Kapitola 67

1K 105 12
                                    

Harry 

  Tak kurevsky dlouho mi chyběly Tobeyho rty na těch mých. Dřív to byla prakticky rutina, sex s ním, ale co mám Louisem z toho sešlo. Sice mi vadilo, že po mně Tob vyjel, i když jsem mu řekl, že nechci, ale teď se to vyvíjí docela hezky. Ti dva se líbali, mně z toho naplno hučelo v kládě a celkově to bylo dost žhavý. Čekal jsem, že se Louis odtáhne a opravdu to po pár vteřinách udělal. "Co to má bejt?" zeptal se zadýchaně. S úsměvem jsem k němu přišel, vyhoupl si ho do vzduchu a přitiskl mé rty k těm jeho. Líbání je stokrát hezčí, než ... mluvení. Louise záda byla přitisknutá na dveřích a jeho nohy pevně obmotané kolem mého pasu. Po chvíli jsem mohl cítit na mých zádech Tobeyho ruce, které pomalu sjížděly až k mému zadku. Je fakt, že většinou topoval Tobey. S nikým jiným jsem ten dole ani nebýval, i když jsem někdy vážně chtěl. Ale působím jako dominant, tak se jím snažím být. Zavzdychal jsem do polibku, když se Tobeyho ruce dostaly pod látku kalhot a boxerek a promnuly můj zadek. Tohle mi taky kurevsky chybělo. Jen jsem se trochu bál odtáhnout od Louise, jelikož vůbec netuším, jak bude reagovat. Navíc po tom zážitku s Mattem. 

Louis 

Byl jsem zmatený. Neuvěřitelně moc zmatený a chtěl jsem to pochopit, ale Harry mě nenechal mluvit a jen líbal moje rty, zatím co rukama mačkal můj zadek. Nevěděl jsem, jak mám reagovat na to, co dělali. Kdybych nepřišel, tak by si to rozdali na mojí posteli, nebo co? Bohužel jsem mu to nemohl brát za zlé, protože tohle podobné se stalo i s Mattem a on se nezlobil. Nemohl jsem se zachovat jako mrcha a křičet na něj. "Co to-co to děláte?" šeptl jsem, když jsem dostal maličký prostor. "Užijeme si," zašeptal mi Harry do rtů a bez toho, aby mě pustil na zem, ze mě stáhl triko a někam ho zahodil. "Jsou tam kluci," zašeptal jsem vyděšeně a podíval se ke dveřím. "To nevadí. Jsou zvyklý," zasmál se Tobey a přešel ke dveřím, které zamkl. Ze stolku vzal joint, ze kterého si potáhl a pak ho přiložil k mým rtům, ale já zakroutil hlavou. "Jestli si potáhneš, tak ti můžu slíbit, že dneska zažiješ sedmé nebe," povýšeně se usmál a já nevěděl jestli to udělat. Podíval jsem se na Harryho, tiše ho žádaje o svolení a on přikývl. Proto jsem mezi rty vzal tu tyčinku a silně si potáhl. Dřív než jsem mohl vydechnout všechen vzduch, tak mě Tobey políbil a tím mě nechal, abych mu kouř předal do jeho úst. "Necháš mě, abych ho ošukal, že?" zeptal se Tobey šeptem Harryho. Asi si myslel, že jsem ho neslyšel. Myslel jsem si, že Tobey je ten dole, ale asi jsem se spletl. 

Harry

"Vystřídáme se," navrhl jsem a pohodil Louise na postel. S úšklebkem jsem se vrhnul na Louise bradavky, na kterých je tak neuvěřitelně hodně citlivý, zatímco rukou jsem se probojoval až k lemu jeho kalhot. Mezi tím ze mě stáhnul kalhoty Tobey a následně i boxerky. Byl jsem tam tak vystavený, přišlo mi to jako hrozný nezvyk, po těch měsících. Rozepnul jsem Louise kalhoty a rukou zajel až do boxerek, ale mé veškeré plány se rozpadly jako domeček z karet, když jsem na svém vstupu ucítil Tobeyho jazyk. "Kurva, Tobey," zavzdychal jsem a víc se prohnul. Čelo jsem měl opřené o to Louise a jenom se pohyboval v intervalech, ve kterých do mě byl zasouvá Tobeyho jazýček. Zmoženě jsem zvedl pohled a podíval se do Louiho očí. Fascinovaně koukal na to, co se dělo před jeho očima, na to co mě nutilo vzdychat jako blázna. "Víc," zašeptal jsem. Tobey ve mně vždy dokázal probudit tu submisivní stránku. Dal jsem se svou rukou do pohybu a začal třít Louise nemalou erekci. Nečekal bych, že ho tohle vzruší. Zakňučel jsem, když do mě Tob začal zasouvat prsty. Po té době i tohle dost pálilo. Políbil jsem Louise na rty a odtáhl se od Tobeyho, ačkoli to, co mi způsoboval, byla tak moc příjemné. Olízl jsem se rty a vrhnul se na Louise. 

Louis 

Myslím, že v životě jsme nebyl tolik zmatený jako právě teď. Nečekal jsem, že by Harry někdy byl v téhle pozici a nechal si... nechal si uspokojovat zadek? Ten pohled by naprosto nádherný, ale představa, že se nechá šukat, už tolik ne. Harry je ten dominantní a neměl by si nechat prcat zadek. Zakňučel jsem, když mě Harry dal na břicho a sám se pustil na můj namožený zadek. "Bolí to, Hazz," vypískl jsem, jelikož to stále bolelo. "To vydržíš," zamlaskal nespokojeně Tobey. "Co kdyby sis teď zahrál s námi takovou hru, co ty na to?" zeptal se mě a přešel k boku postele. "Harry. uprav ho trochu," zavrčel a Harry nejspíš pochopil, protože nás natáhl tak, abych ležel nohama od jednoho boku postele, hlavou k tomu druhému. Harry do mě zasunul dva prsty a já tiše zaskučel. "Jakou hru?" zeptal jsem se Tobeyho a on si začal vytahovat z kalhot svojí chloubu. Vážně se chovám jako děvka. Ještě nedávno bych na sebe nenechal ani sáhnout a teď jdu do druhé trojky, pro boha. Neříkám, že se mi trojka nelíbí. Je to nádherný. "Budeš naše hodná kočička. Budeš mňoukat, lézt po čtyřech a dělat všechno, co správná kočička?" zeptal se a já nechápavě vykulil oči. "To by bylo super," přidal se Harry a já zmateně vzdychl, když do mě zatlačil i třetí prst. "Fajn, takže Lou, co kdybys mi jako správná kočička olízal můj žalud?" zasmál se a bez dalších řečí, chytil do ruky moje vlasy a donutil mě, abych si do pusy vzal jeho chloubu. "Už ho ošukej, Harry. Chci vidět, jak mu pícháš tu jeho malou díru. Nejlepší je šukat panice, ale ještě lepší je šukat ho druhý den potom, co ho odpaníš. Všechno ho bolí a je nehorázně moc citlivý, tak dělej," zasmál se Tobey a já se pokusil odtáhnout od jeho klína, ale on mě jen pevněji chytil za vlasy a zatlačil mi svojí chloubu hluboko do krku, až jsem se začal dusit. Nechtěl jsem dnes mít sex. Nechtěl jsem mít sex ještě pekelně dlouho. 

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat