Louis
Sledoval jsem, jak se všichni smějí, ale já tam jen mlčky seděl s pohledem zabodnutým ve svém klíně, hrál jsem si s prsty a snažil se být v klidu. Nepřišlo mi to zrovna vtipný. Mohli je klidně zabít, kdyby to nedokázali rozdýchat. Nejspíš tenhle jejich druh srandy nikdy nepochopím. Povzdechl jsem si, když to video začali dávat na internet. Věděl jsem, že teď bude jejich pomsta ještě horší a trochu jsem se bál o to, komu ublíží dál. Harry něco řešil s Jiminem, tak jsem mu z kapsy u bundy vytáhl cigaretu a zapalovač a zapálil jsem si. Moje ruce se stále docela klepaly. Viděl jsem pohledy kluků, ale bylo mi to jedno. Prostě jsem kouřil celou tu cigaretu a potom si hned vytáhl další. "Stalo se něco?" zeptal se Zayn, který si přelezl ke mně, aby nemusel řvát. Řekl jsem mu o dnešním incidentu u učitele a on okamžitě sklopil pohled k zemi. "Uhm, taky mi to udělal," řekl po pravdě a já zalapal po dechu. "Minulej rok jsem málem propadl z jeho předmětu a on si mě zavolal k sobě. Pokusil se mě znásilnit, ale já včas utekl a pak jsem mu vyhrožoval, že to někomu řeknu, když mě nenechá projít. Od té doby jsem myslel, že toho nechal. Mrrzí mě to," vysvětlil Zayn situaci a já pokýval hlavou. Najednou se Harry a nějaký kluk postavili a rozešli se pryč. Netušil jsem, co se děje.
Harry
Smál jsem se, když mi Tobey vyprávěl nějakou příhodu, co se mu nedávno stala. Byli jsme opření o strom a jen tak znuděně kecali. "Jak to jde se sázkou?" Zamyslel jsem se nad tím, co vlastně chci odpovědět. A jaká je vůbec správná odpověď? "Dobře, myslím. Je to zvláštní. Dnes si poprvý natáhl trávy a k sexu se taky blížíme. Každopádně mě i tak sere, že mu ublížím. Když s ním tak trávím čas, vidím, že to nemá lehký. Jeho fotr je idiot, jde po něm Parker, problémy ve škole a prostě... Nevím," řekl jsem a trochu se zasmál, abych nevypadal moc jako citlivka. "Možná by ses měl taky uvolnit. Kdys' naposledy šukal, no?" zeptal se pobaveně a tím mě donutil přemýšlet, jelikož to už nějaký ten den bude. "Asi dva nebo tři týdny zpět?" Jeho zděšený pohled značil zprvu něco ve stylu, že doufá, že si dělám prdel, ale můj nervózní úsměv ho utvrdil v tom, že jsem naprosto seriózní. "Víš, že když budeš chtít, můj zadek je tu vždycky pro tebe. Klidně se můžeme vystřídat, taky si moc dobře pamatuju, že sis nechával šukat prdel," zasmál se a já se trapně koukl na nebe plné hvězd. "Mlč, debile," řekl jsem a strčil do něj, abych alespoň trochu zabránil tomu trapnému momentu. Celou dobu jsme se jenom smáli a řešili můj sexuální život. Nic neobvyklého. "Už ti aspoň kouřil?" zeptal se a já přikývl. "A? Jakej byl?" "Nějak moc zvědavej jsi, ne? Sice to chvílema nešlo přesně perfektně, ale beru to tak, že to dělal poprvý. Navíc neví, jak to mám rád," přiznal jsem a zapálil si. "Bych mu to mohl říct, pořád si to pamatuju. Přesně ty slova, kdys' mě prosil, ať jdu níž, protože miluješ, když se kolem tebe někdo dusí," začal opakovat má slova a já už na něj vážně skočil, protože to byl tak trapný.
Louis
Cítil jsem slzy, které stékaly po mých tvářích, když jsem slyšel o čem se baví. Chtěl jsem původně jít za Harrym a požádat ho o to, abychom už jeli, ale pak jsem slyšel, jak se s tím klukem baví o sexu, ten kluk se mu nabízí a potom řeší mě. Harry tvrdil, že jsem byl úžasný, ale já věděl, že lhal. S tichým pláčem jsem zamířil zpátky za kluky a chytil Jimina za ruku, abych ho odvedl kousek dál. Překvapeně na mě zíral, ale já nemohl přestat plakat. Jak jsem mohl být tak naivní? Jasně, že po mně chce Harry jenom sex. Ten kluk se mu tam úplně nabízel a nejspíš už spolu něco měli a pak se na něj Harry vrhl. Myslel jsem, že každou chvíli zkolabuju. "Po-potřebuju, abys mě-mě odvezl, prosím," špitl jsem a podíval se na kluky, kde mě pozoroval Zayn s Jackem. Museli vidět, že brečím. Jimin se první snažil zjistit, co se stalo, ale já mu řekl, ať se zeptá Harryho a toho kluka, který si přesně pamatuje, jak Harrymu kouřit. Nejspíš pochopil a proto vzal svoje věci, se slovy, že už se vracet nebude a odvedl mě ke svému autu. Věnoval mi po cestě dvě cigarety, za které jsem byl vděčný a potom mě před mým barákem utěšoval a slíbil, že si to s Harrym vyřídí. Byl jsem mu za to neskutečně vděčný. Poděkoval jsem a potom běžel do svého pokoje, kde jsem se zamkl, padl na postel a jenom plakal.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
FanfictionVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...