Harry
I když na mě to štěně házelo ten ultra roztomilý pohled, pro který bych udělal cokoliv, Louis má taky jistý druh pohledu, kterému se prostě nevyrovná ani to nejhezčí štěně na světě. Takže Charlie. Proto můj čtyřnohý kamarád skončil za dveřmi, dost možná se ho ujala sestra a šla s ním na zahradu, alespoň se proběhne. "Vyhnal jsem kvůli tobě psa, doufám, že se dnes udělám aspoň na pět způsobů," zasmál jsem se a sledoval Louise pohled, ze kterého nešlo moc určit, zda pochopil srandu, nebo už vymýšlí, co dnes budeme dělat. Navíc se nemůžu zbavit té představy, jak má něco v zadečku. Kromě mého péra, že jo. Chtěl bych mu koupit vibrátor, úplně si umím představit, jak ho tím trápím. Nebo plug, sakra, s tím by byl tak moc žhavý. Rozhodně mu něco takového pořídím, jinak by to nešlo. I když nevím, zda to využiju, jelikož sázce bude brzy konec, ale na Louise jsem si zvykl, takže s ním asi ještě chvíli pobudu. Z myšlenek mě vytrhl až Louis, jenž na mě skočil a začal útočit na mé rty. Rukama okamžitě zamířil pod mé triko, kde mapoval celou mou hruď, než mi přetáhl přes hlavu triko a zahodil ho někam za nás. Takového ho neznám.
Louis
Dnes jsem opravdu jeho doteky potřeboval a bral bych jehi výzvu, udělat ho alespoň na pět způsobů. Už jsem měl nějaké, že mu vyhoním, vykouřím a nebo ho nechám, aby se udělal na mě sám. Zakousl jsem se do jeho rtu, když i on se dostal pod moje triko a začal dráždit moje bradavky. Už jsem byl tvrdý a jen jsem chtěl, aby vymyslel něco zajímavého, co bychom mohli dělat. Dokonce jsem přemýšlel i o tom, že bych mu dneska dovolil udělat tem poslední krok, jelikož si myslím, že už to oba potřebujeme, ale stále jsem byl kvůli takovým věcem nejistý. Co kdyby se mu to se mnou nelíbilo? Možná nebudu, tak dobrý, jak doufá. Tahal jsem za jeho ret a pak ho musel pustit, aby mi mohl sundat triko. Většina modřin už zmizela, ale stále jsem měl jednu menší na břichu. "Přemýšlel jsem," zašeptal jsem do jeho rtů a on se mi zvědavě podíval do očí. "Nejsem si tím stále jistý, ale už nad tím uvažuju," jebo oči se rozzářily, když mu došlo o čem mluvím. Stále jsem nad tím musel uvažovat, jelikož to bylo vzrušující a zajímavé. "Dnes nejspíš ne, ale mohl bys mě na to pomalu začít připravovat, co ty na to? Dneska bys mě mohl třeba pořádně vylízat a vyprstit," zavrčel jsem do jeho rtů a zdálo se, že v jeho rozkroku znovu zacukalo. "Co ty na to? Kdybys měl něco dlouhého, tak bys to taky mohl použít," jako by nezaujatě jsem pokrčil rameny a on vypadal, že přemýšlí. Koukal se směrem ke dveřím, jako kdyby přemýšlel nad tím, že si půjčí nějaký vibrátor od matky, nebo sestry, což by nejspíš bylo dost divný, ale aspoň něco.
Harry
Jeho slova mi udělala obrovskou radost, proto není divu, že jsem byl schopný udělat cokoli pro to, abych mu, konečně, něco strčil do zadečku. Upřímně, mám jeden vibrátor, co jsem koupil pro mě a mého bývalého kamaráda s výhodami, ale přišlo mi blbý, to použít na Louise. I když, třeba by mu to nevadilo? Povalil jsem ho pod sebe a rozepl jeho kalhoty, které šly i s boxerkami dolu. Upřímně jsem v tu chvíli nechtěl nic jiného, než jeho zadek. Bylo mi jedno, jestli se udělám já nebo ne, prostě jsem chtěl ukázat Louisovi, jak moc velký potěšení to je, když mu někdo pořádně vyprstí. "Dneska se chci věnovat jenom tobě, zlato," zamumlal jsem popravdě a pokračoval v líbání jeho rozpálené pokožky. Z bříška jsem se přesunul až ke stehnům a to byl ten moment, kdy mě začal prosit o doteky. Tak moc to chtěl. Jedním pohybem jsem ho otočil, tudíž ležel na břiše a já měl krásný výhled na ten nádherný a kulatý zadek. Kousl jsem ho do jedné půlky, líbilo se mi, jak má všude značky a zkrátka je vidět, že někomu patří. "Harry, prosím, potřebuju něco uvnitř," zakňučel, měl jsem chuť zavzdychat jenom z jeho slov, ale raději jsem roztáhl jeho půlky od sebe a jedním tahem olízl jeho vstup. Na těle se mu objevila husina a z jeho úst vyšel tichý vzdech. A to jsme teprve na začátku.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
FanfictionVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...