Louis
První, co jsem cítil, když jsem se probudil byla nehorázná bolest mojí hlavy, ale na to jsem byl zvyklý. Co mě spíše zmátlo bylo, že jsem se cítil celý ulepený, byl jsem nahý a bylo mi vedro. No jakmile jsem se pohnul, tak se k tomu přidala bolest zadku, kterou jsem nikdy dřív nezažil. Bylo to děsné. Snažil jsem si vzpomenout na to, co se včera stalo, ale pamatoval jsem si jenom to, že jsem dělal to, co normálně a potom někdo zazvonil. Myslel jsem si, že to byl poslíček. "Ne," zašeptal jsem si pro sebe, když mi došlo, že to byl Harry. Okamžitě jsem se podíval vedle sebe a zalapal po dechu. Do očí se mi nahrnuly slzy. Ležel vedle mě s úsměvem na tváři. "Ne," zopakoval jsem, když mi došlo, že je nahý. Rychle jsem vylezl z postele a sáhl mezi svoje půlky, kde jsem cítil lepivé sperma. Nechápu, jak se to mohlo stát. Jak jsem mu mohl dovolit se mě dotýkat? Jak jsem mu mohl potom všem dovolit, aby si mě vzal? Rozplakal jsem se. Nevěděl jsem, co mám dělat. Využil mě. Využil toho, že jsem byl opilý a nadržený. Nemohl jsem tu dál zůstat. Co kdyby se to opakovalo? Bude pokaždé využívat mojí slabost a já mu podlehnu. Musel jsem odtud pryč. Hodil jsem na něj jeho oblečení, ignoroval, že jsem zalepený od spermatu a oblékl se. Přes hlavu jsem si přetáhl kapuci a zamířil do obchodu. Dneska jsem toho potřeboval víc. Dneska jsem potřeboval totálně vypnout. Jen jsem doufal, že až se vrátím, tak bude Harold pryč. Tak moc jsem ho nenáviděl za to, co mi udělal a stále dělá. Nechápu to. Sázku vyhrál, tak proč se o mě pořád zajímá? Chce mi ublížit ještě víc, nebo co?
Harry
Zmizel rychle, ani se pořádně nerozkoukal, ani se neumyl, prostě zmizel. Ležel jsem na jeho posteli a sledoval dveře, jakými odešel. Tak moc mě přemáhala chuť se za ním rozeběhnout a přitáhnout ho do objetí, ale vše by se zhoršilo. Dávám mu tímhle ještě větší falešný naděje a to nechci. Měl bych se odsud dostat dřív, než se vrátí, aby mě už neviděl. Sesbíral jsem ze země oblečení a rychle opustil jeho byt. Naposledy jsem se rozhlédl a připomínal si všechno, co jsme tu zažili. Bude mi to neuvěřitelně chybět, ale můžu si za tohle sám. Neměl jsem tu sázku nikdy přijmout. Dveře se za mnou zabouchly a já seběhl schody, nasedl do auta a dojel až domu. Ignoroval jsem všechno a všechny, jelikož sprcha byla přednější. Nemohl jsem ho dostat z hlavy. Každá myšlenka byla spojená s ním a mně to pomalu začínalo skutečně sžírat. Po sprše se můj volný čas točil kolem Charlieho, se kterým jsem se vydal do lesů k potoku, aby se naučil alespoň plavat. Celou cestu mi hrály písničky a sem tam mi zapípal mobil, kvůli klukům, jenž se se mnou snažili komunikovat. Ignorace mi přišla jako nejlepší nápad, nechtěl jsem s nimi mít nic společného. Ležel jsem v trávě, když mi přišla pozvánka na techno párty, která se pořádá tentýž večer jenom pár kilometrů odsud. Okamžitě jsem napsal Adamovi a Tobeymu, jelikož oni dva byli jediní, co mi nepodkopli nohy.
Louis
Byl jsem rád, že byl Harry pryč, když jsem se vrátil domů. Zbyla po něm v ložnici nádherné a osobitá vůně, kterou jsem miloval. Padl jsem do postele i s alkoholem a jenom ležel a pil. Nechtěl jsem na nic myslet, ale nakonec mě dostal ten ulepený pocit po celém mém těle a já skončil ve sprše, kde jsem seděl a pokračoval v pití. Už ani ten chlast mě nebavil. Nebavilo mě nic. Na školu jsem totálně sral. Co všechno zničí jedna špatná láska ke špatnému člověku? Vždycky jsem si říkal, že mě Harry nezmění, ale povedlo se mu to a já se nechtěl vracet k tomu nudnému životu, kde se jenom učím a nedělám nic jiného. Nakonec jsem seděl v obýváku s telefonem u ucha. Už jsem tu vážně nemohl déle zůstat. Musím pryč odsud. Co nejdál od Harryho a od všech vzpomínek na něj a proto jsem teď mluvil se svojí mámou, která mile ráda přijela mojí žádost, abych se mohl odstěhovat za nimi do Irska. Slíbila, že všechno zařídí a taky prodej tohohle bytu. Bylo to úlevné vědět, že budu od Harryho daleko, ale trochu děsivé, protože Irsko bude hodně velká změna. Ještě jsem si lehl do postele a spal. Probudila mě příchozí zpráva, kde byla pozvánka od nějakýho kluka ze školy, který všechny zval na nějakou techno párty, které byla jen půl hodiny autobusem od mého domu. Ta myšlenka se mi líbila. Rozptýlit se nějakou párty, kde se pořádně opiju a třeba seženu i nějaké drogy. Možná tvrdší drogy, než je tráva. Už včera jsem zkoumal internet a přemýšlel nad něčím, co by mě dostalo do té speciální zóny, kdy na nic nemyslíte a jen si užíváte ten euforický pocit. Proto jsem se pořádně upravil, oblékl a za hodinu už seděl v autobuse směrem na tu párty. Přemýšlel jsem, že bych tam mohl trochu zdivočet. Stejně už jsem pro všechny nejspíš děvka a třeba tam bude nějaký pěkný kluk. Uvidíme. Každopádně by mi nevadilo nechat se odtáhnout na záchodky. Dneska už ne. Harry mi mojí nevinnost vzal a proto už se sexu bránit nemusím. Už nejsem neposkvrněný.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
FanficVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...