Kapitola 12

1.5K 127 3
                                    

Harry

Nedělní ráno bylo za mnou a já už celý unavený vyjížděl směrem k tátovi. Bydlí asi hodinu ode mě. Upřímně, vůbec se mi tam nechce. Pořád na mě mají nějaký kecy, pořád jim něco vadí. Jsem jako jejich otrok. Raději bych teď spal. Je neděle, den vyhrazený přímo na spaní, ne? Po příjezdu k tátovi jsem okamžitě začal makat, abych měl vše hotové co nejdříve a mohl vypadnout. Celou tu dobu se mi v hlavě tvořily nápady, co bychom mohli s klukama podniknout příště. Chtělo by to něco nového, ale co? Pořád jsme na nějaký párty, pořád jenom chlast, tráva a sex. Nestěžuju si, miluju to. Ale chtělo by to něco jinýho. Práce se se mnou vlekla celý den a já se dostal domu až před šestou hodinou večerní. Vysílen jsem padl a usínal. Zítra se mi vůbec nechce do školy. Celou tu školu vidím jako zbytečnost, nechápu, proč tam musíme být každý den, když se stejně naučím hovno. Až teď večer mi došlo, že se mi za celý den ani jednou nedostal do hlavy Louis. Je to zvláštní. Znám ho prakticky týden a už mává s mým životem. Zajímá mě, co dělá. Teď, když jsem si dal tu 'Nepiš, dokud on nenapíše' pauzu, mě vážně zajímá, jak se má. Jestli je šťastný, jestli si na mě vůbec vzpomene?

Louis

Seděl jsem ve sprše na zemi a zíral před sebe. Byl jsem ve sprše už nějakou tu dobu a můj mozek nedokázal zpracovat můj sen. Zdálo se mi o tom, že jsem se Harrymu odevzdal a on mě ošukal tak, jako v tom pornu, které jsem nedávno viděl. Ale nevzal si mě jako jednorázovku. Na konci mi řekl, že mě miluje. Byl to vážně hustý sen a ještě hustější bylo to, když jsem se probudil a měl jsem úplně mokré kalhoty i povlečení. Mokrý sny jsem v životě neměl a nelíbilo se mi to. Skoro celou neděli jsem po sprše, dokončil tak, že jsem se učil na pondělní test, i když to moc nešlo.
V pondělí jsem vstal o pár minut dřív, abych nemusel pospíchat. Moje ráno probíhalo stejně a byl jsem rád za to, že alespoň něco je stálé. Autobus mě odvezl ke škole, odešel jsem ke své skřínce a pak se zasekl na místě, jelikož se vedle mé skřínky opíral Zayn. "C-co chceš?" zeptal jsem se ho trochu zaskočeně a on na mě hodil zářivý úsměv. "Oh, já-" zasekl se a podíval se za mě. Také jsem se tam otočil a můj pohled se střetl s tím zeleným. Zhluboka jsem se nadechl a trvalo mi pár minut, než jsem se dokázal odtrhnout a podíval se zase na Zayna. "Ty po Harrym pěkně jedeš," zasmál se Zayn, poplácal mě po rameni a zamířil za svým kamarádem, zatím co já jsem nechápavě stál uprostřed chodby a skoro všichni se na mě divně dívali.

Harry

"Myslím, že se chytá," zasmál se Zee, když se ke mně připojil. "Ani nevím, proč z toho mám radost. Pořád doufám, že to nedáš, protože chci ty prachy, ale je to fakt prdel." Prdel... Je sranda dělat si z normálního kluka, co mi nic neudělal, legraci? Už od začátku jsem věděl, že mi tenhle plán vážně nesedí. Přijde mi to opravdu proti mým morálním zásadám. Proč bych měl ubližovat někomu, kdo mi nic neudělal? Prachy mi jsou u prdele, spíš nechci poslouchat kecy kluků, že nedokážu ani něco tak lehkého, jako vyspat se s druhákem. "Přijde mi, že ho nudím," přiznal jsem. "Že se mu hnusím, že se mnou nebude chtít mít nic společnýho." Zee pozvedl obočí a věnoval mi pohled. "Není to jedno? Vyspi se s ním a budeš mít klid, ne?" A jasně, měl prakticky pravdu, ale Louis není nějaký kluk v klubu. Louise budu potkávat ještě rok a půl ve škole, nechci mu prostě ublížit. Pokrčil jsem rameny a šel do třídy. Dnes o ekonomiku přišli opět druháci k nám do třídy a trénovali na olympiádu. Louis seděl kousek ode mě. Jeho pohledy na mé osobě jsem cítil opravdu zřetelně. Nedal jsem nic znát, dokonce jsem vnímal výuku. Prvních pět minut, dobře. Potom jsme s klukama začali dělat trochu větší kraviny a já dostal třídní důtku, jelikož jsem jaksi řekl učitelovi, ať jde do prdele. O přestávku jsem Zaynovi kladl na srdce ať se mi laskavě nesere mezi mě a Louise, ale zdálo se, že to nechápe. Chce mi pomáhat, ale asi to jenom zhoršuje.

Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat