Harry
Já se z něj zblázním. "Bože, Louisi, čekej," povzdechl jsem si a přidal do kroku. Na to jak je malej, chodí překvapivě rychle. Po chvíli jsem byl opět u něj a tím ho zastavil. "Všechno to vidíš špatně," povzdechl jsem si. "Kdyby mi šlo o to, abych se s tebou vyspal, už dávno bych to udělal. Záleží mi na tobě, proto se snažím nedělat nic, co by ti bylo nepříjemný. Chci jen, abys mi věřil. Abys viděl, že tě dokážu přimět cítit se dobře. Mohl bych ti ukázat věci, o kterých jsi ani nesnil. Kdyby mi šlo jenom o sex, neztrácel bych s tebou tolik času, to mi věř." Na moje slova nijak nereagoval a já se opět chytl slova. "Kdybys mi dal šanci... Viděl bys moje pravý já. Jsi jen přesvědčenej, že tě chci ošukat a odkopnout, i když to tak není. Říkáš, že se mnou nic nechceš mít, ale tvoje tělo to vidí evidentně jinak," řekl jsem se smíchem, načež mi ukázal pohled typu "ještě jednou se zasměj a zabiju tě". Ten den jsme si vyměnili hodně slov. Je fakt, že většina toho, co jsem mu řekl, byla lež. Pravdou je, že ho chci ošukat a tam to končí. Ale to mu nemůžu říct, logicky. Alespoň nastal nějaký pokrok a on si potáhl.
Louis
Pokroutil jsem na Harrym hlavou a chtěl pokračovat dál v cestě, ale on mě chytil za paži a tím mě zastavil. "Nemůžu ti věřit, Harry. Stále se mě snažíš nějak dotýkat a je pravda, že moje tělo potom touží, ale to je logické. Jsem puberťák a tohle období je pro mě nejtěžší, ale raději to překonám jako panic, než s odpaněným zadkem a zničeným životem, protože jsem ti dovolil to udělat. Jestli nemáš zájem jenom o moje tělo, tak to dokaž a přestaň dělat to, co děláš. Pozvi mě jako normální kluk na rande a snaž se, abys mě zaujal. To, že mi budeš strkat cigarety a osahávat, ti nepomůže. Já nejsem jako ti, které znáš. Mě tímhle nezískáš," s tím jsem znovu pokračoval v cestě, ale znovu mě zastavil on, když si přede mě stoupnul a tím mi zabránil v cestě. Musel jsem uznat, že je vytrvalý, ale to je každý, kdo chce jenom sex. "Dej mi šanci," zašeptal a věnoval mi úsměv. "Dobře," přikývl jsem a on se usmál ještě víc. "Ale mám jednu podmínku," jeho úsměv trochu povadl, ale trpělivě čekal na to, co mu řeknu. "Nesnaž se mě nalákat do postele, nebo mi to vůbec navrhovat. Pokud to se mnou vydržíš přes půl roku, bez toho, aby si spal s někým jiným," poukázal jsem na jeho krk plný malých flíčků. "Tak teprve potom nad tím začnu přemýšlet. Pokud mi tohle neslíbíš, tak by ses teď měl raději otočit a odejít," řekl jsem a bylo mi jasné, že teď uteče. Pochybuju, že vydrží půl roku bez sexu, když je zvyklý ho mít v podstatě ob den.
Harry
Půl roku. Půl zkurvenýho roku budu čekat, než on se rozhodne roztáhnout nohy? Co jsem měl dělat, nezbývalo mi nic jiného, než mu to odkývat, i když mi bylo jasné, že jeden z nás to nevydrží. Půl roku je hrozně dlouhá doba, člověk je schopný se zamilovat i během měsíce, tudíž je dost logický, že to on nevydrží. A jak by se dozvěděl o tom, že budu mít sex? Nijak. Jde mi jenom o posranou sázku. A tu taky vyhraju. Ještě ten samý večer, po tom, co jsem Louisovi složil slib, jsem s klukama jel do vedlejšího města, kde jsme se všichni zlili jak prasata a já se vyspal s nějakým klukem. Nikdo jiný o tom nevěděl, je jasný, že mi tohle procházet bude. Druhý den ve škole jsem byl totálně mrtvý. Hlava mě bolela, na nic jsem se nemohl soustředit. To na mně asi i poznal Louis, když jsem ho potkal na chodbě. Usmál se na mě a já mu úsměv jenom s těží opětoval. Neměl jsem nikterak náladu na mluvení. Nejspíš to bylo asi poznat, jelikož se u mě ani Louis nezastavil. Měl jsem v plánu ho pozvat na to jeho vytoužený rande. Ne že by se mi nějak extra chtělo. Rande je o tom, člověka poznat, ne? Vždyť já bych řekl, že ho znám až až. Nechápu to. To ho představa sexu ani trochu neláká? Měl vůbec někdy orgasmus? Kdyby měl, přece by věděl, že sex je úžasná věc. Třeba je s ním něco špatně? Nebo ho vzrušují hodně divný věci, tak radši dělá, že nechce sex, protože se bojí, že bych se mu smál! To bude ono.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
FanficVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...