ סטיב אמר לטרוי ואני הנהנתי בגלגול עיניים. עצבני אבל עם מעט פיקחות. ידעתי שלא אוכל לגבור על סטיב שאני שתוי, אבל אני לא יכול לעצור את עצמי כשאני מתפרץ.
״לעזעזל, אתם באמת חייבים לדבר״ טרוי אמר ושיחרר נשימה ״אני הולך. לילה טוב רד !״
״לילה טוב !״ רד קרא אל טרוי שהרגע יצא מהבר. ישבתי עם ראש מושפל, הייתי עצבני. כפות ידיי מהודקות לאגרופים, נשימותיי קשות מעט ולבי מתפרץ בבית החזה שלי. את סטיב הכרתי שנים. עבדנו פה יחד אצל רד, העבר שלו גם לא כלכך מזהיר, יכולתי להזדהות איתו וכך התחברנו. אבל השתנינו, אני לא בטוח מה קרה אבל זה לא כמו פעם. אנחנו לא ילדים יותר.
״הארי...״ לפתע קרא, קוטע את חוט המחשבה שלי. הסתכלתי עליו בשאלה, הוא נראה כאילו רוצה להגיד משהו ולא יודע איך. ״אולי טרוי צודק, אנחנו חייבים לדבר״
״על מה ? על זה שאתה בן זונה או-״
״אתה מוכן להתנהג בבגרות פעם אחת ?!״ קטע אותי וקם מהכיסא שלו ״בוא החוצה, רגוע שם״ אמר ויצא לפניי. הסתכלתי עליו יוצא ואז פלטתי נשימה וקמתי ממקומי, שולח לרד הנהון שהכל בסדר ויוצא אחריו.

׳לא׳

הקול הזה. בראש שלי. עצרתי קפוא במקומי והסתכלתי מסביב, מרגיש שאני יוצא מדעתי.
״מה ?״ שאלתי בשקט, משוכנע שמישהו באמת דיבר איתי הרגע. לאחר שניות שלא שמעתי דבר שונה, רק את המוזיקה ואת קולותיהם של האנשים, עליתי במדרגות ויצאתי מהבר. סטיב עמד עם ידיים שלובות והתחיל ללכת ואני אחריו.
״אני באמת לא מבין מה השתבש בינינו, הארי...״ סטיב אמר. היה חשוך בחוץ וכמעט ריק, המקום מלא שורת חנויות סגורות ורק הבר הוא פתוח.

׳בעץ, תתכופף׳

״מ-מה ?״ שאלתי, משוכנע ששמעתי משהו. כאילו הכל היה שקט וזה הקול היחידי ששמעתי, ובאמת שמעתי.
״אמרתי שאני לא מבין מה השתבש בינינו״ סטיב אמר וסיבב לרגע את ראשו להסתכל עליי, אני הסתכלתי מסביב מבולבל, מרגיש שאני יוצא מדעתי. ״פעם היינו כמו אחים״
״כן״ פלטתי, לא מרוכז, ושומע שוב.

׳בעץ, תתכופף׳

הסתכלתי מסביב, מרגיש את גופי נתקף חרדה ועיניי רצות ממקום למקום. הסתכלתי קדימה, רואה שמטרים ספורים מאיתנו יש עץ גבוה. מה לעזעזל...
״אז למה אתה חייב להתנהג בטיפשות הארי ?״ הוא גיחך והוריד את מבטו, בעודו ממשיך לצעוד ואני שוקל כל צעד, מסתכל על כל תנועה בחשד.
״אתה יודע שאי אפשר להרגיז אותי ולצאת מזה בשלום״ פלטתי, והלב שלי דופק חזק יותר בכל צעד שמתקרבים לאיזור העץ.
״הלוואי ולא היית מתנהג בטיפשות...״ מלמל, עצר בדיוק איפה שהעץ ועיניי נפערו לרווחה, בלי לדעת מה יקרה התכופפתי ולפתע הסתובב ונעץ סכין מעליי, כשהבחין שהתכופפתי הוא פער את עיניו בבהלה. מיד תפסתי בידו והוא נבהל מהמהירות שבה הגבתי, זרקתי את הסכין מידו ודחפתי אותו מכתפו, מבוהל נורא וחסר נשימה, חש את הקרקע נשמטת מתחתיי. צמצמתי את עיניי והסתכלתי עליו מבולבל
״ס-סטיב מה לעזעזל...״ כמעט לא יכולתי להשמיע את קולי, הוא היה עם פה פעור, לקח צעד לאחור ״מה לעזעזל ניסית לעשות ?!״
״אני לא יודע״ פלט והסתכל עליי עם ידיים רועדות. הסתכלתי לעיניו בכעס, אני גובר עליו בכוחות אבל כרגע לא התכוונתי להכות אותו. הרמתי את הסכין וזרקתי אותה לשיחים, מסתכל שניות נוספות לעיניו לפני שהסתובבתי ללכת, פולט נשימה כבדה ומרגיש את גרוני נחנק, הוא התכוון לנעוץ בי את הסכין הזו. סטיב, אני מכיר אותו שנים, המחשבה על כך משגעת אותי.
הוא התכוון להרוג אותי.

הוא התכוון להרוג אותי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Larry Stylinson - Guardian angelWhere stories live. Discover now