Kapitola 28

1.1K 108 2
                                    

Harry 

"Ty jsi fakt kus vola," povzdechl jsem si a koukl na strom, o který byl Louis opřený. "Chtěl jsem ti nahrát do karet, tak klidni," zasmál se, ale mně do smíchu vůbec nebylo. "Konečně se bavil normálně, proč ho prostě nemůžete nechat bejt, ať si je jakej chce?" řekl jsem naštvaně. "Uh, a co po mně teď chceš? Abych se mu šel omluvit nebo co?" "Přesně to chci, tak padej." A Zayn, ačkoli se mu vůbec nechtělo, šel. Netušil jsem, o čem se tam baví a chtěl jsem to hrozně moc vědět, ale jestli to bude znamenat, že se Louis uklidní, ať si to klidně nechají. Mezitím jsem se bavil s ostatními, kouřil, hulil a pil. Začínal jsem být docela unavený a vlastně se není ani čemu divit. Jsme tu už čtyři hodiny, tudíž je něco málo po půlnoci. Louis by měl jít už možná domu. Jestliže utekl, mohl by mít zase problémy. A zase bych na sobě měl veškerou vinu já. Koukl jsem se na ty dva, o něčem se tam vášnivě bavili a já doslova umíral zvědavostí. "Nečekal jsem, že tě nějakej druhák tak moc sebere, kámo," ozval se David a přisedl si ke mně. Pohled jsem stále upíral na ty dva a přemýšlel. "Nápodobně. Jsem z toho sám dost v háji, věříš mi?" uchechtl jsem se a povzdechl si.

Louis 

Stál jsem opřený o strom, když ke mně přišel Zayn. "Co chceš? Abych si zalezl někam pod lavičku a nechal tu lavičku, aby mě odpanila?" zeptal jsem se ironicky a on se ušklíbl. nejspíš ho ten nápad nadchnul. "Ne," pokroutil hlavou a já čekal, co po mně tedy chce. "Jen jsem se přišel omluvit. Vypadli jste tak nažhaveně. Harry na tebe stále sahá a zdá se, že by tě nejraději ošukal a tak jsem vám chtěl pomoct. Nevěděl jsem, že jste spolu ještě nespali a dělá ti to takový problém," vysvětlil a já si zkřížil ruce na hrudi. "Vážně mě to mrzí. Omlouvám se. Jsem kus vola. Mám tě rád, Louisi. Jen měl bys popřemýšlet nad tím, že by to konečně chtěl nějaké odvázání," usmál se a já sklopil hlavu k zemi. Měl pravdu. "Věřím, že bys chtěl zažít ten pocit, co?" zeptal se a já přikývl. "Už mezi tebou a Harrym něco bylo?" ptal se dál a já s rudými tvářemi přikývl. "Tak vidíš. Harrymu na tobě hodně záleží a myslím, že oběma by vám prospělo, kdybys ho nechal, aby z tebe udělal muže," Zayn se znovu zasmál, ale mě to moc vtipný nebylo. "Nebudu s ním spát, Zayne," pokroutil jsem nad ním hlavou a podíval se směrem k ostatním. "Chci o to přijít, až s člověkem, kterého budu milovat. Mám Harryho opravdu moc rád, ale stále si nejsem jistý, jestli o to chci přijít zrovna s ním," pokrčil jsem rameny a Zayn si povzdechl. "Až přijde ten správný čas, tak to poznáš," chytil mě za ruku a vedl mě k ostatním. "Cítíš se na to pokračovat?" zeptal se a já nasadil úsměv, jelikož si mě Harry stáhl do klína. "Jestli na to máte sílu vy, tak klidně celý večer," odpověděl jsem a Zayn se zářivým úsměvem znovu roztočil flaškou a její hrdlo zase ukázalo na mě a Harryho.

Harry

 Kluci se pořád dohadovali, jaký úkol nám dají a já začínal mít mírné pochyby. Měli jsme to přestat hrát. Čekali jsme snad tři minuty, než se konečně otočili čelem k nám a nasadili zářivý úsměv. Idioti. "Tohle bude zajímavý," zasmál se Jimin a šťouchl do Jacka, aby už mluvil. "Fajn. Louisi, tvůj úkol je naprosto jednoduchej. Ty budeš prostě ležet a užívat si, protože Harry má za úkol tě vzrušit, beze slov. Snažili jsme se vám vybrat něco jednoduchýho," zasmál se, no mně do smíchu nebylo. Kdyby to byl někdo jiný, než Louis, šel bych do toho, ale takhle? Když vím, že Louis má problém byť jen se trochu odvázat přede mnou? "Do toho nejdu," povzdechl jsem si a začal si rozepínat kalhoty. "Jestli ne, tak se Louis může rozloučit se svýma kalhotama taky," řekli kluci. Věnoval jsem pohled Louisovi, který nevypadal vůbec dobře. "Nevadí ti to?" zeptal jsem se ho zmateně. "Vadí, nechci si je sundavat," šeptl, aby nás nikdo neslyšel, i když to bylo nemožné, jelikož se všichni bavili s někým jiným a hudba navíc hrála docela hlasitě. "Proč ne? Jde o to, že si myslíš, že jsi tlustej? Není to pravda," povzdechl jsem si, načež mě začal ujišťovat, že tím to není. "No tak o co jde? Chci to vědět," naléhal jsem. Přišlo mi, že neví, jestli mi to říct nebo ne. Tak či tak, já to z něj dostanu. Už jen protože kluci budou chtít vědět, jak jsme se rozhodli a jestli se z toho chce nějak dostat, bude muset mluvit.

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat