Kapitola 74

1K 97 11
                                    

Harry 

  Nemohl jsem tomu uvěřit. Byl to můj kamarád a jenom kvůli závisti mi podkopl nohy tím nejhorším způsobem. "Ty zasranej kreténe," začal jsem řvát a snažil se dostat ze sevření těch kluků. Po mých tvářích se dokonce koulely slzy, o které jsem ani nestál. Záleželo mi jenom na Louisovi, který nevypadal zrovna nejlépe. Spíš to vypadalo tak, že to s ním každou chvíli sekne. "Pusťte mě, vy idioti," zaječel jsem, načež mě pustili a já nevěděl, zda skočit po Jackovi a doslova ho zabít, nebo po Louisovi a vše mu vysvětlit. Kupodivu jsem si vybral druhou možnost a chytil Louise za ruku. Vůbec nereagoval, jenom jeho oči produkovaly víc a víc slz. Prodral jsem se až k autu, kam se Louis automaticky posadil a my odjeli. Ve zpětném zrcátku jsem viděl, jak se kluci smáli a náramně bavili. Bylo mi z nich na blití. Celé mé tělo se třáslo z toho strachu, co přijde za pár chvil. Přišel jsem o Louise. Přišel jsem o všechny. Bylo tak složité si udržet soustředěnost a dávat pozor na okolní svět. Už vidím, jak při mém štěstí jsem schopný ještě někoho přejet. Louis byl asi dost mimo, jenom brečel. Ani si to nenechal nikterak vysvětlit, jenom brečel a brečel. 

Louis 

Můj mozek byl rozdrcený na kousky. Nedokázal jsem logicky uvažovat. Jen jsem před sebou viděl všechno, co teď zapadalo do sebe jako puzzle a před tím ne. Konečně mi docházeli ty věci, které jsem slyšel, ale nikdy neřešil. Konečně jsem pochopil, co mi chtěl Jeremy celou dobu říct. Bylo to šílené, ale měl jsem ho poslouchat. Pak bych se ušetřil téhle bolest. Moje srdce se doslova drolilo na kousky. Harry se mnou byl jenom kvůli zasrané sázce. Zničil mi život jen kvůli tomu, aby za to získal pár peněz. Udělal ze mě trosku kvůli zábavě. Ani jsem si to neuvědomil, ale Harryho auto se zastavilo před mým bytem. Nejspíš chtěl vystoupit a jít se mnou nahoru. Možná si myslel, že je všechno dobré, ale to už nikdy nebude. "Lou," zašeptal a já se na něj podíval. Mohl vidět ten silný odpor v mých očích. "Myslel jsem si, že mě máš rád, že mě miluješ. Dal jsem ti všechno, co jsem měl. Dal jsem ti svojí nevinnost, protože jsem ti věřil, ale tys mě jenom využil pro peníze. Celou dobu jsi chtěl jen můj zadek a zničit mi život. Gratuju Harry, protože to se ti náramně povedlo. Dohnal si jednoho obyčejného kluka k touze po sebevraždě, protože jsem právě teď přišel o úplně všechno. Vždycky jsem si přál jenom milujícího přítele. Byl jsi přesvědčivý, že ti to věřili i kluci. Kvůli zasraný sázce umřel Jimin!" poslední větu jsem zaječel a zajel si rukama do vlasů, za které jsem frustrovaně zatahal. "Myslel jsem si, že je to moje vinna. Dával jsem si jeho smrt za vinnu, ale teď už to vím. Zabil jsi ho ty a Zayn. Je vaše vinna, že je mrtvej. Doufám, že vám za to ta sranda stála," s pláčem jsem otevřel dveře a chtěl vystoupit, ale on mě chytil za ruku a zastavil. Okamžitě jsem mu věnoval silnou facku, až měl rudou tvář od mé ruky. "Už nikdy na mě nesahej. Nenávidím tě, tak moc tě nenávidím, Harry," s tím jsem vystoupil z auta a s pláčem běžel dovnitř svého bytu. Můj jediný plán byl objednat si nějaké prášky a ukončit tu nehoráznou bolest. Potřeboval jsem, aby to všechno skončilo. Byl jsem rád za to, že jsem měl doma nějaký alkohol a trávu, co tu kluci nechali po té oslavě. Posadil jsem se na gauč, otevřel si vodku, kterou jsem pil přímo s flašky a přitom jsem kouřil asi třetí joint, nebyl jsem si jistý. Věděl jsem jenom to, že nenávidím Harryho Stylese a celou tu jeho partičku. Zničili mě. 

Harry 

Ani nevím, jak dlouhý čas jsem trávil v autě před Louise domem. Bylo to totálně zdrcující a já netušil, co dělat. Už teď mi chyběl. Nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že to bude zrovna můj kamarád, kdo mu to řekne. Nehledě na to, Louis měl pravdu. Kvůli mně zemřel Jimin. Byla to moje vina. Kvůli mně se vše posralo. Jen protože jsem chtěl prachy. Nemyslel jsem si, že by mě to tolik rozhodilo, ale teď, když je Louis pryč, mi dochází, jak moc blízcí jsme si za tu dobu byli. Věděl o mně tolik věcí, vždy mi pomohl, vždy tu byl pro mě a já se snažil dělat to samé pro něj. Dokonce jsem omezil alkohol, trávu i cigarety, jenom protože vím, že to on nemá rád. Mé rozklepané ruce nahmataly mobil a daly se do psaní zpráv. 'Odpust mi to. Mel jsem ti to rict... Jsem kretén ale fakt jsem se do tebe za ten půl rok zamiloval' 'hrozne tě miluju, prosím hrozně mě to mrzí' 'doufam že jsi v poradku, nechci abys kvůli někomu jako já brecel' 'zacalo to jako sázka ale postupem času už šlo jenom o city' 'tu sazku jsme před nějakou dobou zrušili. Byl jsem s tebou protože jsem chtěl, ne kvůli penězům' 'doufam že mi odpustíš. Nedám to bez tebe' 

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat