Harry
Je u mě dost obvyklé, že zapomínám vypínat budík, no i tak mě to pořád sere a já se pokaždé proklínám. Už před sedmou jsem byl nucen vstát a hledat ten debilní mobil, který zůstal zapomenut neznámo kde. S úlevou jsem ho konečně vypnul a chtěl se vrátit do postele, ale když jsem se otočil, spatřil jsem Louise, jak kouká na můj obnažený rozkrok. Zapomněl jsem se očividně obléknout... Když si všiml, že ho vidím, schoval se pod peřinu, opravdu mě to rozesmálo. "Nebudou vaši naštvání, že nejsi doma?" zeptal jsem se a vzal si čisté prádlo, než jsem si zalezl zpět do postele. "Nevím," přiznal Louis. Jen jsem zamručel a řekl mu, ať mi drbe záda. Nevím, jestli se mu do toho chtělo, ale poslušně drbal až jsem znovu usnul. Už je to doba, co jsem spal na mé posteli s někým. Když u mě někdo přespává, většinou ho strčím na gauč nebo prostě na zem. Teď si ale užívám, že nejsem sám a mám tu takový osobní zdroj tepla a hlavně radosti. Dnes to vypadá na dost líný den, hlavně na psychické přípravy na zítřek. Zítra je totiž mezinárodní den marihuany a to se neobejde bez hulení. Mám v plánu se zhulit tak, až se pobleju. Dobře, tak možná ne, ale jde tu o to, že se nebude ničím šetřit. Možná bych mohl vzít Louise taky, ale nevím, jestli by chtěl být v kruhu vyhulenců.
Louis
Začal jsem ho jemně drbat a po pár minutách jsem slyšel jeho hlasité chrápání. Povzdechl jsem si, protože mě naštval. Nejdřív mě probudí a pak si v pohodě usne. Zavrčel jsem a vylezl z postele. Došel jsem ke skříni, kde jsem si myslel, že má oblečení a vybral jsem správně. Potom jsem začal prohledávat jeho trika. Našel jsem nádherné, volné triko a k tomu nějaké kraťasy, které mu určitě nemohly být. Po chvíli váhání jsem si půjčil i nějaké menší boxerky a odešel jsem do sprchy. Potřeboval jsem ze sebe všechno dostat, takže jsem tam strávil docela času. Použil jsem Harryho jablečný sprcháč, který voněl krásně. Potom, co jsem se umyl, jsem na sebe navlékl oblečení a svoje odnesl zpátky do pokoje a položil na křeslo. Harry stále spal a já věděl, že neusnu, tak jsem se začal procházet po jeho pokoji. Neměl tu ani jednu jedinou fotku, což mě překvapilo. Měl tu jen na zdi pověšený rámeček, ve kterém bylo něco jako ubrousek s podpisem. Asi nějaká jeho oblíbená postava mu dala podpis. Taky bych si to vystavil na jeho místě. Nebylo tu nic zajímavého, pokud bych nezačal otevírat šuplíky a skříně, ale to jsem nehodlal dělat, takže jsem si k němu vlezl do postele a on si mě automaticky, i ze spánku, přitáhl do náruče a pevně obejmul. Spokojeně jsem se usmál, zavřel oči a snažil se usnout, ale to nešlo. Už jsem nebyl unavený.
Harry
Celý den jsme se váleli, tudíž se dalo čekat, že budeme plní energie a budeme se nudit. Okolo druhé hodiny jsme zašli k Louisovi domu, kde nikdo nebyl. Louis si vzal svůj mobil, na kterém byla zpráva od jeho mámy, že se vrátí ve tři a ať zatím uklidí myčku. Louis se do toho jako hodný syn okamžitě pustil a já ho sledoval. "Víš, se je fakt dost vtipný, jak nikam nedosáhneš?" zeptal jsem se na prolomení ticha. Věnoval mi jenom pohled a pokračoval v rovnání hrníčků. Povzdechl jsem si a položil hlavu na stůl, samou nudou asi umřu. "Co budeme dělat?" zeptal jsem se znuděně, ale odpovědí mi bylo pouze pokrčení ramen. S hlasitým povzdechem jsem bouchnul hlavou o stůl. "Zejtra je mezinárodní den marihuany, chceme zahulit, logicky. Půjdeš taky?" zeptal jsem se. Zase to jeho "nevím"... Já nevím! Nevím, co budeme celý den dělat a už teď umírám. Přijde mi, že jsme dělali snad úplně všechno. Chci být s ním, to ano, ale zkrátka nevím, co dělat. Možná bychom spolu neměli být tak často. Vždyť... Jsem s ním každý den a v podstatě i každou noc. Není to moc?
Louis
Podíval jsem se na Harryho, který vypadal znuděně a já věděl, že to určitě bude mnou. Musel jsem si vymyslet nějakou dobrou lež, abych ho odtud dostal a on si šel třeba za kamarády a pořádně si užil den. Já ho asi nudím. "Hazz?" zašeptal jsem a on se na mě podíval. "Měl bych se učit na písemky a taky se podívat na tu olympiádu. Zítra už půjdu do školy a myslím, že toho budu hodně dohánět," zašeptal jsem a přišel pomalu k němu. Stoupl jsem si mezi jeho nohy a slabě se usmál. "Nechci, abys tu se mnou byl. Měl bys jít ven a zabavit se nějak s kluky. Měl by ses trochu rozptýlit," postavil jsem se na špičky a jemně spojil naše rty v jedny, než jsem se odtáhl a zářivě se usmál. "Já slibuju, že se najím a večer bychom se třeba mohli sejít," pokrčil jsem rameny a on po pár minutách přemýšlení přikývl. Ještě si mě přitiskl do jednoho polibku, než odešel. Jen jsem si potom povzdechl a z lednice si vytáhl jogurt, který jsem snědl společně s čokoládovámi kuličkami. Potřeboval jsem dostat zpátky všechnu energii a trochu se napravit, ale muselo to jít pomalu. Jakmile jsem se najedl, tak jsem se šel učit. Mrzelo mě, že se Harry nesnažil nic namítat, ale zavinil jsem si to sám.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
FanfictionVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...