Kapitola 4

1.5K 141 4
                                    

Louis

Po škole jsem chtěl jít hned domu, ale jedna holka ze třeťáku mě požádala, abych jí vysvětlil nějaké věci z matiky. Proto jsem se s ní sešel za půl hodiny v parku, kde jsme se nějakou dobu věnovali matice a zdálo se, že všechno chápe. Byla to sice látka pro třeťáky a já jsem druhák, ale matika je moje silná stránka. Asi to mám po mámě, nevím. Jakmile to chápala, tak jsme si chvíli podívali. Ona se ptala na různé divné věci a já jí odpovídal. Občas jsem se taky na něco zeptal, aby to nevypadlo divně. "Půjdeš dnes na tu menší párty u Stylese?" zeptala se mě, když už jsem měl v plánu odejít. "Kdo je Styles?" ignoroval jsem její otázku a nahodil vlastní, protože jsem vážně netušil o kom mluví. Možná jsem jí rovnou měl říct ne. "Chodí se mnou do třídy. Patří do takové té party kluků, kteří stále musí něco kouřit. Ať už je to brko, cigáro, nebo pták nějakýho jinýho kluka. Každopádně Styles je jeden z těch normálních a dnes večer je u něj malá párty. Co ty na to? Potřeboval bys trochu odreagovat?" vůbec jsem nechápal proč se mě na to ptá. Už na první pohled by měla vidět, že já nejsme ten typ kluka na takovéhle věci. Už jen to, že řekla kouřit jiné ptáky, mě pohoršilo. "Promiň, Natalie, ale rozhodně ne. Nevím, co bych tam dělal. Nekouřím nic z toho, co jsi řekla a ani nepiju." Odmítl jsem její návrh a ona si povzdechla. "No tak dobře, škoda." Pokrčila rameny a objala mě. Nechápal jsem, co se děje. Nikdo se se mnou nechtěl bavit, ale asi to bylo kvůli té matice. "Děkuji ti za vysvětlení, snad z toho dostanu dobrou známku," poděkovala, rozloučila se a zamířila pryč. Já udělal s povzdechem úplně to stejný.

Harry

Spokojeně jsem si házel penězmi, které jsem vyhrál, v ruce a usmíval se na Zayna. "Lehký," odfrkl jsem si, až se mi zamotala hlava a já letěl na gauč, kde jsem propukl v záchvat smíchu. Koukal jsem na kluky vzhůru nohama. "Udělejme z toho hru. Sázky," navrhl jsem a překulil se, abych nemusel můj žaludek trápit. Přece jenom, hodně alkoholu a trávy v jednom těle bych nepodceňoval. "To zní fajn," vložil se do toho Jack, "mohla by to bejt fakt prdel. Kdo prohraje platí." Zayn vypadal dost zamýšleně, ale myslím, že alkohol v krvi mu urychlil rozhodování a on během chvíle svolil. "Fajn, tvůj úkol, Zee... V pondělí! Je druhý kolo přijímaček a máme zase suply a zkrácený vyučování. Celej den budeš u druháků a budeš se hezky tvářit, jako že tam patříš," zaculil jsem se. "Jenom? To je lehký, kámo," oddychl si Zayn. Myslím, že z toho bude mít určitě nějaký problém, ale to už není moje věc. Je to magor jako já, rozhodně do toho půjde a já budu tajně doufat, že mu to nevyjde a já na tom vydělám. Další hodiny ubíhaly a lidi pomalu odpadávaly, až nás zbylo asi pět. Dalo se to čekat, během několika minut jsme byli všichni tuhý. To se taky podepsalo na celé sobotě, kterou jsme asi všichni jenom prospali.

Louis

Celý víkend jsem strávil učením a trochu pomohl u mamky v práci, ale jinak jsem umíral nudou. Můj život je zkrátka nudný, to vím, ale nikdy jsem neměl potřebu si stěžovat. V pondělí se mi vůbec nechtělo do školy, protože se stejně neučíme, ale donutil jsem se ráno vstát, obléknout, připravit, nasnídat se a vyrazit na autobus. Klasické ráno. Doufal jsem, že to bude den jako každý jiný. Sedl jsem si na volné místo úplně vzadu a pak si ke mně přisedl člověk, který k nám do třídy vůbec nepatřil. Nikde jinde nebylo místo, takže chápu proč si sedl ke mně, ale nechápal jsem, co tu dělá. Nejspíš to byl jeden z těch zhulenců. "Nejsi náhodou ve špatné třídě?" zašeptal jsem svojí tichou otázku a on se na mě s úsměvem podíval. "Ano, ale psst." Zasmál se a natáhl ke mně ruku. "Jsem Zayn," představil se a já nechtěl vypadat neslušně, tak jsem ruku přijal a řekl své jméno. On se ještě víc usmál a já vážně chtěl vědět, co má za problém. "Co tu děláš? Jsi třeťák, ne?" nadhodil jsme další otázky a zdálo se, že je rád, že si chci povídat. "Byla to sázka, tak mě prosím neprozraď. Chtěl bych jí vyhrát," uchechtl se a já protočil očima. Takový lidé jsou vážně magoři. "Jsi gay, Louisi?" ozvala se otázka z jeho strany, když už začala hodina. Přísahám, že kdybych teď pil, tak bych vyprskl všechnu vodu na spolužačku před sebou. Místo toho jsem se zakuckal a snažil se popadnout dech, než jsem zakroutil hlavou a on se zašklebil. "Jasně, že nejsi." Pronesl a mě bylo jasné, že je to ironické, ale bylo mi jedno, co si o mě bude myslet, když ani já sám nevím, co jsem.

Harry

"Viděl jste ho někdo?" ptal jsem se pořád zvědavě a koukal do každé třídy, ve snaze najít Zayna. "Jenom ráno. Zacházel ke druhákům, myslím, že budeš platit," řekla Diana. "Vůbec," pronesl jsem naštvaně a odešel zpět do třídy. Přece to nemůže vyhrát! Je nemožný, aby si ho nikdo nevšiml. Další dvě hodiny uběhly a my stále nevěděli vůbec nic o Zaynovi, ještě víc to podporovalo naší zvědavost. Nakonec jsme se odebrali k automatům na jídlo, v domnění, že ho potkáme. A opravdu stál u automatu s nějakými lidmi, zdál se být naprosto v pořádku. "Koukám, že ti to vychází," řekl jsem podrážděně a opřel se o automat. Byl tam s druhákama, jediného jsem poznával toho kluka, Louise myslím. "Bejt znovu v druháku je super, kámo. Žádnej stres a nic," zasmál se. "Ti nežeru. Hej, Louis, viď?" zeptal jsem se, načež ten prcek přikývl. "Fakt si toho nikdo nevšiml?" zeptal jsem se ho. Zakroutil hlavou v záporu a já se pomalu smířil s tím, že jsem přišel o prachy. Na konci dne přibylo Zaynovi v kapse pár peněz. Ještě jsem mu z pondělí udělal úžasný den, jelikož si očividně našel nový kámoše. Nechce mi říct, co dělal celý den a to mě štve ještě víc. Druháky nesnášíme, tak proč je z toho tak šťastný? Nechápu ho. Teď jen čekat, co si on vymyslí za kravinu.

Louis

Nečekal jsem to, ale se Zaynem se kupodivu mluvilo vážně v pohodě. Nikdy nezavřel pusu, i když nás učitelé několikrát napomenuli. Dokázal vymyslet téma, o kterém jsme prokecali půlku hodiny a snad ani jednou jsme nemlčeli. Většinou jsme sice řešili kraviny, ale bylo fajn si takhle s někým vést rozhovor, aniž bych se bál, že mi dá pěstí. Vždycky jsem tyhle typy jako je on odsuzoval, ale zdá se, že budu muset přehodnotit svůj názor. Pochopil jsem, že šlo o sázku a on musel celý den dělat druháka. Dokonce dokázal i to, že jsme se nebavili jenom my dva, ale přidalo se k nám pár lidí. Jeden kluk mi dokonce slíbil, že si ke mně sedne a nevím jestli mi to vyhovovalo. Raději dávám pozor. Dnešek byl výjimka, protože se nic neučilo, ale i tak. Na chodbě na mě promluvil zelenooký a Zayn mi vysvětlil, že tohle je Harry. Harry Styles, ten o kterém mluvila Natalie. Pondělní den se mi líbil a dokonce jsem se po škole neučil, protože dvě hodiny po škole jsem se se Zaynem sešel v jednom Rychlém občerstvení, jelikož jsem mu slíbil, že mu pomůžu s domácím úkolem z matky. Zdá se, že všichni mají problém z matikou. Zayn mi za odměnu koupil nějaké jídlo a já mu vysvětlil úkol, načež ho on udělal. Odpoledne měl vážně divné otázky, které jsem moc nechápal, ale večer, když jsem ležel v posteli, tak jsem si uvědomil, že to všechno byly otázky na to jestli mám raději holky, nebo kluky.

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat