Kapitola 27

1.1K 109 5
                                    

Louis 

Probudil mě nařízený budík a raději jsem se šel osprchovat, abych se trochu probudil. Byl jsem unavený, ale ledová sprcha mě naprosto dostala. Věnoval jsem pár minut oholení potřebných částí a pak se namazal všemi možnými krémy. Před zrcadlem jsem si vyfoukal vlasy a ipravil se do dostatečné krásy, aby mi to vyhovovalo. Potom jsem na sebe oblékl předem připravené oblečení a spokojeně se usmál, protože ty kalhotky byly prostě mega pohodlný. Možná bych si jich mohl pořídit víc. Natáhl jsem na sebe koženou bundu a následně vylezl oknem ven a přes okap sešplhal dolu. Bylo to poprvé, co něco takového dělám a měl jsem z toho vážně dobrý pocit. Rozeběhl jsem se směrem k parku. Už byla tma na to, že se teprve blížilo k osmé hodině, ale mě to takhle vyhovovalo. Doběhl jsem k parku a šel podle hlasitého smíchu. Uviděl jsem partičku asi patnácti kluků kolem kterých se táhl opar kouře, alkoholu a smíchu. Předávali si mezi sebou několik tyčinek. Něco byla tráva, něco cigarety a taky vape. Odkašlal jsem si a pomalu k nim došel. Harry tam už seděl a v ruce držel flašku od nějakého alkoholu. "Harry?" řekl jsem dost nahlas a všichni se na mě podívali, až jsem zrudl. Jen jsem doufal, že mě nikdo z nich nebude odsuzovat za to, že mám legíny. "Už jsem se bál, že nepřijdeš," zasmál se Jimin, ale moje pozornost byla přilepená na Harrym, který mě pozoroval hladovým pohledem. Asi toho měl upito o něco víc.

Harry 

"Co tu děláš?" vyjekl jsem nadšeně a okamžitě si stoupl, i když možná trochu rychle, jelikož se mi zatmělo před očima. Došel jsem až k němu a okamžitě ho políbil, opravdu mi tohle chybělo. Byl to jen rychlý polibek, no i tak jsem stihl zmáčknout ten jeho zadek, který byl napresovaný v něčem, co vypadalo jako legíny. "Chyběl jsi mi," zašeptal jsem a objal ho. Když jsem se odtáhl, na jeho tváři byl zářivý úsměv a já byl rád, že je to díky mně. Vzal jsem ho do náruče a sedl si na lavičku, načež jsem ho posadil na sebe. Přiložil jsem mu k puse cigaretu, ze které si normálně potáhl a kouř mi vydechl do tváře, jako jsem to vždy dělával já jemu. "Rodiče tě pustili?" zeptal jsem se ho. "Vlastně ne. Utekl jsem," přiznal a sklopil hlavu, snad jako kdyby se za to styděl. Trochu jsem se zasmál a napil se alkoholu, který už byl ze mě asi dost znát. Na rozdíl od ostatních, já když konzumuju alkohol, nedělám kraviny. Jenom se přehnaně směju a jsem možná malinko odvážnější, ale třeba takový Jack... Ten a alkohol, to je vražedná kombinace. Všichni se bavili a smáli. Louis se po chvíli naprosto uvolnil a bavil se s ostatními jako kdyby to byli dlouholetí kámoši. Alkoholu se sice stranil, ale občasnému šluku ne neřekl. Byl jsem neuvěřitelně šťastný, že je tu se mnou.

Louis 

Líbilo se mi takhle v pohodě sedět se všemi ostatními a zjišťovat, že vlastně nejsou divný, ale jen tak vypadají. Chovali se jako všichni ostatní, jen měli rádi trochu nelegálních věcí. Pokaždé, když mi Harry dal k ústům cigaretu, tak jsem si potáhl. Nevadilo mi to. Trávu jsem sice nechtěl a alkohol už vůbec ne, ale oni to neřešili. Povídali jsme si o nějakých kravinách a pak jeden kluk, který dopil flašku, kde byl džus s rumem vyjekl, že se bude hrát flaška. Okamžitě jsem začal kroutit hlavou, jelikož jsem nevěděl jestli to chci hrát, ale raději řeknu ne. Harry se tiše zasmál a pevněji mě stiskl na svém klínu. Potom se všichni postavili a zamířili do trávy, kde se rozvalili a Harry mě donutil vstát. Držel si mě u sebe pevně za bok a vedl mě k ostatním. Někdo přinesl i deku, kam jsem si s Harrym sedl. Natočil jsem se ke kudrnáči tváří a přitiskl naše rty k sobě. On mi s úsměvem polibek oplácel a jedna jeho ruka se usídlila na mém boku a potom sjela na zadek. Nevadilo mi to. Stejně se mě dotýkal už i jinak. Tohle jsem neřešil. Prsty si zahákl za lem mých legín a já věděl, že si chce strčit ruku pod ně a držet mě za holý zadek. Zasmál se se a s rudými tvářemi se podíval na Jimina, který pokládal flašku doprostřed. "Musí mi někdo vysvětlit pravidla," řekl jsem a on se jen ušklíbl.

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat