Kapitola 43

1K 110 6
                                    

Harry 

Okolo sedmé hodiny večer mi k tomu ještě volal Zayn, jako kdyby nestačilo, že už tak jsem nasranej dost. „Co je?" zamručel jsem do mobilu. „Doufám, že to je rychlej hovor, musím zavolat tátovi," dodal jsem. „Nejdeš do parku? Je tu i Louis," řekl a zasmál se. V pozadí bylo slyšet dost hlasů, hodně smíchu a já zase o ničem nevěděl. „Teď jsem ti řekl, že musím zavolat tátovi," povzdechl jsem si naštvaně. Pravdou je, že se mi nikam ani nechtělo. „To je to hovor na celej den nebo co? Zase se akorát vymlouváš," odpověděl stejně naštvaně. Proč je zase on nasranej? Člověk mu nic nedělá a on se může zbláznit. „Sakra, prostě nikam nechci. Nejsem v nejlepší náladě, takže mi dej prostě pokoj." S tím jsem hovor ukončil a svalil se do peřin. Tátovi jsem vůbec volat nechtěl. Vlastně jsem mu neměl ani co říct. Pochybuju, že by tam Louise trpěl a hlavně, že by sám Louis chtěl jet. Nejspíš by se unudil k smrti. Hrál jsem hry na mobilu a nudil se, když někdo zazvonil. Myslel jsem, že to zase budou nějaký kamarádky mojí mámy nebo ségry, ale mámin hlas, jenž mě volal dolu, mě utvrdil v tom, že to jsou moji kamarádi. Vůbec se mi nechtělo jít dolu, ale co jsem měl asi dělat. 


Louis 

Hlasitě jsem se smál, i když v podstatě nebylo čemu. Kluci na mě koukali opravdu zmateně a mě to bylo jedno. Potřeboval jsem se uvolnit a uklidnit. Cigarety mi nestačili a tak jsem pil. Vzhledem k tomu, že neumím pít, tak jsem teď byl po pár locích opilí. Stále jsem volal Harryho, prosil kluky o něj a dokonce jsem se i rozbrečel, že mě nemá rád a nechce mě. To bylo potom, co mu zavolal Zayn a Harry odmítl sem jít. Proto mi kluci do pusy strčili cigáro a někam táhli. Byl jsem hrozně ukecaný a chtěl od nich ještě loka, ale nechtěli mi dát flašku, což mě štvalo. Někde v polovině cesty mi vypověděli nohy, takže mě Zayn a Jimin chytili kolem ramen a vedli dál. Zastavili jsme až u domu, který jsem moc dobře poznával. Vypískl jsem Harryho jméno a dostal od Davida facku, načež jsem se začal hlasitě smát. Dovnitř nás pustila Harryho máma, která ho hned potom zavolala. Už jen při zmíňce jeho jména, se mi tvořila boule v kalhotách. "Harry!" vyjekl jsem, když přišel znuděně dolu. Vytrhl jsem se klukům, rozeběhl se k němu a skočil mu do náruče; nohy omotal kolem pasu, ruce kolem krku a on si dal dlaně pod můj zadek. Okamžitě jsem ho začal tvrdě líbat a on mi to oplácel, dokud mu nedošlo, že jsem opilý. Začal jsem se smát jeho naštvanému výrazu. "Na nás se nedívej, Harry," uchechtl se Jimin a já začal tvořit Harrymu značky na krk a přitom se mi snažil rozepnout knoflíky od košile. "Neřekl nám proč pil, ale asi se něco stalo?" vysvětlil Zayn a já tiše zakňučel Harrymu do ucha. "Chci šukat," špitl jsem... teda myslel jsem, že jsem to zašeptal. Slyšeli mě snad všichni kolem. 


Harry 

Nechápavě jsem sledoval Louise, jak se na mě lepí a prosí, abych ho ošukal. Co mu zase je? Vždy říkal, že nikdy pít nebude a trval si na tom jako na ničem jiném, tak proč je teď totálně na sračky? „Co já s ním?" zeptal jsem mírně v šoku. Pořád mi kousal krk a já nic nechápal. „Chtěl mermomocí k tobě," povzdechl si Jimin. „Necháme ti ho tu." A s tím zmizeli pryč. S hlasitým povzdechem jsem se dopravil až do pokoje, kde jsem s ním mrsknul o postel. „Proč jsi sakra pil?" štěkl jsem po něm a ani trochu mě nezajímalo, jak smutně na mě kouká, protože mu nechci vyhovět s jeho žádostí o šuk. „Ty se zlobíš?" zašišlal potichu. „Jo, zlobím. Nechápu, proč piješ, když jsi nikdy nepil a ani jsi to neměl v plánu. Proč jsi to udělal?" Nic mi neodpověděl. Jenom blbě čuměl a houpal se ze strany na stranu. „Moc to hrotíš, Hazz," zasmál se a já byl připravený na vraždu. „Nebudou tě vaši hledat?" Na to mi odpověděl zase smíchem. „Prosím tě, ty mají úplně jiný starosti, než se starat o svého syna, co jim zdrhnul po tom, co mu řekli zdrcující novinku." Jeho smích byl tak hraný a falešný, opravdu mě zajímalo, co mu je. „Jakou novinku?"

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat