Kapitola 30

1.2K 109 8
                                    

Louis 

Ležel jsem v posteli a bylo mi děsně. Harry mi neodepisoval. Napsal jsem mu, že jsem byl v nemocnici, ale nezdálo se, že by ho to nějak zajímalo. Vlastně si mojí zprávu jenom zobrazil a nic na to nenapsal. Myslel jsem si, že mu na mně záleží, a že napíše něco jako podporu, ale nic. Tiše jsem vzlykl a odložil notebook stranou. Možná jsem si jen myslel, že by mezi námi mohlo být něco dobrého. Nejspíš je se mnou jen ze stále stejného důvodu a to je sex. Z trucu se s ním prostě nevyspím, ať si prosí, jak si prosí. Nedám mu to, co tak moc chce. Požádal jsem mámu, aby napsala do školy, že nepřijdu, jelikož jsem se na to necítil. Tu olympiádu si napíšu v náhradním termínu. Napsal jsem večer Harrymu, že nejdu do školy, ale jestli bude chtít, tak se za mnou může odpoledne stavit. Neodepsal a já nechápal, co se děje. Tu noc jsem usínal s pláčem a probudil se díky noční můře. Zkontroloval jsem telefon, kde blikala zpráva. Otevřel jsem jí a zalapal po dechu. Myslel jsem si, že toho Jeremy už nechal, ale patrně ne. Byla to fotka z parku, kde jsem byl s Harrym. Ten měl ruku pod mými legíny a líbal mě na krku. K tomu bylo napsané, že jsem děsná kurvička a jestli by se mým rodičům líbilo, kdyby se o tom dozvěděli. Zase to bylo posláno skupinově, ale tak nějak mi došlo, že to poslal jenom mně a Harrymu.

Harry 

Ve škole jsme umírali, nejspíš z té debility Parkera. Jak je možný, že si pořád nedá pokoj? Udělal mu Louis něco, nebo je fakt jenom tak moc vypatlanej? "Jsem bez nápadů," oznámil jsem klukům, kteří se mnou souhlasili. Možná, že když ho budeme ignorovat, tak se uklidní, i když to je asi dost naivní myšlenka. Po škole jsem zamířil rovnou k Louisovi, kterýmu jsem hned padl okolo krku. Chyběl mi, ne že ne. Na chvilku jsem se přilepil na jeho rty, abych mu tím řekl, že mě všechno moc mrzí. Nebyl to polibek jako vždy, tohle bylo jiný. U něj v pokoji jsme řešili Parkera. Louis z toho byl opět ve stresu, což není zrovna nejlepší, vzhledem k jeho stavu. Mohl jsem mu vzít nějaký muffin, škoda, že mě to nenapadlo, alespoň by jedl. "Nevím, co s ním. Štve mě to, nechci, aby ti ubližoval," šeptl jsem do vzduchu a víc si Louise přitiskl k tělu. Leželi jsme v objetí na jeho posteli, ani jsme nemuseli mluvit. Bylo to ticho, ale ne trapné ticho. Nevím tedy jak on, ale já si tyhle momenty s ním užívám. "Jestli se to dozví rodiče, je po mně," fňukl a schoval si hlavu do ohybu mezi mým krkem a ramenem. Zase mi přišlo, že to je celé kvůli mně. Neměl jsem ho tam držet tak dlouho, uh.

Louis 

Byl jsem vážně moc rád, že Harry přišel. Nejspíš bych to sám nezvládl. Nevím, co má Jeremy za problém, ale jestli toho brzo nenechá, tak se psychicky zhroutím. Znovu mi zapípal telefon, ale i Harrymu. Oba jsme se natáhli pro ten svůj a já zase zalapal po dechu a do očí se mi nahrnuly slzy. Byla tam fotka, kde se líbám s Jiminem a k tomu bylo napsané, že jsem opravdu jenom kurva a za chvíli se to všichni dozví. Vzlykl jsem a opatrně se otočil k Harrymu, který si mě přivinul do náruče. "Nenávidím ho," zašeptal jsem zlomeným hlasem a Harry mlčel. "Potřebuju rozptýlit, prosím. Máš..." ani jsem to nemusel dokončit a Harry vytáhl krabičku cigaret. Jednu mi vložil mezi rty a zapálil. Okamžitě jsem do plic nasál tu věc, která mě donutila se trochu uklidnit. "Děkuju," věnoval jsem mu slabý úsměv. Jeho telefon pípnul, ale můj ne. Nechápal jsem to. Díval jsem se do zprávy, kde bylo jenom pár slov: 'Nechám ho na pokoji, až mu řekneš pravdu.' Jediný tyhle slova mě donutily, abych se od Harryho odtáhl a podíval se mu do očí. Vzpomněl jsem si, že něco takového říkal ve škole. "Co tím myslí, Harry?" zeptal jsem se, ale nezdálo se, že by měl v plánu mi odpovědět.

Harry 

Jsem se sázkou tak daleko, že to prostě nemůžu vzdát. Žádnej debílek mi v tom nezabrání, spíš mi brzo rupnou nervy a něco mu udělám. Neodpověděl jsem na Louise otázku a rovnou odepsal Parkerovi, že neví, o čem mele. A ačkoli to možná ví, tak neví detaily. Byl u toho, když se sázka uzavírala, ale nemůže vědět, jestli jsme si o tom neřekli něco i ve škole nebo tak. "Nevím, o co mu jde. Tou pravdu myslí to, že jsem se s tebou chtěl nějak sblížit, protože ses zdál fajn, tak mi s tím Zayn pomohl. Proto to doučování a tak. Ale nechápu, proč mu na tom tak záleží? Vždyť sakra o nic nejde," povzdechl jsem si. Snad můj herecký výkon byl na nějaké úrovni. "Kdy se ti vrací rodiče?" "Zítra asi v devět ráno, sourozenci taky. Proč?" divil se. Vytáhl jsem si z kapsy krabičku, ve které mám vždy jointa. V situacích jako je tahle se hodí. Zapálil jsem ho a potáhl si. "Ptal ses jenom kvůli cigaretě?" A po pár chvílích mu to došlo, jelikož se jeho pokojem roznesla vůně trávy. Nevím, jestli mu to vadilo nebo ne. Každopádně sám šlukoval do plic nikotin, tak proč by měla vadit tráva, no ne? Když nad tím tak přemýšlím, tohle je asi poprvé, co před ním hulím.

Louis 

Rozhodně se mi nelíbilo, že si u mě v pokoji zapálil marihuanu. Vtiskl jsem mu do prázdné ruky cigaretu a rychle šel otevřít okno, aby se pokoj mohl větrat. "Co tě to popadlo?" zavrčel jsem naštvaně a sedl si zpátky k němu na postel. "Jen to zkus," usmál se a natáhl ke mně ruku s jointem. "Ne," řekl jsem rázně, ale nezdálo se, že by měl v plánu mi to přestat nabízet. Místo toho típl cigaretu a odložil jí na noční stolek. Bedlivě jsem ho pozoroval, jak se ke mně přisouvá a do plic natahuje joint. Následně mi kouř vyfoukl do tváře. Kupodivu jsem se nerozkašlal, ale nevonělo to zrovna dobře. "Co to děláš?" nelíbilo se mi, kam tohle míří. Znovu si potáhl a potom přitiskl svoje rty na ty mé a kouř mi vyfoukl do pusy. Nechtěl jsem to udělat, ale automaticky jsem to nasál do plic a teprve v té chvíli se rozkašlal a začal si mávat před pusou. "Harolde," chtěl jsem ještě něco říct, ale on mě tvrdě políbil a já pochopil jeho plán. Chtěl mě rozptýlit, abych zapomněl na to, co se děje a já se po pár minutách nechal, protože jsem to potřeboval.

Harry 

Celý joint zmizel v mém těle a na mně to bylo dost znát. Nejen, že jsem po trávě vždycky nadrženej, ale hlavně jsem hladovej. "Zůstaneš přes noc?" zeptal se po chvíli ticha. Jeho rty byly napuchlé a růžové, dělalo ho to tak moc nevinným. Nejraději bych ho té nevinnosti zbavil teď a tady, ale asi by nebyl rád. "Jsem zhulenej, Lou, nechci vám tu vyžrat všechno jídlo," zasmál jsem se. Bylo vidět, že není šťastný z toho, v jakém jsem stavu, ale to už není můj problém. "Máme hodně jídla," namítl okamžitě a tím mě rozesmál. "Ty vážně chceš, abych tu zůstal, co?" Roztomile přikývl a zaculil se. Překulil se a najednou ležel na mě a líbal mé rty. Myslel jsem, že mu to před chvílí stačilo. Sice nedošlo dál než k líbání, ale i tak, takového ho neznám. Rukama jsem sjel na ten kulatý zadeček a po pár chvílích pod kalhoty. Nějak jsem si neuvědomil, že jsem s Louisem vlastně nikdy nespal a hlavně, že je stále panic, a instinktivně jsem prstem zajel mezi jeho půlky, načež mě kousl do rtu a pánví přirazil proti mně. Ten kluk bude talent od přírody, na to, že je tak nezkušený, dělá hodně věcí automaticky. Mýma nohama jsem roztáhl jeho nohy od sebe, abych se mohl lépe věnovat jemu zadku. Nečekal jsem, že bychom se nějak hnuli, ale je to rozptýlení a hodně dobrý. 

Louis 

Snažil jsem se být v klidu, když se mě dotýkal pod kalhotami. Nikdy dřív mi to nevadilo, ale teď jsem měl strach, že bude chtít zajít někam dál, což bych mu nemohl dovolit, protože by se jen potvrdila Jeremyho slova, že jsem prostě děvka. "Co-co to dě-děláš?" zalapal jsem po dechu, když prstem přejel přes můj vstup. Ježiš, bylo to neskutečně moc příjemné, ale tohle jsem mu nemohl dovolit. Byl jsem kvůli jeho dotykům tvrdý a vzpomněl jsem si na to, jak se mě dotýkal i před tím, když mě opil. Jeho jazyk v mém zadku a chtěl jsem ten pocit zažít znovu. Harry neodpověděl a místo toho mě znovu hladově políbil. Svým prstem začal tlačit proti mé dírce a já mu zakňučel do rtů. nebylo to vůbec příjemné. "Př-přestaň," špitl jsem, ale on mě nespolouchal a začal prst pomalu zasouvat dovnitř. "Au," sykl jsem a z očí se mi spustily slzy. Bolelo to. Ucítil jsem jeho dlaň na své půlce a došlo mi, že do mě dostal celý svůj prst. "Prosím, v-vyndej ho-ho," bylo to neskutečně moc trapné. Nemohl jsem dovolit, aby to zašlo dál.

Názory? Jak myslíte, že bude příběh pokračovat? Čekáte happy end nebo sad end?😏

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat