Harry
Ani nevím, proč jsem mu tam dal vodku. Snad aby se taky odvázal. Nejspíš nikdy nepil, rád bych to napravil. Ne z důvodu, abych se s ním hned vyspal, ale abych mu ukázal věci, o kterých nikdy nesnil. Překvapivě ani nepoznal, že tam je alkohol. Dal jsem tam jenom trochu, ale myslím, že na něj to bude dost. "Můžu si zapálit?" zeptal jsem se ho. "Co když to tvoje babička ucítí?" Aww. Nad jeho otázkou jsem se musel zasmát. "Ona dávno ví, že kouřím, prcku. I že piju a hulim, nestrachuj se." A nejspíš nebýt vodky v jeho pití, by se i strachoval. Po chvíli se značně uklidnil. Jen tak jsme seděli na gauči, nohy na stole, světla ztlumený na minimum a v pozadí hrála televize. Louis už vypil třetí skleničku, bylo to na něm značně poznat. Ani nevím, koho to napadlo, prostě jsme byli blízko u sebe a najednou jsem ležel na tom malém tělíčku a líbal ho, jako kdybychom měli za chvíli umřít a tohle měla být tam poslední věc, co musíme stihnout. Zatímco on mi cuchal vlasy, já jemu rukou zabloudil pod triko a zvídavě zkoušel, jak jeho tělo reaguje na jaký dotyk. Po chvíli líbání jsem se přesunul na jeho krk a udělala malinký flíček. Bylo mi jasné, že dnes večer nic nebude. Ani mi o to nejde. Jen chci být s ním. Ani nesejde na tom, jestli z dnešní noci budu mít něco já, chci aby se cítil dobře on.
Louis
Nevím, co se stalo, ale přišel jsem si odvážnější. Zatím co mi Harry tvořil jeden flíček za druhým, tak jsem rukama vjel pod jeho triko na zádech a zkoumal jeho svaly. "Chtěl bych tě vidět," zašeptal jsem a mojí větu přerušilo škytnutí. "Nahého," dodal jsem a on se okamžitě odtáhl, aby se mi mohl podívat do očí a ujistil se jestli to myslím vážně. "Díval jsem se na jedno porno a ta-tam byli dva chlapy a-a já chci vědět je-jestli máš hezčí tělo!" vypískl jsem a postavil se před něj. "Já-já jsem ošklivý," zamumlal jsem a stáhl ze sebe triko, abych mu ukázal svoje hubené tělo. Sedl jsem si na Harryho obkročmo a začal líbat jeho hebké rty a následně z něj jeho triko svlékl. Chytil jsem jeho dlaň a donutil jí, aby se zasunula pod moje kalhoty i boxerky a on chytil do ruky mojí nahou půlku. Nevím, co to bylo, ale byl jsem jako bez zábran. Natáhl jsem ruku pro další skleničku, kterou jsem do sebe hodil úplně celou. Harry mě zvědavě pozoroval. "Ošukej mě," zašeptal jsem mu do rtů a začal se hihňat. "Ještě nikdy jsem neměl sex a já chci sex. Chci, abys mě ošukal," hihňal jsem se mu do rtů, ale on nic nedělal. Zavrčel jsem a slezl z něho. Svoje ruce jsem přemístil k zapínání svých kalhot. "Ošukej mě, prosím." řekl jsem znovu a začal si rozepínat džíny.
Harry
Ten kluk je naprosto super, když se chová bez zábran. Chová se tak, jak chce, ne tak, jak ho naučili. Rozepnul si kalhoty a okamžitě je stáhl. Mé tělo mě už dávno zradilo a já byl tvrdý jako kámen, stejně jako Louis. Je mi jasné, že i když bude prosit, opravdu se s ním nevyspím. Ale možná bych mu mohl udělat dobře? "Sakra, ty mě fakt zabiješ," povzdechl jsem si. Sundal jsem si taky džíny, načež mě začal tahat i z boxerek. Musel jsem se zasmát, byl tak ... Jinej. Úžasnej. Sundal mi boxerky a ani jsem nestihl něco říct a už měl mojí erekci v ruce. Z úst se mi dostal vzdych, jelikož to bylo vážně úžasné. Louis se tak hezky šklebil, očividně si náramně užíval, že se mi to líbí. "Prosím, Lou, zrychli," žadonil jsem. Mé prosby vyslyšel a během chvilky mě udělal. Byl jsem naprosto v šoku z toho, co se stalo. Ještě víc v šoku jsem byl z toho, že se Louis zvídavě koukl na svou ruku a následně slízal úplně všechny zbytky mého orgasmu. "Jsi naprosto dokonalej, zlato," zaculil jsem se a překulil nás, takže jsem byl nahoře já. Ani nevím, jestli chci víc jeho péro v puse nebo můj jazyk v jeho zadku. Tak či tak mi je jasný, že už teď to Louis vážně chce.
Louis
Chtěl jsem, aby si mě vzal a chtěl jsem taky víc toho dobrého pití, nebo toho kouře, který jsem pak vydechoval z plic. Chtěl jsem všechno. Jako kdyby mi měla prasknout hlava, když bych to nedostal. Harry ležel mezi mýma nohama a hrubě líbal moje rty. Kdybych byl při smyslech, tak by se tohle nikdy, ale nikdy nestalo. To moc dobře vím. "No tak, ošukej mě," zkusil jsem to znovu, ale dřív než mohl odpovědět, ozvaly se kroky. Harry ztuhl, ale nakonec rychle sebral všechno oblečení, hodil ho na mojí hruď a pak si mě vzal do náruče a utekl se mnou do nějakého pokoje, kde mě pohodil na postel a zamkl. Odhodil jsem ze sebe oblečení, ale nechal jsem tam jeho i svůj pásek. Ruce jsem přiložil k čelu postele, čímž jsem mu ukazoval, že chci, aby mě svázal. Byl jsem z toho tvrdý jako blázen. Díval jsem se Harrymu do očí a přitom od sebe roztáhl nohy, abych mu ukázal, co mu nabízím. Zdálo se, že jsem ho dostal, jelikož začal znovu tvrdnout. "Svaž mě, Daddy. Moje dírka čeká na tvého velkého ptáka. Musíš si mě vzít, Daddy," zahihňal jsem se a on hlasitě zasténal a rukama se musel opřít o postel. "Daddy, ošukej dírku své princezně," zafňukal jsem, když nic nedělal a začal jsem sám pro sebe sténat, když jsem před sebou měl video z toho porna, odkud jsem taky tohle oslovení slyšel, a představoval jsem si, že mi Harry dělá úplně to stejný, co dělal Daddy svému chlapečkovi, své princezně.
Harry
Naprosto mě vykolejil. Nevěděl jsem, co dělat. Má mysl byla úplně zatemněná a já chtěl jenom sex. Potřeboval jsem mu udělat dobře, sakra, vždyť on tak hezky prosil. Udělal jsem co chtěl a svázal mu ruce k posteli. Sice jsem mu nedal sex, ale alespoň mohl cítit můj jazyk mezi jeho úžasnými půlky. Vzdychal jako o život a stále se snažil dostat ze sevření jeho rukou ale marně. "Tak ty budeš zlobit?" řekl jsem vážně a opravdu málo ho plácnul přes zadek. "Jsem zlobivej, no tak, Daddy," kňoural. Svůj první orgasmus zažil, když jsem ho tvrdě plácal přes zadek a hrál si s jeho dírkou. Byl tak úžasný. Ten večer jsme se oba udělí dvakrát, nakonec Louis usnul. Celý nahý, naprosto vyčerpaný. Na jednu stranu jsem byl rád, že toho nevypil víc, jelikož si bude pamatovat, co se dnes dělo, ale zase se trochu bojím jeho reakce. Přece jenom si to užil. My oba. Spokojeně spal v mém náručí a já pomalu usínal taky. Skutečně jsem se bál, tak hrozně moc. Ale dal jsem mu hezký den. Užíval si, byl svůj. Byl šťastný. Hodně mě překvapilo to jeho oslovení... Daddy. Tyhle věci mě neuvěřitelně berou. Když už jsem si představil sex s Louisem, myslel jsem, že to bude chtít něžně a tak. Ale teď si vůbec nestěžuju.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
FanfictionVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...