Harry
"Tyhle večery jsou super," vydechl jsem a odložil bong, který mi opět dopoval trávu do těla. Nepotřebuju nic jiného, než trávu, hodně jídla a wifi, abych byl šťastný. Někdy svůj život miluju, někdy nesnáším. Miluju už jen z důvodu, že prakticky mám vše, co chci. Můj táta bydlí s jinou, což mi nevadí. Každý měsíc do mě cpe prachy, zajistil mi auto, autoškolu, oblečení, zkrátka vše. Moje máma neřeší nic, co se děje v mém životě. Chci prachy, dá mi je. Sice to není bez keců, ale vždy povolí. A proč můj život nesnáším? Jsem gay. I taková, pro někoho prkotina, mi dokonale kazí život. Nejde o to, že bych kvůli tomu neměl kamarády, respekt, nebo nenávist rodiny. Spíš mě kvůli tomu sžírá svědomí. Vím, že to není nic špatného, jen je to prostě rána od života. Trochu jsem zesílil zvuk na notebooku, snad aby překřičel mé myšlenky. "Měl bych jít domu," řekl David, který byl už ve stejném stavu jako já. Totálně zhulený. "Bych tě odvezl, ale takhle za volant nejdu," odpověděl jsem upřímně a vypnul film, jenž nám hrál v pozadí. Za pár minut byl David na odchodu a já měl zase ten blažený klid. Dokonce jsem po roce vytáhl učebnici matematiky, ze které nás čeká zítra test. Je mi jasné, že se hovno naučím. V takovémto stavu se nemůžu soustředit na nic. Nakonec vše skončilo tím, že jsem usnul na učebnici, okolo mě byla zase hromada jídla, jako vždy, když mám v sobě trávu a hlavně jsem si nenastavil budík, což se mi ráno vymstilo a já opět přišel pozdě. Bohužel pro mě jsme měli stejnou učitelku jako včera, můj další pozdní příchod netolerovala tak lehce a přede všemi mě seřvala jako nikdy. Nejen, že mě nazvala gaunerem, špínou a feťákem, taky řekla, že mi do života přeje jen to špatný a já se zuby, nehty držel, abych tý starý krávě nedal už přes hubu.
Louis
Doma jsem v podstatě ignoroval celou svojí rodinu a rovnou zašel do pokoje, kde jsem se zamkl, padl do postele a brečel. Už od prváku jsem chtěl na tu exkurzi a teď se tam nejspíš nedostanu. Jsem idiot. Měl jsem dávat pozor. Mohl jsem se to učit teď. Nenávidím, když dostanu špatnou známku. Před týdnem jsem probrečel skoro celý večer za to, že jsem udělal v testu z matiky jednu malou chybu a kvůli tomu jsem dostal za dvě a ne za jedna. Chci být nejlepší. Chci rodičům ukázat, že jsem nejlepší. Taky chci být dobrý vzor pro moje dva sourozence, aby se snažili i oni a byli stejně dobří. Nemůžu se chovat jak bych sám chtěl, jelikož bych naší rodině udělal špatné jméno a to nesmím. Táta se snaží dostat do politiky, takže musím být vzorný tak, jak si to oni přejí. Brečel jsem tak hodinu a pak si zašel do koupelny, kde jsem si opláchl obličej a v zrcadle zjistil, že mám ve vlasech stále tu gumu. Zanadával jsem a všechnu si jí vytáhl. Potom jsem se šel učit, vykašlal se na jídlo, jelikož jsem stejně neměl hlad a až do noci se učil nějaké kraviny. Nakonec jsem šel spát a byl rád za to, že jsem druhý den ráno nezaspal. Alespoň jsem nepospíchal a mohl se pořádně připravit. Autobus jsem stihl bez problémů a do třídy taky došel bez nějakého zádrhelu. Měl jsem trochu strach z dneška, protože píšeme snad z každé hodiny, ale já věřil, že to zvládnu.
Harry
Nohama jsem zvedal lavici a dělal, že levituje. Nuda mě zabíjela. Holky na mě řvaly, že jsem debil a že budeme za trest psát, když budu dělat kraviny a kluci se naopak smáli a dělali v zadní části učebny bordel se mnou. "Hej, Zee, dej mi taky," zařval jsem na něj se smíchem a otevřel pusu, aby mi do ní hodil sušenku. "Chytej, vole," smál se a hodil sušenku, pro kterou jsem se natáhl a i s lavicí spadl na zem. Třída propukla v obrovský smích a já se stěží vyhrabal na nohy. Pozitivum? Chytil jsem sušenku. "Styles a Malik, když se tak bavíte, odneste tohle učitelce Danielsové," ozvala se naštvaně učitelka a natáhla ruku s nějakým papírem. Zee ho vzal a spokojeně jsme vyšli ze třídy uprostřed hodiny historie. "Chodit o hodinu po škole má být jakože trest?" zasmál jsem se a mával prvákům, kteří seděli znuděně v lavicích a poslouchali kecy učitelky. Vždy mě bavilo mávat lidem ve třídě, když mají otevřené dveře. "Pojď, vole," zasmál se můj kámoš a táhl mě dál. Po chvíli jsme se dostali tam, kam jsme měli. Zaklepali jsme. "Brý den, nesu vám tu dopis," řekl jsem, vzal papírek Zaynovi z ruky a vešel do třídy. Zee šel hned za mnou. Rozhlédl jsem se po třídě, očividně psali nějaký test. Předal jsem učitelce papír. "Počkejte tu, donesete odpověď," řekla mi a dala se do psaní. Opřel jsem se o tabuli a koukal na třídu, která se trápila nad těžkými otázky. Jeden kluk využil nepozornosti učitelky, vytáhl sešit a slušnou část testu opsal. Musel jsem se zasmát. Myslel jsem, že druháci jsou takoví suchaři, že ani opisovat neumí. Ten kluk zvedl pohled, snad aby si ověřil, že to nikdo neviděl. Když si všiml, že se mu věnuju hrdý úsměv, jelikož si vysloužil dobrou známku, rychle sklopil pohled a já se zasmál. V tom nám dala učitelka papír a my šli zpět do třídy.
Louis
Hodinu přerušila návštěva a já zjistil, že je to ten kluk z auta, kvůli kterému se mi včera splašilo srdce. Zíral jsem na něj dobrých pár minut a on se pak opravdu hodně usmíval a já si myslel, že je to na mě. Byl jsem naivní, protože mi došlo, že je to na Denise vedle mě, který právě podváděl a opisoval otázky ze sešitu. Protočil jsem nad tím očima a pokračoval v odpovídání. Nebylo to zase tolik těžké, jak jsem si poprvé myslel, takže jsem to za pár minut měl hotový. Zvedl jsem pohled, abych zjistil, že návštěva je pryč. Chtěl jsme vědět, jak se ten zelenooký kluk jmenuje. On patrně ani neví, že existuju, ale to ani já nevěděl o něm do včerejšího vyučování. Nikdy jsem se nezajímal o jiné studenty, ale tenhle mě vážně zaujal. Po hodině jsem měl na tváři malý úsměv, protože jsem si byl jistý, že tenhle test bude jeden z mých nejlepších. Zamířil jsem na toaletu a zasekl jsem se, když jsem vešel dovnitř. Stálo tam pět kluků, kteří si mezi sebou předávali hořící tyčinku a podle toho smradu to byla určitě marihuana. Můj pohled se znovu střetl se zelenýma očima kluka, který právě držel joint v ruce. Potáhl si a foukl kouř směrem ke mně. Okamžitě jsem se rozkašlal a začal se dusit. Chtěl jsem rychle vypadnout pryč, ale jeden z těch kluků mě chytil kolem ramen a přitáhl zpět k sobě. Vypadal, že sotva vnímá a mě z něho bylo zle. Usmíval se na mě a já cítil, jak jeho ruka putuje po mých zádech, až zašel dlaní pod moje kalhoty a patrně chtěl i pod spodní prádlo a chytit můj zadek. "Ne!" vyjekl jsem a snažil se ho odstrčit, ale jemu to bylo fuk. Natiskl mě proti stěně a začal líbat můj krk, zatím co v rukou držel můj zadek. Po tvářích mi steklo několik slz. Chtěl jsem pryč. Co nejdál od nich.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
FanfictionVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...