Kapitola 48

1.1K 108 1
                                    

Louis 

  Šokovaně jsem zalapal po dechu a okamžitě se pokusil odtáhnout od jeho rtů, ale nešlo to. Byl jsem v pasti. "Ha-harry," zašeptal jsem, ale on mě ignoroval a začal sát na mé chloubě. Zaryl jsem nehty do opěradel a moje prsty u nohou se zkroutily z té slasti. Vyděšenýma očima jsem se díval po lidech kolem a snažil se nevzdychat, ale Harry asi chtěl, abych byl hlasitý, protože se opravdu moc snažil, což jsem naposledy nezažil. Po tvářích mi tekly slzy, jak moc jsem chtěl, aby přestal a tahle část bojovala s tou, která mu chtěla vlézt na klín a zajezdit si. Byl jsem v prdeli. Nemohl jsem ani pořádně vnímat ten film. Jen jeho rty, které byly kolem mé chlouby a jeho ústa, která se různě pohybovala a tím mě zabíjela. Nejhorší bylo to udržet se potichu, takže jsem prostě jednu ruku přemístil ke svým rtům a zakousl se do paže. Chtěl jsem křičet, jak moc božské to bylo. Harry byl moc dobrý v tom, co dělal. Cítil jsem jeho nos na mém podbříšku a zoufale praštil hlavou o stěnu za mnou. Nikdo si nás nevšímal, což bylo jedině dobře. Volnou ruku jsem zapletl do jeho vlasů a jemně tahal, když se začal rychle pohybovat a tím moje tělo dováděl k šílenství. A potom Harry začal sát a jazykem se věnovat mé špičce a já se mu udělal do rtů. Ucítil jsem v puse krev z toho, jak jsem si prokousl paži, abych mlčel. 

Harry 

Spokojeně jsem polkl vše, co mi dal a nahnul se k němu pro pusu, kterou mi opětoval dost nerad. Nemůžu za to, že mě vzrušuje, když ochutná sám sebe. Ani se pořádně nestihl vydýchat a já mu zvedl nohy a opřel je o sedadlo před ním. "Co děláš?" zakňučel zoufale a sledoval každý můj pohyb. "Chci si užít i tvůj zadeček," zašeptal jsem a přitiskl se znovu na jeho rty. Rukou jsem pomalu jel po jeho bříšku, penisu, až k jeho dírce, se kterou jsem si začal okamžitě hrát. Odtrhl jsem se od polibku, abych si navlhčil prsty, ale než jsem si je stačil dát do pusy, rozmyslel jsem si to a nasměroval je k Louise rtům. "A nešetři slinama, zlato. Nechceš, aby to bolelo, ne?" Louis hlasitě polkl a rozhlédl se kolem sebe. Nikdo nás vůbec nezaregistroval. Pomalu a nejistě otevřel pusu, do které jsem bez váhání zajel dvěma prstama. Užíval jsem si i tenhle pocit, když tak zoufale sál na mých prstech a snažil se je dostatečně naslinit. Sám jsem už nechtěl čekat, proto jsem vytáhl prsty a přemístil je opět k jeho vstupu, na který jsem jedním zatlačil. Louis ze sebe vypustil tichý sten, který následoval další a další, když jsem se prvním prstem pomalu dostal dovnitř. Boky přirážel proti mému prstu a já byl tvrdý jako kámen. Byl tak žhavý. Trvalo to sice dlouho, než jsem do něj dostal i druhý prst, ale stálo to za to. Úspěšně jsem mu vyprstil prdelku a všechno sperma opět polkl, abychom neudělali moc velký nepořádek. Utřel jsem svoje prsty do sedačky vedle mě a pokračoval ve sledování filmu, zatímco Louis byl naprosto mimo. 

Louis 

Byl jsem v háji. Nedokázal jsem se ani na jeden pohyb a Harry s nezájmem sledoval film, u kterého jsem propásl půlku dějství. Nechal mě tu roztaženého a odhaleného. Sám se nezvládnu obléct. Sotva jsem držel oči otevřené. Pokusil jsem se alespoň sundat nohy z e sedaček přede mnou, což se mi povedlo. Moje srdce bilo jako splašené, ale já byl nehorázně moc unavený. Dnešek byl dlouhý a Harry mě teď udolal těma dvěma orgasmy, které vlastně zničili všechnu mojí energii. "Harry," zafňukal jsem. Pravda byla taková, že i jen z těch dvou prstů mě bolel zadek. On se na mě podíval a prohlédl si mě, jak zničeně čekám na to, až mi pomůže se obléct. "Prosím," zašeptal jsem a podíval se na svoje kalhoty. On se jen usmál a nezdálo se, že by mě chtěl obléct. "Prosím," požádal jsem ho znovu a tentokrát jsem měl blízko k pláči. Nepřežil bych, kdyby někdo zjistil, co se tady stalo. I v té tmě jsem viděl, jak protočil očima a začal mě oblékat. "Děkuju," zašeptal jsem a unaveně si zívl. Položil jsem si hlavu na jeho rameno a usnul. Ten film už mi byl v podstatě jedno. Harry vždycky udělá něco, čím překoná ten poslední zážitek a tohle... bylo vážně něco. 

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat