Louis
Myslel jsem si, že to bude jen obyčejná pusa, ale Harry jí prohloubil a já se kupodivu nechal. Omotal jsem ruce kolem jeho krku a víc se na něj natiskl. Jako kdyby to měla být ta poslední věc. Harryho ruce se omotaly kolem mých zad a víc si přitáhl moje tělo k sobě. Tak, aby se naše hrudníky dotýkaly a já cítil každý jeho pohyb. "Pořád jsi mi neodpověděl na otázku," zašeptal jsem, když propustil moje rty od těch svých. Opatrně jsem otevřel oči a setkal se s těmi jeho zelenými. Povzdechl si a bylo jasné, že o tom nechce mluvit. Nejspíš bych se měl přestat vyptávat. Až mi to bude chtít říct, tak mi to prostě řekne. "Fajn," zakňučel jsem a jemně se otřel svými polštářky o ty jeho. "Tak mi alespoň řekni proč tohle děláš? Já nejsem jako kluci, které jsi měl před tím. Pochopil jsem, že máš zájem jenom o sex na jednu noc. Nedokážu pochopit to, co děláš, ale chtěl bych to vědět. Klidně bys teď mohl využít mojí zranitelnost a já bych se ti poddal, jelikož jsem dnes velice slabý, ale to ty neuděláš a já nevím proč. Nevěřím na to, že se nějaký člověk dokáže změnit kvůli jinému člověku a u tebe už mi to vůbec nesedí. Spíš mi přijde, že chceš ty změnit mě," zavřel jsem oči, když chytil do rukou můj zadek a znovu mě tvrdě políbil. Jako kdyby chtěl, abych přestal mluvit a mě to vyhovovalo, protože jsem stejně mlel sračky.
Harry
Noc proběhla naprosto úžasně, na rozdíl od rána, které bylo plné spěchu. Možná jsme neměli blbnout až do noci, alespoň bychom nezaspali. Upřímně mám jediné štěstí, že si nechávám tašku v autě, jinak bychom to tuplem nestihli. "Promiň, ale nestíhám, takže si zapálim tady," oznámil jsem Louisovi počas jízdy ke škole. Ani nenamítal, spíše v rukách drtil sešit a učil se. Jsem rád, že se učí a nemyslí na to, co se stalo. Zayn mi dnes ráno psal, že se s Parkerem poprali a jelikož byli třeťáci v přesile, vyhráli. Parker skončil s monoklem a v slzách na zemi, takže toho obratem využili a pořídili video, kde je prosí o milost. Dost ho tím vydírají, což je dobře, takže by měl držet hubu. Louis ovšem o ničem neví, nevím zda by byl nadšený. Ve škole jsem mu opět dělal bodyguarda a trávil s ním tolik času, co jenom šlo. Dnes jsme měli opět spojený tělocvik, na který se mi opravdu nechtělo, ale nechat tam Louise samotného se mi taky nelíbilo. Tudíž jsem ho celý den prosil, aby se ulil, ale co můžu očekávat od Louise. Trval si na svém a stále opakoval, že se nebude ulejvat. Trochu jsme po sobě ke konci řvali, jelikož opravdu nejsem blázen, abych ho nechal samotného, ale cvičit? To už se mi vůbec nechce. Vážně teď nevím, co dělat.
Louis
Neměl jsem v plánu se ulejvat z tělocviku. Sice mě stále trochu bolelo zápěstí, ale nemůžu si dovolit meškat tělocvik. Je to jediný předmět, u kterého nezvládám skoro nic a já dobré známky potřebuju. Harry odešel na svojí hodinu, zatím co já se soustředil na tu svojí. Po tomhle byl tělocvik a já z celého srdce doufal, že tam přijde, protože jinak tam budu sám. Hodina byla docela v pohodě, až na to, že nám učitelka dala neohlášený test. Byl jsem rád, že jsem se na to v autě učil a tudíž snad nedostanu špatnou známku. Po hodině jsem zamířil ke skřínce pro věci a potom do šatny na tělocvik. Skoro všichni už se tam převlékali a jakmile jsem tam vešel, tak nastalo ticho. "Nemůžeš počkat venku, než se oblečem, Lewisi?" zeptal se jeden z mé třídy a já překvapeně zamrkal. "Nechceme, aby sis nás prohlížel, zatím co se budeme oblíkat," dodal další a vystrkali mě ze šatny. Šokovaně jsem zůstal stát venku a po tvářích mi steklo několik slz. Rychle jsem je setřel, protože k šatně mířili Harryho kamarádi, ale bez Harryho. "Co se děje, Louisi?" zeptal se mě Zayn, který patrně poznal, že je něco špatně. Zakroutil jsem hlavou, že mu nic neřeknu, ale to se zevnitř začal ozývat smích a já neudržel slzy, které se spustily z mé tváře. Bylo jasný, že se smějí mně.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
Fiksi PenggemarVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...