Kapitola 47

1.1K 102 2
                                    

Harry 

  Nejšílenější? Trochu jsem se zarazil a posadil ho vedle sebe. Za normálních okolnostech bych mohl povídat o všech šílenostech, ale teď mě jako naschvál nic nenapadalo. "Fakt chceš slyšet o tom, jak jsem šukal jiný kluky?" zeptal jsem se zvědavě a trochu se zasmál jeho pohledu. Přece jenom asi není nejlepší mluvit se svým... nevím co o tom, kolik kluků jsem měl a na jaký způsob. "Fajn," povzdechl jsem si, když přikývl. "Jednou jsem byl totálně na sračky, když jsme byli ve Španělsku a nenapadlo mě nic jiného, než se vyspat s nějakým random klukem. Ovšem jsme využili pláže a měli sex tam. On si potom sypal písek z prdele ještě tejden po tom," zasmál jsem se nad tou vzpomínkou, ale s Louisem to ani nehnulo. "Hmm... Jednou jsme si pustili s jedním klukem náhodný porno a snažili se udělat úplně všechno, co tam dělali. Bylo to fajn, dokud se neukázalo, že v tom videu jeli ty praktiky, kdy na sebe... No, prostě chčijou. Řeknu ti, že tak rychle jsem nikdy nezdrhal. Sakra, on to na mě chtěl vypustit," výpískl jsem šokovaně a oklepal se nad tou vzpomínkou. Bylo to tak nechutné. "Taky je dobrej zážitek, když jsme byli v Dinoparku a s kámošem dostali chuť. Na záchodech bylo plno a my neměli zase tolik času, tak jsme vlezli do tý místnosti, kde se promítá to mini kino. Vlezli jsme za závěsy a rozdali si to. K našemu neštěstí nás chytla ochranka a vykopla. Bylo to dost trapný, ale asi to za to stálo," smál jsem se a asi usoudil, že je dost mých zážitků. Vážně se mi jich moc nevybavuje. "Co takhle, kdybys mi ty řekl, co bys chtěl? Neboj se. Je mi jasný, že i ty něco máš, tak to vyklop," pobídl jsem ho. 

Louis 

Musel jsem naprosto zrudnout. Nečekal jsem, že se to otočí takhle proti mě. "Já nevím," pokroutil jsem hlavou. "Nedívám se na... porno a všechno znám od tebe. Líbilo se mi, když... když..." zasekl jsem se a nedokázal jsem to vyslovit. Harry mi nadzvedl tvář, abych se mu podíval do očí. "Když sis sedl na můj obličej, já ti vylízal a tys mi vykouřil?" zeptal se jako kdyby to bylo něco o čem se dá v klidu bavit. Přikývl jsem a nervózně se zasmál. "Mě taky," zašeptal a jemně mě políbil na rty. Potom mě vyzval, abych řekl něco jiného. "Dobře, něco ti řeknu, ale nesmíš se mi smát, ano?" špitl jsem a on kývl hlavou. Vydechl jsem všechen vzduch z plic a rozhlédl se kolem. "Přemýšlím nad tím už dlouhou dobu a nevím jestli... jestli by se to někdy dalo provést, jelikož je to hloupost a my spolu neměli ještě ani sex a-a zkrátka je to prostě takové divné," tiše jsem se zasmál a pokroutil nad sebou očima. "Postavil se mi, když jsem se koukal na znásilnění," zašeptal jsem, že mě sotva mohl slyšet. Bylo to porno, které jsem si pustil, když jsem si chtěl poprvé udělat dobře a to bylo ten den, kdy ke mně Harry přišel ještě s Jiminem. "A-a taky mě vzrušuje představa toho, že by na mě nebyl jeden kluk, ale dva. Prostě trojka," dodal jsem a zhluboka se nadechl, abych se uklidnil. Nkdy jsem tohle nikomu neřekl a bylo to tak... divné, ale uvolňující. Řekl jsem si, že když už jsem začal, tak to dokončím a řeknu mu o všem. "Také bych to chtěl někdy zkusit na veřejnosti, kde by nás mohl kdokoliv chytit," zíral jsem mimo. Nemohl jsem se mu podívat do očí. "A něco, co není spojené se sexem..." tiše jsem vydechl a bylo mi vážně trapně. "Vibrační vajíčko," zdálo se, že toho vím hodně. Co se dá dělat? Teď, když mám někoho, kdo by to se mnou mohl udělat, tak prostě vyhledávám různé věci. S polknutím jsem se na něj podíval a zakousl se do rtu, když jsem viděl, že je tvrdej. 

Harry 

Všechno to na mě vyklopil tak rychle, že jsem ani nevěděl, na co se soustředit nejdříve. Ještě do toho přišla servírka s jídlem, takže si Louis přesedl naproti mně a spokojeně se usmál. Já byl úspěšně mimo. Rukou jsem schoval svojí erekci a doufal, že za chvíli přejde. Raději jsem se pustil do jídla a snažil se nemyslet na nic z toho, co mi prcek řekl. Nečekal bych, že tak nevinná duše má všechno nastudované. "Tvoje nápady se mi líbí," přiznal jsem. "To vidím," řekl se smíchem a ukázal na můj rozkrok. "Kušuj," odbyl jsem ho a zasmál se. "Chci říct, že bychom to mohli všechno tak nějak postupně zkusit. I když ta trojka... Nevím, nevím. Představa, že mýho chlapečka šuká někdo jiný než já, není zrovna nejhezčí," řekl jsem popravdě. Opravdu nechci koukat na to, jak Louis vzdychá pod tělem jiného chlapa. Vždyť je můj! "Tvýho chlapečka? Jsem tvůj?" zasmál se a dal si do pusu další kus jídla. Jsem rád, že jedl, jelikož byl pořád tak moc pohublý. Musím ho vykrmit. "Jasně, že jsi můj." Usmál jsem se když se jeho tváře zbarvily do červena a on sklopil pohled. Líbí se mi, když vždy řeknu něco, co nečeká, jak chudák neví, co má dělat. Všechno tohle je pro něj tak nové, neznámé... Jsem rád, že můžu být ve všem první. Je to nějakou jako trofej. Trofej o to, kdo první získá Tomlinsona. 

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat