Louis
S úsměvem jsem sledoval, jak si Harry vesele hraje s tím malým klukem. Mohl jsem říct, že mě trochu mrzelo, že se se mnou alespoň nepřivítal. Zakousl jsem se do rtu a podíval se na tácek, kde bylo připravené jídlo, na které jsem vůbec neměl chuť. Po pár minutách přemlouvání, jsem se donutil to sníst a podíval se vedle sebe, kde se posadil Matt. "Dobře, takže patrně ti pravdu neřekl," věnoval mi úsměv. Protočil jsem očima a podíval se někam jinam. "Promluvím si a ním o tom a donutím ho, aby ti to řekl sám, protože jinak ti to řeknu já," mrkl na mě a sebral si svoje věci, když k nám zamířil Harry. Ten mi první věnoval polibek na rty a malý úsměv. "Co chtěl?" zeptal se jako první. Měl jsem znovu chuť protočit očima, ale na Harryho jsem to neudělal. "Taky jsi mi chyběl," utrousil jsem a ignoroval jeho otázku. Tiše zavrčel a přitiskl se na moje rty. Polibek jsem mu oplácel a pak se odtáhl. "Prý si s tebou chce o něčem promluvit. Nevím o čem. Měl bys jít za ním a zjistit to, jelikož je dost otravný," zasmál jsem se a Harry se podíval na místo, kde stál Matt a čekal. "Dobře, ale ty mezitím-" Harry mi vzal tácek a nandal na něj další porci jídla. "Sníš tohle," bez toho, aby čekal na souhlas, se rozešel za Mattem a já zůstal nervózně sedět na místě.
Harry
Fakt mě dost zajímalo, co má Matt zase za problém. Nikdy se takhle nechoval, tak proč teď začíná? "Tak povídej," řekl jsem a sedl si na zem vedle něj. "Mluvil jsem s klukama a řekli mi, proč se taháš s Louisem," začal povídat a já už teď věděl, že jsem fakt dost v prdeli. "Ty mu řekneš, že je tohle celý jenom debilní sázka, nebo mu to řeknu já." Upřímně, tohle mě zbavilo slov. Kdyby mu to řekl, tak... Louis by se asi naštval? Třeba bych mu to vysvětlil a skončil s tím, že jsem se do něj opravdu zamiloval. Třeba je jeho láska vůči mně tak silná, že mě neopustí jen kvůli takový kravině. "Nemáš důvod mu to říkat. Ani já. Nic jsem ti neudělal, tak co to kurva hrabe?" rozčiloval jsem se. Mým tělem prostupoval stres rychlostí světla a já začal dost zmatkovat. "Ty jsi mi podrazil nohy první! Jenom kvůli sázce jsi mi nedovolil, abych ho ošukal. To jsi udělal poprvý, fakt tě neznám." Bože, div mi tu nefňukal. "A co jsem měl asi dělat, když ještě s nikým nespal? Musím se taky chovat jako normální přítel, ať už jsme cokoliv, protože by mi dal takhle košem a já bych projel sázku," řekl jsem zoufale. "Navíc mi na něm fakt záleží. Začalo to jako sázka, ale já ho kurva miluju a udělal bych pro něj všechno. Takže nedovolím, aby mi to nějakej kretén pokazil." S tím jsem odešel a zamířil rovnou k tátovi, který seděl u grilu s pivem v ruce a bavil se s manželem mojí nevlastní sestry, která je z táty rodiny. "Můžeš na chvíli?" zeptal jsem se táty. Ten to ovšem nemohl přežít bez nějakých keců, ale nakonec se zvedl. "Kdy odjedou Matt a Mike?" "Budou odjíždět až s vámi," odpověděl na mou otázku a se mnou to málem švihlo. "Potřebuju, aby odjeli dřív. Matt má něco proti Louisovi a... Chtěl ho i znásilnit a já tu prostě nebudu, když tu budou oni. Je mi to jedno, buď pojedu domů já nebo oni," řekl jsem rázně, a to bylo poprvé a nejspíš i naposledy, co jsem takhle zvýšil hlas na tátu.
Louis
Sledoval jsem Harryho přejít k jeho otci a ke mně zamířil Matt. Nechápal jsem to. "Harry odmítl říct ti pravdu a proto je to na mě," řekl s povzdechem. Byl jsem zmatený a ještě víc, když se ozvala hlasitá rána a Harry padl na zem. Rychle jsem vběhl mezi něj a jeho otce. Harry ležel na zemi a držel se za tvář, na které byl červený otisk velké ruky. "Takové sračky nebudu poslouchat!" zakřičel Harryho otec a já se vyděšeně přikrčil. "Takové lži," zavrčel muž a popadl mě zezadu za krk. Harry chtěl vstát, ale otec na něj zakřičel, tak zůstal leže. V očích jsem měl slzy a snažil se pochopit, co se tu děje. "Ten kluk tady pronáší neskutečné lži a ty jim ještě věříš? Tvrdit něco takového chce hodně kuráže a už chápu o co tomu chlapci jde, ale já nenechám pošpinit naše jméno jeho výmysly," byl jsem zmatený ještě víc. Díval jsem se do zelených rozzuřených očí a chtělo se mi brečet. "Nebudeš o naší rodině pronášet takové lži!" zakřičel na mě a vrazil mi pěstí rovnou do břicha. Zalapal jsme po dechu a vyjekl bolestí. Měl jsem pocit, že mi něco zlomil. "Myslel jsem si, že sis konečně našel slušného chlapce, ale je to jen další kluk, stejný jako ti před ním," pokroutil Styles nad Harrym hlavou a já se s nadějí podíval do jemných zelených očí, prosíc o pomoc, ale Harry nic neudělal. Potom mě jeho otec táhl pryč od nich. "Táhni odsud, jasné? Můj syn s tebou nechce mít nic společného. S takovým lhářem!" vyletěl jsem před hlavní dveře, když mě vyhodil. Spadl jsem na zem a praštil se tváří o beton, takže jsem se musel škrábnout. S pláčem jsem se podíval na dveře, které se zavřely. Byl jsem k smrti vyděšený.
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
Hayran KurguVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...