Harry
Musím uznat, že tohle definitivně patří mezi nejlepší zážitky, co jsem zažil. Byl tak nevinný a bezbranný, že bylo opravdu složité se krotit a stejně se mi to nepovedlo a po chvíli měl mýho ptáka až v krku. Jeho slzy a dávivé zvuky mě brzo přenesly přes okraj a já se mu udělal na obličej, i když z větší části všechno skončilo v té rozkošné pusince. Chtěl jsem mu říct, aby to zkusil polknout, ale než jsem cokoli stačil udělat, dávno si olizoval zbytky z jeho tváří. "Jsi úžasnej," povzdechl jsem si šťastně a upřímně jsem měl náladu na trápení. Roztomile se culil a čekal, co přijde dál. Rukama mi jezdil po zádech až k zadku, na který mě začal po chvíli se smíchem plácat. "Tak... Chtěl ses učit, ne?" řekl jsem vážným hlasem a zvedl se, abych se oblékl. "Cože? To je všechno?" divil se a já měl vážně co dělat, abych se nezačal smát jak debil. Pokrčil jsem rameny a hodil po něm jeho oblečení. "Máš někoho doma? Šel bych s tebou, i když se tak asi moc nenaučíš, ale prostě chci být s tebou," přiznal jsem. Stále vypadal na to, že mě brzo zabije, ale to mi vůbec nevadilo. Dělalo ho to roztomilým.
Louis
Hlasitě jsem zavrčel, jelikož jsem kvůli němu měl erekci jako blázen a ještě k tomu mě bolel krk a on se na mě vykašle. To se mi rozhodně nelíbilo, ale nebudu ho tu o nic prosit. Oblékl jsem si na sebe boxerky a zašel do koupelny, kde jsem si omyl obličej od slz a jeho spermatu. On je vážně hrozně perverzní. Mohl mi to všechno poslat do úst, ale on mi musel pošpinit obličej. Uslyšel jsem za sebou jeho odkašlání a podíval se na něj. "Takže?" zeptal se se šibalským úsměvem na tvář. Protočil jsem očima a otřel si obličej ručníkem. "Polib mi, Harolde," zavrčel jsem uraženě a prošel kolem něho, abych si vzal svoje věci a mohl odejít, ale najednou mě přitiskl ke stolu, o který mě ohnul, až jsem hlasitě vypískl. "Co to děláš?" zapištěl jsem a pevně se rukama chytil okraje stolu, abych neslétl na zem. On ode mě ustoupil a já se na něj otočil. Začal si klekat k mému zadku a přitom mi stahoval boxerky. "Harolde?" ozval jsem se znovu, ale on mě ignoroval. Místo toho hodil moje boxerky někam do pokoje a do rukou chytil moje půlky. "Kurva, Harry," zanadával jsem, když se palci otřel o můj vstup. Hlasitě jsem zasténal a praštil hlavou o stůl, když se mé díry dotkl jeho jazyk.
Harry
Dost mě zajímalo, jestli se nějak bude doprošovat, ale ne. Ani to s ním nehnulo. Sledoval jsem v koupelně ten jeho zadeček a jenom ten jediný pohled mi stačil k tomu, abych věděl, že ho chci. Obzvlášť, když sám řekl, ať mu políbím! Může to brát tak, že jsem se prostě vykousl s jeho zadkem, ne? Vzdychal jako blázen, když jsem se jazykem dostal až do jeho nitra a ještě zrychlil. Tak moc jsem ho chtěl. Přidal jsem sliny, abych ho dostatečně navlhčil. Lízal jsem mu tak dlouho, dokud mi nebylo jasné, že je opravdu uvolněný, protože moje plány byly dnes trošku ... Jiné než obvykle. "Harry, prosím," zakňučel a rukou si chytl jednu půlku, aby si ještě víc roztáhl zadek. Ten mě tam opravdu chtěl, bez pochyby. Pro jistotu jsem si naslinil prst a přesunul ho k jeho vstupu. Chvíli jsem ho jen tak škádlil a užíval si jeho vzdychy, jenž nebyly vůbec tiché, a potom jsem konečně zatlačil na jeho vstup. Bylo dost zřejmé, že tohle opravdu nečekal. Najednou se celý stáhl a chvíli trvalo, než se uvolnil. "No tak, bude se ti to líbit. Jenom ti udělám dobře, zlato," snažil jsem se ho uklidnit. Můj prst zmizel celý v jeho těle a já si musel druhou rukou zajet do kalhot, protože tohle bylo zkrátka až moc žhavý.
Louis
Můj plán, že s ním nebudu nic mít... skončil hodně rychle, když teď měl prst v mém zadku a já ho o to ještě prosil. Zaryl jsem nehty do své půlky, když ho uvnitř mě pokrčil. "Kurva," vydechl jsem všechen přebytečný vzduch z plic. Nebylo to ani bolestivé, ale zase ani moc příjemné. Bylo to takové... divné. Harry si s tím prstem uvnitř mě pěkně hrál a já ho chtěl zabít, protože mě nutil sténat a to se mi nelíbilo. Ucítil jsem, jak dovnitř mě tlačí i druhý prst a sykl jsem bolestí. Teď už to začínalo dost bolet. Stáhl jsem se kolem něj, takže nemohl jít sál a zhluboka jsem dýchal. Po tvářích mi steklo několik slz. Harry začal jemně líbat můj zadek a já ho chtěl zabít. "Uvolni se," šeptal a asi si myslel, že mě to trochu uklidní. Neuklidnilo. Spíše se mi začaly trochu třást nohy. Harry i přes to, že jsem byl stáhnutý, zatlačil prst dovnitř a tím mě donutil vykřiknout. Znovu jsem praštil hlavou o stůl a pustil svojí půlku, abych se oběma rukama mohl chytit stolu, protože jsem nevěděl jestli se na něm udržím. Jeho prsty uvnitř mě se nehýbaly, protože asi čekal na to, až mě to přestane bolet, ale mě už se vůbec nelíbilo to, kam tohle směrovalo a hlavně, když jsem slyšel zvuky toho, že si i on honí. Bál jsem se, že si bude myslet, že může zajít dál.
Harry
Nemůžu uvěřit tomu, že mám opravdu prsty v jeho zadku. Sakra, já tu prstím Louise. Jenom z toho faktu jsem byl tak moc nadržený. Bylo mi jasné, že ho to musí opravdu dost bolet. Ostatně mi to dával i najevo, když se mi z úst sem tam dostala nějaká nadávka. Pustil jsem svojí erekci a raději se zaměřil na tu jeho, abych mu alespoň trochu navodil příjemný pocit. Pořád jsem se ho snažil konejšit milými slovy a kupodivu se mi to i dařilo. Trvalo to možná minutu, než jsem pořádně rozpohyboval mé prsty a přirazil nimi. Z jeho úst se vydral vzlyk, ale já vím až moc dobře, že bez bolesti se to neobejde. Snažil jsem se najít to místečko, které ho donutí vzdychat jako nic jiného. Užíval jsem si, jak v něm moje prsty mizí i to, jak vzdychá a prosí. Škodolibě jsem se usmál, když mé prsty narazily na jeho prostatu a on vydal ten nejúžasnější zvuk v dějinách lidstva. "Už je to lepší?" zeptal jsem se se smíchem, zatímco jsem nemilosrdně přirážel na to samé místo a tím ho přiváděl k šílenství. Bohužel ten fakt, že je stále panic, nám tyhle věci opravdu dost komplikuje, není proto divu, že se po chvíli udělal na můj stůl a já si rukou dopomohl k vlastnímu orgasmu pár sekund po něm.
Louis
Můj mozek chtěl prasknout a moje vědomí utíkalo někam daleko, ale i přes to jsem vnímal ten dokonalý pocit a potom i tu chvíli, kdy jsem mu postříkal nábytek. Byl jsem v té chvíli tak moc slabý, že jsem se pustil stolu a sjel na zem, kde mě on chytil a položil do svého klína. Unaveně jsem zamlaskal a schoval si tvář do jeho krku. V téhle chvíli jsem se mu nemohl dívat do očí. Bylo to moc trapné. Harry mě opatrně vzal do náruče a odnesl na postel, kde mě zabalil do přikrývky a jemně políbil na rty. Snažil jsem se zahnat tu myšlenku, že tyhle rty mi uspokojovaly zadek. Myslím, že mohl vidět tu rudou, která se dostala do mých tváří. Opatrně jsem otevřel oči a sledoval ho, jak ze sebe sundavá špinavé boxerky a utírá po mně i po sobě sperma. Naštvaně zavrčel, protože jsem mu asi ušpinil a poničil nějaké papíry. Usmál jsem se a zavřel oči. Odešel nejspíš do koupelny a potom se vrátil ke mně. Vlezl si za mě do postele, pod peřinu a přitáhl si mě na svojí hruď. "Myslím, že tu matiku se dnes učit nebudu," špitl jsem a on se tiše zasmál. Cítil jsem jeho penis natisklý na mém nahém zadku a sám pro sebe jsem se usmál. To mi moc dlouho nevydrželo, protože se ozvalo několik hlasů a pak do pokoje vtrhla půlka z Harryho party.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
FanfictionVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...