Kapitola 18

1.2K 119 2
                                    

Louis

Sklopil jsem pohled do svého klína a nervózně se kousl do rtu. Nevěděl jsem, co dělat. Jeremy chtěl, abych s ním šel na večeři a Harry chtěl, abych s ním šel do kina. Byl jsem na rozpacích. Přece jen s Harrym je mi lépe. On ví, co má říkat a jeho přítomnost mě uklidní, až na to, že na mě věčně sahá a má na mě špatný vliv. Jeremy je Jeremy. Chová se slušně, tak jak se mi to líbí. Je to až moc dobré, aby to byla pravda. Vážně jsem netušil. "Já-já nevím, Harry," zakňučel jsem, když mi znovu zavibroval telefon. "Vydrž chvíli," protočil jsem očima a vytáhl si tu vibrující věc, abych si přečetl zprávy od Jeremyho. Skoro ve všech se mě ptal na to, co s ním dělám, jestli se chová vzorně, jestli se mě náhodou nedotýká a jestli s ním teda půjdu na tu večeři. Naštvalo mě to. Jako bylo hezké, že o mě má takový zájem, ale bylo to až moc otravné a proto jsem mu napsal, že na dnešní večer už mám jiné plány. Potom jsem zvedl pohled a podíval se na Harryho, který se tvářil nervózně. "Rád s tebou půjdu, Harry. Jen mi musíš říct pravdu," řekl jsem a on kývl hlavou. "Tehdy večer. Jaký byl důvod toho, že jsem ztratil zábrany a skoro všechno mám v mlze?" zeptal jsem se, i když mi bylo jasné proč, ale chtěl jsem vědět jestli mi on řekne pravdu, nebo si vymyslí nějakou lež. Podle toho jsem měl v plánu se zařídit.

Harry

Trochu jsem zazmatkoval, ale nebylo to nic oproti tomu, jakou radost jsem měl z toho, že se mnou půjde. "Vodka s džusem," přiznal jsem a doufal, že když už to je minulost, nerozlobí se. Kupodivu zůstal klidný, alespoň zvenčí. "Jsem hrozně šťastnej, že půjdeš. Mám tě večer vyzvednout, nebo chceš být mezi tím spolu?" Vím, že to byla asi blbá otázka, ale i tak jsem se chtěl zeptat. Ovšem mě nepřekvapilo, že mi řekl, že ho mám večer vyzvednout. Poděkoval jsem mu za matiku, ještě se mu jednou omluvil a řekl mu, že mu sluší, když má rozcuchaný vlasy. Byl neuvěřitelně roztomilý, když se červenal. Spokojeně jsem jel domu, kde na mě už čekal Jimin a David a zbylé hodiny jsme trávili hraním her. Dokonce jsem se snažil vůbec nekouřit, aby to ze mě prcek necítil. Hrozně jsem se těšil, i když mi bylo jasné, že nemůžu čekat nějaké větší vzrušení, protože... Je to Louis. Ale i tak mi bylo jasné, že si to užijeme. Na Facebook jsem si napsal status, že se těším na dnešní večer a sledoval, jak mi přibývají liky a komentáře plné otázek. Hodinu před vyzvednutím Louise, jsem kluky vykopnul a šel ještě do sprchy, abych náhodou nesmrděl. Byl jsem dost nervózní, ale to vše opadlo, když jsem vyzvedl Louise. Byl úžasný. Vypadal úžasně a hlavně měl na tváři úsměv, což mi dělalo obrovskou radost.

Louis

Vlastně ani nevím proč jsem souhlasil s tím, že s ním půjdu ven. Jako kdybych zapomněl na to, že mě opil a využil. Byl to úplně, ale úplně první člověk, který se mě takhle dotýkal a taky můj první orgasmus, který jsem zažil. Bylo to prostě divné. Byl jsem rád, že jsem odmítl Jeremyho, jelikož bychom šli do restaurace, kde by chtěl, abych si objednal jídlo a kdybych ho snědl, tak bych zase nabral a to si nemůžu dovolit. Svlékl jsem se do naha, vzal si ze skříně čisté boxerky a svetr a zašel jsem si do koupelny. U zrcadla jsem zjistil, že už mi začínají vystupovat žebra, ale aspoň jsem neměl žádný ošklivý špek. Jack měl pravdu, že jsem tlustoprd. Dřív jsem si toho nevšiml, ale teď už jsem to viděl. Bylo to strašné. Zalezl jsem si do sprchy a pořádně se omyl, abych nevypadal jako špindíra. Pak jsem se oblékl do připravených věcí a zalezl do tepla postele. Dal jsem si ještě malého šlofíka a následně mě probudil budík. Na telefonu jsem měl zase spoustu zpráv od Jeremyho. Pochopil jsem, že nějak přišel na to, že jdu večer s Harrym. Netrápilo mě to. Nechodil jsem ani s jedním a mohu si dělat, co chci a to stejné jsem mu napsal. Pokud to neskousne, tak je to jeho věc a ne moje. Oblékl jsem si na sebe džíny, dofénoval si vlasy, které jsem si nechal ledabyle rozpuštěné a potom si vzal všechny věci a seběhl dolu, kde už na mě čekalo auto. S úsměvem jsem nastoupil k Harrymu a zčervenal ve tvářích, jelikož mě fascinovaně pozoroval. "Ahoj," pozdravil jsem ho a zakousl se do rtu. On nic neříkal a já začínal být nervózní.

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat