Harry
Bylo mi jedno, jestli mi věří nebo ne. Bylo tak zřejmé, že se líbal s někým jiným a to byla jediná věc, která mi šrotovala hlavou. Ačkoli ho nemiluju, pořád se mě drží žárlivost a teď nabírá vážně velké rozměry. Chytl jsem jeho zápěstí a držel je nad jeho hlavou. "S kým jsi se líbal?" vyřkl jsem první otázku. "Jack," zakňučel pode mnou a já překvapeně zamrkal. Čekal jsem, že bude odporovat, ale on narovinu řekl, o koho šlo. Od Jacka to šlo čekat, když Zayn klátí každou holku, co potká. "Co jsi s ním ještě dělal?" Další otázka vyšla z mých úst a já přitvrdil stisk na jeho zápěstích, když neodpovídal. "Mluv!" křikl jsem, načež zakňučel. Bylo očividné, že se mu nelíbí, jak ho držím, ale zároveň se mu tohle líbilo. Vždy ho získám sexem. Je tak nezkušený, že má touhu objevovat nové věci a byl by schopný šukat od rána do večera. "Jen jsme se líbali. Udělalo se mi špatně, tak jsem musel jít na záchod," pípnul potichu a mně naskočila husina. "Kdyby se ti blbě neudělalo, tak se stane co?" zeptal jsem se, ale odpověď jsem nečekal. Nechtělo se mi s ním spát, když je zhulenej a může mě každou chvíli poblejt. No taky mě sralo, že měl v puse cizí jazyk, proto jsem ho přehnul přes moje kolena, načež asi začal tušit, co se bude dít. Rovnou může zapomenout na to, že se udělá, nebo že vůbec něco bude. Chci ho jenom opravdu hodně potrestat, aby si uvědomil, co smí a co ne.
Louis
Byl jsem vážně překvapený tím, co udělal a co měl v plánu. Vím, že má rád tvrdý sex, ale tohle bylo děsivé. "Co-co to děláš?" vykoktal jsem a snažil se na něj podívat, ale držel mě pevně přes svá stehna a druhou rukou mi začal svlékat kalhoty a spodní prádlo. "Přestaň," zakňučel jsem a ošil se, když se můj zadek obnažil a dotkla se ho studený vzduch. "Dost," zkusil jsem to znovu, ale on mě neposlouchal. Jeho ruka silně plácla přes můj zadek. Zalapal jsem po dechu a ztuhl. Můj zadek nehorázně bolel z toho sexu ráno a on mě teď přes něj chce mlátit? Měl jsem pocit, že ho vykastruju. "Sakra," zanadával jsem, když mě praštil znova. Svěsil jsem hlavu mezi rameny a nehty zaryl do jeho kalhot. Další rána a z mých úst se začalo ozývat kňučení. Moje chlouba byla v pozoru a nepříjemně se třela o látku jeho kalhot, jelikož na ní byla natisklá. "Dost," můj hlas byl slabý a problém byl v tom, že se mi to až moc líbilo a to bylo špatně. Něco takového se mi přece nesmí líbit, ne? "Harry?" ozval se hlas Jacka a následně se otevřely dveře a on nejspíš vešel dovnitř. Poníženě jsem vzlykl a sklopil hlavu, co nejvíc k zemi. Pro boha tohle bylo nehorázně moc trapné.
Harry
Nechápu, proč ho trestám teprve teď, když to je tak úžasný. To, jak se snaží odporovat, ty jeho vzdechy, to jak je tvrdej a vlhkej jenom z tohohle. Jeho pokožka byla krásně rudá a to se setkala s mojí dlaní asi jenom pětkrát. "To fakt?" zeptal jsem se znuděně Jacka, který koukal na Louise zadek. Bylo očividné, že se Louis snaží schovat, nohy stáhl co nejvíce k sobě, ale já chtěl Jacka potrápit, když už jede po mým klukovi. Plácl jsem Louise tvrdě přes zadek, načež se celý prohnul a hlasitě zakňučel. Dvěma prstama jsem zajel mezi jeho půlky a jenom škádlil jeho vstup. Byl jsem z toho tak kurevsky nadrženej. "Adam už musí jít," oznámil mi po chvíli Jack, který nemohl přestat sledovat Louise. "Mu řekni, že se pak ozvu," řekl jsem a věnoval pohled Louisovi. Jeho zadek byl naprosto červený a já byl rád, že jsem docílil toho, čeho jsem chtěl. Postavil jsem ho a prohlídl si mé kalhoty, na kterých byla mokrá skvrna z toho, jak moc tekl. Nervózně sledoval Jacka a tričkem si schoval rozkrok, muselo mu to být nepříjemné. Mě ale dost vzrušoval fakt, že Jack viděl, jak si hraju s Louise zadkem. "Jacku, padej," zamumlal jsem a sledoval, jak pomalu odchází.
Louis
Jakmile se za Jackem zavřeli dveře, tak jsem sjel na zem, složil si tvář do dlaní a rozplakal se. Od té doby, co jsem s Harrym mě vidělo tolik lidí a já to nenáviděl. Harry nejspíš nedokázal pochopit proč právě teď brečím a nejspíš to nikdy nepochopí. Byl jsem ponížený, zostuděný a ještě k tomu jenom využitý. Harry se mě pokusil dotknout, ale já jeho ruce odstrčil. "Nesahej na mě!" zvýšil jsem hlas a otočil se k němu zády. On nechal Jacka, aby se na mě díval, i když ví, jak moc to nenávidím. On mě neposlouchal, chytil mě kolem pasu a přitáhl si mě k sobě nahoru na klín. "Sakra, co to děláš?" vyjel jsem po něm a vážně se ho snažil odstrčit, ale byl silnější. Můj zadek bolel, ale fyzická bolest byla menší, než ta psychická. Otočil si mě k sobě, abych mu seděl na klíně. Podíval jsem se mu naštvaně do očí a tiše si pro sebe zavrčel. "Proč jsi to udělal? Proč jsi udělal tohle všechno? Víš, že nenávidím, když mě někdo vidí nahého a-a od té doby, co jsem s tebou mě viděl snad každý tvůj kamarád. Je to ponižující a já už to nechci zažívat znovu a znovu. Nechci, aby mě kdokoliv další viděl a ještě k tomu v téhle pozici, takže mě sakra pusť, jelikož se chci obléknout a ty bys měl odejít," řekl jsem mu naštvaně a pokusil se slézt, ale on mě nepustil.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
FanfictionVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...